Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Madonna pilasi TAAS yhden biisin..

Vierailija
06.12.2005 |

Mua sitten sieppaa sen diivan vehkeilyt kun heiluu yli-itserakkaana videollaan ja laulaa Abbasta otetuilla lainasäkeistöillään kuvitellen olevansa taas maailman napa!!



ABBA on abba ja piste. Ärsyttää että tuo akka pilaa niidenkin biisit.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madonna on VAU!

Vierailija
22/22 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


sample on eri kun plagiaatti

ei siinä lupia kysytä.

Pitäähän teostomaksujakin maksaa jo parista sekunnista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme