Mikä on sun kynnyskysymys seuraavissa eduskuntavaaleissa kun valitset puoluetta/ehdokasta?
Eli mikä on tärkein asia joka vaikuttaa sinun äänestyskäyttäytymiseen?
Kommentit (93)
Hyvät hinkit, iso ahteri ja kiimainen katse.
Se, ettei nasima pääsisi määräämään Suomen asioista. Menköön sinne kehitys maahansa vanhempineen ja sukulaisilleen.
Kynnyskysymykseni on ulkomaalaiset ja niiden tuoma turvattomuus ja koulutuho mutta äänestän joka tapauksessa vihervassareita jotka ovat lepsuimpia tässä asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Maaa.han m .uutto. Äänestän puoluetta, joka lupaa suitsia sitä. Eli ps saanee ääneni.
Mä en voi sietää sitä kun niitä ulkkiksia on täällä jo liikaa!
ne puhuu siitä mutta eivät tee asialle mitään
Vierailija kirjoitti:
Maaa.han m .uutto. Äänestän puoluetta, joka lupaa suitsia sitä. Eli ps saanee ääneni.
Äänestät siis puoluetta, joka niitä on eniten tänne rahdannut.
Aiotaanko rikkailtakin vihdoin juustohöylätä, kuten muilta?
Että ei ole persu, kokoomuksesta tai kristillinen.
Kaikki nuo ovat Suomen syöpäläisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat tehneet jo. Jos et ole asiaa seurannut, niin omapa on mokasi. Äänestän niitä, että pääsevät tekemään tiukennuksia lisää.
Pääasia, että kokoomuksen vaalirahoittajia ja persuja vit#uttaa.
Vierailija kirjoitti:
No mutta katukuvahan on aivan silminnähden kansainvälistynyt parin viime vuoden aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat tehneet jo. Jos et ole asiaa seurannut, niin omapa on mokasi. Äänestän niitä, että pääsevät tekemään tiukennuksia lisää.
3,5 vuotta, eikä mitään tapahdu. Onko ne jotain etanoita?
Pääasia ettei verotus nouse enää.
Se, että veroja ei nosteta eikä eläkkeitä leikata. Kolmantena tiukka ulkomaalaispolitiikka.
Väestönvaihdon pysäyttäminen. Kaikki muu on hömpänpömppää ja merkityksetöntä.
Vierailija kirjoitti:
et siis äänestä nykyhallitusta
Se mikä puolue hyödyttää eniten minua ja perhettäni taloudellisesti. Arvomaailma ei kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Sen kyllä huomaa, että persut ei välitä taloudesta yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Se mikä puolue hyödyttää eniten minua ja perhettäni taloudellisesti. Arvomaailma ei kiinnosta
Kaikkihan näin tekevät, kai, tai pitää olla päässä vikaa. Myös ne solidaarisuuden ja kommmunismin perään huutavat, itselleenhän he rahaa vain hamuavat, ja muuta keinoa eivät osaa kuin tukien haaliminen.