Lue keskustelun säännöt.
Madonna pilasi TAAS yhden biisin..
06.12.2005 |
Mua sitten sieppaa sen diivan vehkeilyt kun heiluu yli-itserakkaana videollaan ja laulaa Abbasta otetuilla lainasäkeistöillään kuvitellen olevansa taas maailman napa!!
ABBA on abba ja piste. Ärsyttää että tuo akka pilaa niidenkin biisit.
Kommentit (22)
Vierailija:
sample on eri kun plagiaatti
ei siinä lupia kysytä.
Pitäähän teostomaksujakin maksaa jo parista sekunnista.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Madonna on VAU!