Yks asia mikä kaupassa pistää silmää on se näin terveellisesti elävänä ja kondiksessa olevana tyyppinä on tämä
Mä en ikinä näe ihmisiä kaupassa ketkä pyöris sielä samoilla osastoilla kuin minä itse ja kori olisi oikeasti täynnä puhdasta ruokaa. Mä en oikeestaa nää mitää muuta ku ihmisiä lappaamassa valmisruokia ja energiajuomia koriinsa ja makkaroita jne. Sit kumminki kaikki väittää tekevänsä kaiken mutta jostain kumman syystä niille vaa tulee sairauksii ja painoo jostain :D Sekin on valinta, tiedostamaton tai valinta jonka tiedostaa mitä sieltä kaupasta tulee mukaan.
Kommentit (23)
Mä en pyöri kaupassa ja jos sinä pyörit siellä, sussa on jotain pahasti vialla. Myös tekstisi kertoo, että olet noin 12-vuotias. Jos olet aikuinen, pääsi on vajaa.
Mielenkiintoista olisi nähdä jonkun pyörivän kaupassa. Nyt tuli vainmieleen se pyörimistapa:
1. Pystyakselin ympäri kuten sufilainen dervissi vai
2. Vaaka-akselin ympäri kuten Arokierijä?
Siis pyörit yksin terveellisen ruuan osastolla ja silti pyörit valmisruokaosastolla. Yritä nyt hyvä ihminen päättää tai tee edes kärrynpyörä.
Koska mun elämällä ei ole mtn väliä vain hyvännäköisillä on ihmisarvo
Riippuu varmasti paljon asuinalueesta. Omassa lähikaupassani saa aina odottaa vuoroaan hedelmävaaoille. Eineksiä näkyy olevan aina punalaputettuna, hävikkivihanneksia en ole koskaan ehtinyt ostamaan, tuntuvat olevan suosittuja.
Ei tässä ruman enää kannata mitään tehdä. Kun vain kauniita suositaan.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmasti paljon asuinalueesta. Omassa lähikaupassani saa aina odottaa vuoroaan hedelmävaaoille. Eineksiä näkyy olevan aina punalaputettuna, hävikkivihanneksia en ole koskaan ehtinyt ostamaan, tuntuvat olevan suosittuja.
Joku kauniiden alue varmaan.. Tottakai kannattaa huolehtia terveydestään kun on hyvännäköinen
En osta kuin -60% tuotteita. Mieluiten LIHAA ja leipää, mutta einekset ja hevikin käy.
Vierailija kirjoitti:
En osta kuin -60% tuotteita. Mieluiten LIHAA ja leipää, mutta einekset ja hevikin käy.
Miten pystyt ostamaan jotain lähes päiväysvanhoja
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmasti paljon asuinalueesta. Omassa lähikaupassani saa aina odottaa vuoroaan hedelmävaaoille. Eineksiä näkyy olevan aina punalaputettuna, hävikkivihanneksia en ole koskaan ehtinyt ostamaan, tuntuvat olevan suosittuja.
Sama! Ruuhka on heviosastolla ja hedelmävaaoilla.
Ostan vihannekset torilta, osan kerään, kasvatan ja pakastan itse. Pavut, linssit, kimchin, tofun yms. ostan etnisistä kaupoista. Kasvisproteiiniä 7-11 ateriaa viikossa. Eli vähintään yksi päivässä. Kalat ( 3-5) ateriaa viikossa, ostan paikalliselta kalamyyjältä. Eli liharuokia syödään vain pari kertaa viikossa, niihin kuuluu makkaratkin.
Että joo, ihan oikeassa olet, marketissa ostoskärryyn tulee makkaraa, ranskiksia, pakastepitsaa, sipsejä, karkkia, keksejä jne. Silti päivässä kasviksia noin kilo henkeä kohden.
En mä pyöri kaupassa kun haen ne ostokset kylmäkaapista. Pyöri sä vaan siellä hyllyjen välissä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en pyöri kaupassa ja jos sinä pyörit siellä, sussa on jotain pahasti vialla. Myös tekstisi kertoo, että olet noin 12-vuotias. Jos olet aikuinen, pääsi on vajaa.
Allu tää on
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista olisi nähdä jonkun pyörivän kaupassa. Nyt tuli vainmieleen se pyörimistapa:
1. Pystyakselin ympäri kuten sufilainen dervissi vai
2. Vaaka-akselin ympäri kuten Arokierijä?
Se Dervishien tyyli on kyllä paljon hienompaa katsottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osta kuin -60% tuotteita. Mieluiten LIHAA ja leipää, mutta einekset ja hevikin käy.
Miten pystyt ostamaan jotain lähes päiväysvanhoja
LÄHES.
Ei muuta ku pakastimeen vaan.
Helposti 30-40eurolla kahen viikon ruoat.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista olisi nähdä jonkun pyörivän kaupassa. Nyt tuli vainmieleen se pyörimistapa:
1. Pystyakselin ympäri kuten sufilainen dervissi vai
2. Vaaka-akselin ympäri kuten Arokierijä?
Ja eritoten aiheeseen sopien napansa ympärillä Telluksen tapaan. Lähestyy toki tyylinä pystyakselia, mutta navat tekevät Telluksen aseman havaittavasti vinon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osta kuin -60% tuotteita. Mieluiten LIHAA ja leipää, mutta einekset ja hevikin käy.
Miten pystyt ostamaan jotain lähes päiväysvanhoja
LÄHES.
Ei muuta ku pakastimeen vaan.
Helposti 30-40eurolla kahen viikon ruoat.
Hyi helvetti. Elän pienellä rahalla enkä pystyis tuollaiseen.
Kun on työtön ja köyhä palstatrolli, niin jostain se oma kissanhäntä on nostettava. Tämä trolli ilakoi sillä, ettei hänellä ole varaa muuhun kuin varhaiskaaliin ja perunoihin. Onnea sulle, iigor.