Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esikoishaaveilijoiden kesä :)

Kommentit (270)

261/270 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outii: ihanaa oli lukea sun innosta!! :D mäkin haluisin tyyliin lähteä jo ostamaan rattaita mut aion hillitä itseni. Mä oon välillä tosi taikauskoinen tään asian kanssa, mutta onneksi ihana mieheni toimii järjenäänenä ja on sanonut että noilla asioilla ei ole mitään tekemistä raskaaksitulon kanssa, joten ole sinäkin huoletta! Eiköhän sillä seksinharrastamisella ole enemmän vaikutusta kuin sillä onko äitiysvaatteita hankittu etukäteen :D

joo, mä yritin siis viime kierrossa tikuttaa ovista enkä siinä onnistunut. Tämä ilmeisesti siksi että lopetin tikuttelun siinä vaiheessa ku kalenterin mukaan oviksen ois pitäny olla. Tosiasiassa se kai tuli vasta reilun viikon päästä koska menkat oli jotai 9 päivää myöhässä...

Yritän tässä kuussa uudestaan. Ehkä tikuttelen niin kauan kun viivat saan tikkuuun (paitsi jos menkat alkaa ennen sitä ;D)

Mä oon kyllä välillä niin ärsyttävän negatiivinen ku voi olla, ja välillä rauhallisuuden perikuva (ehkä se on jo huomattu täälläkin :D) Nyt huolenaiheenani on nimittäin se että pelkään etten ovuloi ollenkaan... Mulla on nyt siis olevinani jo kaikenmaailman esteitä raskaaksitulemiselle vaikka siis yk4 menossa :D... hih!

Ja nyt naiset sovitaan et jokainen pamahtaa paksuks tässä kuussa!! sovittu!! :D

Venla yk4 kp 12/32-39?

Vierailija
262/270 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outii ja Venla: ihana kuulla, että teillä ihan samanlaisia ajatuksia ja mielialoja. Eli mää siis en ookaan se ainut ailahtelevainen nainen ;-)

Mää kans oon haalinut kavereilta vanhoja vauvalehtiä, ihan vaan "varmuuden vuoksi". Tosin olen vähän jemmaillut niitä kotona, ettei mies pidä mua ihan kajahtaneena. Lisäksi olen myös taikauskoinen, että mitään varsinaista tavaraa ei saa hankkia, ennen kuin on raskaana ja suurin keskenmenon riski ohitettu. Mies ois viikonloppuna halunnut mennä hipelöimään tavaroita lastentarvikeliikkeeseen, mutta minä vaan kävelin tylysti ohi. Jotenkin tuntuu, että nyt jo sitä kuumetta ihan tarpeeksi, että ei siihen enää mitään ihania tavaroita tarvita lisäämään sitä. Mutta onhan se ihanaa haaveilla, vaikkakin se lisää tätä kärsimättömyyttä.

Tänään on parempi päivä, eikä vähiten sen vuoksi, että luulen saaneeni mieheni ymmärtämään, että vilkkaalla peiton heiluttelulla on merkitystä! Katsotaan jatkuuko hyvä tuuli ja miehen vire, hih! Tämän kuun osalta olen tosin varma, että peli on jo menetetty, että nyt alkaa vaan sitten menkkojen odottelu, joiden pitäis alkaa tässä puolentoista viikon sisään, nyt kp 24.

Sateesta huolimatta aurinkoa ja tsemppiä! Toivottavasti kohta kuullaan niitä plussa uutisia.

Ja outii, lisäätkö:

AIE

Etelä-Pirkanmaa

minä '78, mies '75

yritys aloitettu maaliskuu '09

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/270 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hep!

Menkat tuli ja meni, odotettuna ajankohtana - jos siitä jotain positiivista hakee.

Hih, samoissa fiiliksissä kuin muutkin, äärestä laitaan: Perjantaina (kun Ne alkoi) katselin kaupassa lähes kyynelsilmin tutteja ja muita vauvatarvikkeita.. Nyt jo taas innokkaana ja iloisena uusiin yrityksiin. Ennen niitä yrityksiä kuitenkin edessä mökkireissu tyttöporukalla :D ja kuoharista ei tarvitse vielä tinkiä!

Han

pk-seutu

minä -79, mies -77

yritys aloitettu 06/09

Vierailija
264/270 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidätkin voi lisäillä

Orkidea 87, mies 86

Itä-Suomi

Yritys aloitettu 7/09

On tämä ilman ehkäisyä eläminen ja oleminen sitten omituista. Peittojen heiluttelukin saa jotain ihan ihmeellisiä ulottuvuuksia. ;) Aika kivaa puuhaa tämä vauvojen tekeminen.

Ja ihmiset! Taikausko pois! Mä oon neulonut jo yli vuoden sukkia ja lapasia. Peittokin on tehty ja toinen tulossa. Rakastan neulomista, joten miksi en tekis jotain sellasta, mistä on iloa sitten myöhemmin. =) Mammapaitaa en kuitenkaan ole ostanut. =D

Kivaa päivää kaikille.

Vierailija
265/270 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille pitkästä aikaa!

Viitsitkö outii lisätä mutkin eli

manta84,

mies80

yritys 04/09

pk-seutu

Kiva kun tää pino on nyt vilkkaana, oon sivusta seurannu mut en oo kirjotellu kun ei mitään kirjotettavaa :/

Mutta tosi samanlaisia ajatuksia täälläpäin vauvasta ja odotuksesta kun teillä useammalla :)..mulla on nyt jännät paikat kp42 kun normi kp28-35 mutta gynellä olin tänään hiivan takia ja katsoi ja tutki mutta ei kuulemma näkynyt mitään :(

odottelen viel pari päivää ennenku teen testin, nyt on kyllä stressi ollu päällä että voi johtua siitäkin?

Mä olen tilannut kans vauvalehden ja kaupassa kattelen vauvanvaatteita ja yhet kirpparilta jo ostinkin mutta miehelle aika neutraalisti niitä esitellyt :)

Plussia kesän kunniaksi kaikille!!

Manta1 kp42

Vierailija
266/270 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ray, Pohjois-Savo

minä '81, mies '75

Yritys aloitettu huhtikuussa '09

Kiva outii kun viittit päivittää listaa. :)

Reetu1: Toivottavasti kivut on jo helpottaneet.

jennu1: Kovasti tsemppiä leikkaukseen. Toivottavasti kaikki menee hyvin, eikä ole raskautumisesteitä.

).( Edelleen odottelen menkkojen alkua, ketuttaa suunnattomasti odottaa, kun tietää ettei voi ainakaan olla raskaana. Saisivat alkaa jo, kun mies tulee maanantaina kotiin ja pääsisi taas yrittämään. :)

-ray

Vierailija
267/270 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli meidän tiedot:

have

minä´87 mies´85

yritys aloitettu joulukuussa´08

Kiva tietää et muutki on aikalailla samanlaisia et kattelee kaikkee ja näin. Mä toki oon vähä liianki kova katteleen ja on suunnilleen jo päätettynä minkälaiset vaunut ja kaukalot sitte ostetaan tai ne vähä aina muuttuu ne mielipiteet ja vaihtoehtoja on muutama mut kuitenki eipä tarvi sitte enää liikaa miettiä;D mut kyllä harvase päivä katton netistä kaikkee ja sit ku on kavereita joilla lapsia niin voi niiden kans aina mennä liikkeisiin ihailemaan kaikkee(siis ihan seuraksihan vaan:D) toki yksinki joskus tulee käytyä:)yhen vauvalehden oon ostanu ja sit muiden työnä niitä lukenu..

Olin sitten vähä aikasin liikentees ku tilasin kymmenen testin tarjouspaketin niin pitihän niitä heti testata mutta eipä vielä tullut plussaa, mutta eipä vielä täs vaihees helposti näkyiskää vaikka oliski, että toivo elää;)aika vahvanaki:)oon ajatellu et jos oikeen kovasti uskon niin kyllä se plussaki sieltä vielä joskus tulee:)

tulipa taas pitkä tarina:D

Mut nyt paljon kesäisiä plussia!!:)

yk7 kp19

Vierailija
268/270 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

have: Täällä innostuttiin kans tilailemaan "pikkusen" testejä ihan vaan varmuuden vuoks, hihhih! Eilen sit testailin, vaikka menkkojen pitäis alkaa vatsa huomenna ja kaikki merkit alkamisesta on ilmassa, mut kivaahan se oli, vaikka yhden viivan sainkin vaan ilmestymään. Nyt sit saan kuitenkin rauhallisin mielin nautiskella taivaallisen makusesta siideristä hyvän ystävän seurassa ja alkaa jännittämään jo ens kuuta.

Kiukkuiitapäivät on siis kuitenkin ohi, kuten ehkä huomaatte, ja nyt suunnataan katse kohti tulevaisuutta. Kyllä se vauva sieltä vielä tulee, kunhan on oikea aika. Uskotaanko kaikki tähän?

-taas hiukan innompi piukka- =)

269/270 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

IntoPiukka: joo, positiivisena yritetään pysyä :)

Mäkin tosiaan oon hankkinu noita ovistestejä ja 3 raskaustestiäkin on odottamassa... hassua! :)

Ovis pitäis olla kalenterin mukaan ensviikolla joten meinasinpa alkaa tikuttelemaan maanantaina! Olis kivaa se ovis bongata ja aion kyl nyt tikutella pidempään, ku tosiaan viime kuussa tuo kierto venyi!

Tosi onnellisella mielellä ollaan (ainakin tänään) ja hyvillä mielin yritetään. Puhuttiinkin miehen kanssa että ollaan tässä kuussa nyt tosi ahkerina tuolla makuuhuoneen puolella ;)

Iloista mieltä kaikille :)

Venla

Vierailija
270/270 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen täällä, että täti suvaitsis poistua. Yli viikon jo kestänyt, ärrrr!

Ovistestit odottelee, pakkohan niitäkin on nyt kokeilla. Kaikki ilo irti vaan :D Päätettiin myös miehen kanssa (tai minä päätin ja mies oli hyvin mielissään), että tässä kuussa touhuillaan niin usein, että jos joku tuolla on hedelmöittymisvalmis niin sitten varmasti tärppää. Tiedossa on myös pieni matka...että ihan rennostikin saa ottaa. Jepujee, hyvillä mielin kohti yk2:sta :)

Täällä tuntuu muutkin olevan iloisemmalla mielellä :)

Olen viikonloppuna touhuillut yhden yksivuotiaan kanssa ja voi että.. kyllä on suloinen..vaan vahvistuu tämä päätös omasta lapsesta (itkuista ja paruista huolimatta) :)

Nyt lisää plussia tänne hep!

Outii kp 10/42 tjtn ja yk2