Madonna pilasi TAAS yhden biisin..
Mua sitten sieppaa sen diivan vehkeilyt kun heiluu yli-itserakkaana videollaan ja laulaa Abbasta otetuilla lainasäkeistöillään kuvitellen olevansa taas maailman napa!!
ABBA on abba ja piste. Ärsyttää että tuo akka pilaa niidenkin biisit.
Kommentit (22)
Muusta hänen tuotannostaan en ole koskaan tykännyt. Nyt tykkään, mutta niin tykkään Abastakin. Ei minua remiksaukset häiritse. Niitä tulee koko ajan lisää ja lisää.
ei voi kuin hattua nostaa!! Upea tanssija, laulaja, mahtavassa kunnossa...siis TODELLINEN TÄHTI TUO MADONNA:))
GO GIRL!
tai vastaavasta. Jos biisi on hyvä ja laina sopii siihen, sitä pidetään vain positiivisena asiana musiikkimaailmassa.
kerrotteko miten sanat menee? Siis siitä alusta on kysymys ennen sanoja hung up kun ei päästä miehen kanssa yksimielisyyteen eikä englanti ole ihan vahvinta aluetta...
Time goes by so slowly
Time goes by so slowly
Time goes by so slowly
Time goes by so slowly
Time goes by so slowly
Time goes by so slowly
Every little thing that you say or do
I' m hung up
I' m hung up on you
Waiting for your call
Baby night and day
I' m fed up
I' m tired of waiting on you
Time goes by so slowly for those who wait
No time to hesitate
Those who run seem to have all the fun
I' m caught up
I don' t know what to do
Time goes by so slowly
Time goes by so slowly
Time goes by so slowly
I don' t know what to do
Every little thing that you say or do
I' m hung up
I' m hung up on you
Waiting for your call
Baby night and day
I' m fed up
I' m tired of waiting on you
Every little thing that you say or do
I' m hung up
I' m hung up on you
Waiting for your call
Baby night and day
I' m fed up
I' m tired of waiting on you
Ring ring ring goes the telephone
The lights are on but there' s no-one home
Tick tick tock it' s a quarter to two
And I' m done
I' m hanging up on you
I can' t keep on waiting for you
I know that you' re still hesitating
Don' t cry for me
' cause I' ll find my way
you' ll wake up one day
but it' ll be too late
Every little thing that you say or do
I' m hung up
I' m hung up on you
Waiting for your call
Baby night and day
I' m fed up
I' m tired of waiting on you
Every little thing that you say or do
I' m hung up
I' m hung up on you
Waiting for your call
Baby night and day
I' m fed up
I' m tired of waiting on you
Every little thing
Every little thing
I' m hung up
I' m hung up on you
Waiting for your call
Waiting for your call
I' m fed up
I' m tired of waiting on you
Time goes by so slowly
Time goes by so slowly
Time goes by so slowly
Time goes by so slowly
So slowly...
I don' t know what too do
Every little thing that you say or do
I' m hung up
I' m hung up on you
Waiting for your call
Baby night and day
I' m fed up
I' m tired of waiting on you
Every little thing that you say or do
I' m hung up
I' m hung up on you
Waiting for your call
Baby night and day
I' m fed up
I' m tired of waiting on you
Every little thing
Every little thing
I' m hung up
I' m hung up on you
Waiting for your call
Waiting for your call
I' m fed up
I' m tired of waiting on yo
nsä sille lisää fanittajia tai ihan uusia ostajia jne. Lisäksi kyseinen taidemuoto vaatii taitoa ja lahjakkuutta. Sämpläyksen historian voisi katsoa alkaneen suoraan 1900-luvun avantgarde -taiteesta, joten kyse on vanhasta asiasta.
mutta yleisesti ottaen inhoan noita uudelleenlämmittelyjä yli kaiken! Otetaan nyt vaikka esimerkkinä Metallican Nothing else matters, josta on nyt joka nainen tehnyt sellaisen ärsyttävän laahaavan ja valittavan version, oisi saanut jäädä kyllä tekemättä!
Ja tämä on mainosta ABBAN GimmeGimmelle - kuunnelkaapa se biisi ja huomatkaa kuin nykyaikainen se vasta on!
Abba teki aikanaan hienoa ja ammattitaitoista musiikkia, joka kestää vuodesta toiseen. Madonna samoin!
Pakko vaihtaa radiosta kanavaa aina kun ko. biisi alkaa soimaan.
Omasta mielestäni Madonna voisi jäädä jo eläkkeelle, musiikin taso laskee vuosi vuodelta...
Ylipäätään vituttaa biisit, jotka ratsastavat täysin jonkun muun biisin varassa. Esim. Gangster' s Paradise, jonka ainoa idea on käytännössä suoraan ripattu Stevie Wonderin " Pasttime paradisesta" . Tai sitten nämä David Bowieta tai Led Zeppeliniä rippaavat Puff Daddyt. TOSI PASKAA, JOS BIISIN AINOA KOUKKU ON 1:1 JOSTAIN VANHASTA HITISTÄ NAPATTU!
Covereista nyt puhumattakaan. Vituttaa esim. Limp Bizkitin tapa tehdä umpisurkea versio " Behind blue eyesista" , joka on siis alunperin The Whon mahtava klassikko. Tai Madonnan tapa vesittää Don McLeanin loistava American Pie. Madonnan versio oli PASKA! Jopa yhteiskuntakriittiset sanat raiskattiin sopivasti!
madonna olisikin " gimme, gimme" n sijasta sämplännyt " freestyler" in?!
eniten sen musavideo! viiskymppinen akka kuvittelee olevansa 20 vuotias. Ainakin vetkuttaa persettään siihen malliin. Ja kun sen takapuolikin on jo roikkuva...
Mutta se, että ne perskannikat näkyvät puoliksi... Hyi helvetti! Yhtä rumaa se olis JLo:lta yms. kuin Madonnallakin, mutta Madonnalta odotin tyylitajua...
royalteja Donille.
Minä tykkään Madonnan versiosta enemmän kuin alkuperäisestä ja se on harvinaista kun covereista on kyse.
vaan toisen kerran Abba antoi lainata biisiänsä. Ekan kerran kunnian sai Fugees v.1997, silloin The Name Of The Game -biisistä.
ja nainen on todella hyvässä kunnossa, ei siis lisäyksellä ikäisekseen vaan millä mittapuulla tahansa.
Minusta coverit ovat ok, mutta tuollainen " sämplääminen" on mautonta ja ideaköyhää.