Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yks asia mikä kaupassa pistää silmää on se näin terveellisesti elävänä ja kondiksessa olevana tyyppinä on tämä

Vierailija
23.06.2026 |

Mä en ikinä näe ihmisiä kaupassa ketkä pyöris sielä samoilla osastoilla kuin minä itse ja kori olisi oikeasti täynnä puhdasta ruokaa. Mä en oikeestaa nää mitää muuta ku ihmisiä lappaamassa valmisruokia ja energiajuomia koriinsa ja makkaroita jne.  Sit kumminki kaikki väittää tekevänsä kaiken mutta jostain kumman syystä niille vaa tulee sairauksii ja painoo jostain :D Sekin on valinta, tiedostamaton tai valinta jonka tiedostaa mitä sieltä kaupasta tulee mukaan.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on työtön ja köyhä palstatrolli, niin jostain se oma kissanhäntä on nostettava. Tämä trolli ilakoi sillä, ettei hänellä ole varaa muuhun kuin varhaiskaaliin ja perunoihin. Onnea sulle, iigor.

Vierailija
2/23 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pyöri kaupassa ja jos sinä pyörit siellä, sussa on jotain pahasti vialla. Myös tekstisi kertoo, että olet noin 12-vuotias. Jos olet aikuinen, pääsi on vajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa mitä? Säkin kuolet.

Vierailija
4/23 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkinen ikä, ap?

Vierailija
5/23 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista olisi nähdä jonkun pyörivän kaupassa. Nyt tuli vainmieleen se pyörimistapa:

1. Pystyakselin ympäri kuten sufilainen dervissi vai

2. Vaaka-akselin ympäri kuten Arokierijä?

Vierailija
6/23 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pyörit yksin terveellisen ruuan osastolla ja silti pyörit valmisruokaosastolla. Yritä nyt hyvä ihminen päättää tai tee edes kärrynpyörä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/23 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mun elämällä ei ole mtn väliä vain hyvännäköisillä on ihmisarvo

Vierailija
8/23 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmasti paljon asuinalueesta. Omassa lähikaupassani saa aina odottaa vuoroaan hedelmävaaoille. Eineksiä näkyy olevan aina punalaputettuna, hävikkivihanneksia en ole koskaan ehtinyt ostamaan, tuntuvat olevan suosittuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/23 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä ruman enää kannata mitään tehdä. Kun vain  kauniita suositaan. 

Vierailija
10/23 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu varmasti paljon asuinalueesta. Omassa lähikaupassani saa aina odottaa vuoroaan hedelmävaaoille. Eineksiä näkyy olevan aina punalaputettuna, hävikkivihanneksia en ole koskaan ehtinyt ostamaan, tuntuvat olevan suosittuja.

Joku kauniiden alue varmaan.. Tottakai kannattaa huolehtia terveydestään kun on hyvännäköinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/23 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta kuin -60% tuotteita. Mieluiten LIHAA ja leipää, mutta einekset ja hevikin käy.

Vierailija
12/23 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osta kuin -60% tuotteita. Mieluiten LIHAA ja leipää, mutta einekset ja hevikin käy.

Miten pystyt ostamaan jotain lähes päiväysvanhoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/23 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu varmasti paljon asuinalueesta. Omassa lähikaupassani saa aina odottaa vuoroaan hedelmävaaoille. Eineksiä näkyy olevan aina punalaputettuna, hävikkivihanneksia en ole koskaan ehtinyt ostamaan, tuntuvat olevan suosittuja.

Sama! Ruuhka on heviosastolla ja hedelmävaaoilla.

Vierailija
14/23 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan vihannekset torilta, osan kerään, kasvatan ja pakastan itse. Pavut, linssit, kimchin, tofun yms. ostan etnisistä kaupoista. Kasvisproteiiniä 7-11 ateriaa viikossa. Eli vähintään  yksi päivässä. Kalat ( 3-5) ateriaa viikossa, ostan paikalliselta kalamyyjältä. Eli liharuokia syödään vain pari kertaa viikossa, niihin kuuluu makkaratkin.

 

Että joo, ihan oikeassa olet, marketissa ostoskärryyn tulee makkaraa, ranskiksia, pakastepitsaa, sipsejä, karkkia, keksejä jne. Silti päivässä kasviksia noin kilo henkeä kohden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/23 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä pyöri kaupassa kun haen ne ostokset kylmäkaapista. Pyöri sä vaan siellä hyllyjen välissä. 

Vierailija
16/23 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en pyöri kaupassa ja jos sinä pyörit siellä, sussa on jotain pahasti vialla. Myös tekstisi kertoo, että olet noin 12-vuotias. Jos olet aikuinen, pääsi on vajaa.

Allu tää on

Vierailija
17/23 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista olisi nähdä jonkun pyörivän kaupassa. Nyt tuli vainmieleen se pyörimistapa:

1. Pystyakselin ympäri kuten sufilainen dervissi vai

2. Vaaka-akselin ympäri kuten Arokierijä?

Se Dervishien tyyli on kyllä paljon hienompaa katsottavaa.

Vierailija
18/23 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osta kuin -60% tuotteita. Mieluiten LIHAA ja leipää, mutta einekset ja hevikin käy.

Miten pystyt ostamaan jotain lähes päiväysvanhoja

LÄHES.

Ei muuta ku pakastimeen vaan.

Helposti 30-40eurolla kahen viikon ruoat.

Vierailija
19/23 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista olisi nähdä jonkun pyörivän kaupassa. Nyt tuli vainmieleen se pyörimistapa:

1. Pystyakselin ympäri kuten sufilainen dervissi vai

2. Vaaka-akselin ympäri kuten Arokierijä?

Ja eritoten aiheeseen sopien napansa ympärillä Telluksen tapaan. Lähestyy toki tyylinä pystyakselia, mutta navat tekevät Telluksen aseman havaittavasti vinon. 

Vierailija
20/23 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osta kuin -60% tuotteita. Mieluiten LIHAA ja leipää, mutta einekset ja hevikin käy.

Miten pystyt ostamaan jotain lähes päiväysvanhoja

LÄHES.

Ei muuta ku pakastimeen vaan.

Helposti 30-40eurolla kahen viikon ruoat.

Hyi helvetti. Elän pienellä rahalla enkä pystyis tuollaiseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän