Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Madonna pilasi TAAS yhden biisin..

Vierailija
06.12.2005 |

Mua sitten sieppaa sen diivan vehkeilyt kun heiluu yli-itserakkaana videollaan ja laulaa Abbasta otetuilla lainasäkeistöillään kuvitellen olevansa taas maailman napa!!



ABBA on abba ja piste. Ärsyttää että tuo akka pilaa niidenkin biisit.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta coverit ovat ok, mutta tuollainen " sämplääminen" on mautonta ja ideaköyhää.

Vierailija
2/22 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muusta hänen tuotannostaan en ole koskaan tykännyt. Nyt tykkään, mutta niin tykkään Abastakin. Ei minua remiksaukset häiritse. Niitä tulee koko ajan lisää ja lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi kuin hattua nostaa!! Upea tanssija, laulaja, mahtavassa kunnossa...siis TODELLINEN TÄHTI TUO MADONNA:))



GO GIRL!

Vierailija
4/22 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vastaavasta. Jos biisi on hyvä ja laina sopii siihen, sitä pidetään vain positiivisena asiana musiikkimaailmassa.

Vierailija
5/22 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrotteko miten sanat menee? Siis siitä alusta on kysymys ennen sanoja hung up kun ei päästä miehen kanssa yksimielisyyteen eikä englanti ole ihan vahvinta aluetta...

Vierailija
6/22 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Time goes by so slowly

Time goes by so slowly

Time goes by so slowly

Time goes by so slowly

Time goes by so slowly

Time goes by so slowly



Every little thing that you say or do

I' m hung up

I' m hung up on you

Waiting for your call

Baby night and day

I' m fed up

I' m tired of waiting on you



Time goes by so slowly for those who wait

No time to hesitate

Those who run seem to have all the fun

I' m caught up

I don' t know what to do



Time goes by so slowly

Time goes by so slowly

Time goes by so slowly

I don' t know what to do



Every little thing that you say or do

I' m hung up

I' m hung up on you

Waiting for your call

Baby night and day

I' m fed up

I' m tired of waiting on you



Every little thing that you say or do

I' m hung up

I' m hung up on you

Waiting for your call

Baby night and day

I' m fed up

I' m tired of waiting on you



Ring ring ring goes the telephone

The lights are on but there' s no-one home

Tick tick tock it' s a quarter to two

And I' m done

I' m hanging up on you



I can' t keep on waiting for you

I know that you' re still hesitating

Don' t cry for me

' cause I' ll find my way

you' ll wake up one day

but it' ll be too late



Every little thing that you say or do

I' m hung up

I' m hung up on you

Waiting for your call

Baby night and day

I' m fed up

I' m tired of waiting on you



Every little thing that you say or do

I' m hung up

I' m hung up on you

Waiting for your call

Baby night and day

I' m fed up

I' m tired of waiting on you



Every little thing

Every little thing



I' m hung up

I' m hung up on you



Waiting for your call

Waiting for your call



I' m fed up

I' m tired of waiting on you



Time goes by so slowly

Time goes by so slowly

Time goes by so slowly

Time goes by so slowly



So slowly...



I don' t know what too do



Every little thing that you say or do

I' m hung up

I' m hung up on you

Waiting for your call

Baby night and day

I' m fed up

I' m tired of waiting on you



Every little thing that you say or do

I' m hung up

I' m hung up on you

Waiting for your call

Baby night and day

I' m fed up

I' m tired of waiting on you



Every little thing

Every little thing



I' m hung up

I' m hung up on you



Waiting for your call

Waiting for your call



I' m fed up

I' m tired of waiting on yo



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/22 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nsä sille lisää fanittajia tai ihan uusia ostajia jne. Lisäksi kyseinen taidemuoto vaatii taitoa ja lahjakkuutta. Sämpläyksen historian voisi katsoa alkaneen suoraan 1900-luvun avantgarde -taiteesta, joten kyse on vanhasta asiasta.

Vierailija
8/22 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain popissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/22 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yleisesti ottaen inhoan noita uudelleenlämmittelyjä yli kaiken! Otetaan nyt vaikka esimerkkinä Metallican Nothing else matters, josta on nyt joka nainen tehnyt sellaisen ärsyttävän laahaavan ja valittavan version, oisi saanut jäädä kyllä tekemättä!

Vierailija
10/22 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä on mainosta ABBAN GimmeGimmelle - kuunnelkaapa se biisi ja huomatkaa kuin nykyaikainen se vasta on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/22 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abba teki aikanaan hienoa ja ammattitaitoista musiikkia, joka kestää vuodesta toiseen. Madonna samoin!

Vierailija
12/22 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vaihtaa radiosta kanavaa aina kun ko. biisi alkaa soimaan.

Omasta mielestäni Madonna voisi jäädä jo eläkkeelle, musiikin taso laskee vuosi vuodelta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/22 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään vituttaa biisit, jotka ratsastavat täysin jonkun muun biisin varassa. Esim. Gangster' s Paradise, jonka ainoa idea on käytännössä suoraan ripattu Stevie Wonderin " Pasttime paradisesta" . Tai sitten nämä David Bowieta tai Led Zeppeliniä rippaavat Puff Daddyt. TOSI PASKAA, JOS BIISIN AINOA KOUKKU ON 1:1 JOSTAIN VANHASTA HITISTÄ NAPATTU!



Covereista nyt puhumattakaan. Vituttaa esim. Limp Bizkitin tapa tehdä umpisurkea versio " Behind blue eyesista" , joka on siis alunperin The Whon mahtava klassikko. Tai Madonnan tapa vesittää Don McLeanin loistava American Pie. Madonnan versio oli PASKA! Jopa yhteiskuntakriittiset sanat raiskattiin sopivasti!

Vierailija
14/22 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

madonna olisikin " gimme, gimme" n sijasta sämplännyt " freestyler" in?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/22 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eniten sen musavideo! viiskymppinen akka kuvittelee olevansa 20 vuotias. Ainakin vetkuttaa persettään siihen malliin. Ja kun sen takapuolikin on jo roikkuva...

Vierailija
16/22 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se, että ne perskannikat näkyvät puoliksi... Hyi helvetti! Yhtä rumaa se olis JLo:lta yms. kuin Madonnallakin, mutta Madonnalta odotin tyylitajua...

Vierailija
17/22 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

royalteja Donille.



Minä tykkään Madonnan versiosta enemmän kuin alkuperäisestä ja se on harvinaista kun covereista on kyse.

Vierailija
18/22 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan toisen kerran Abba antoi lainata biisiänsä. Ekan kerran kunnian sai Fugees v.1997, silloin The Name Of The Game -biisistä.

Vierailija
19/22 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siinä lupia kysytä.

Vierailija
20/22 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nainen on todella hyvässä kunnossa, ei siis lisäyksellä ikäisekseen vaan millä mittapuulla tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan