Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka mon nainen on nainut Miehen kaveria

Vierailija
28.05.2009 |

Itse olen langennut usein tähän sudenkuoppaan.Juteltiin kavereiden kanssa ravintolassa ja yli puolet oli samassa veneessä.

JOKU SIINÄ MIEHESSÄ KIIHOTTAA MINUA en osaa sanoa mikä kroppa on samaa luokkaa kuin oman miehen,tosin kalu on hivenen isompi muuten samanlaiset en usko että mieheni tietää näistä.-

N33

Kommentit (557)

Vierailija
81/557 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat sopinu keskenään, olen kateellinen miehellesi.

On tullut naitua mieheni kaverin kanssa.

Hän jäi meille yöksi ja oltiin vähän huppelissa.

Mies tuli nukkumaan mieheni kanssa meidän sänkyyn ja minä oli kahden miehen välissä.

Siitä se sitten jotenkin lähti etenemään pienten hyväilyjen jälkeen ja tämä mieheni kaveri nousi päälleni ja alkoi panemaan minua siinä mieheni vieressä. Mieheni piti minun kädestä vain kiinni ja katsoi kun kaveri nai häen vaimoansa.

Miehelläni seisoi ihan kovana ja sanoi että häntä kiihotti tilanne ihan mielettömästi:)

Vierailija
82/557 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis ei tietoisesti innostanut. Mutta vaimoni kertoi, että eräällä hänen työkaverillaan on tosi kauniit rinnat, ja sitten en malttanut olla lähettämättä tälle typylle tekstaria. Mieli teki päästä näkemään ja kokemaan. Asia johti toiseen ja tuli käytyä naimassa hänen kanssaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/557 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...nainut muijani äitiä, äidin siskoa, siskon tyttöä ja naapurin hertta lehmää.

Vierailija
84/557 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä nai.

Kirjoittamaton sääntö. Ja kunnioitan miestäni niin paljon. Luulenpa kavereidensakin kunnioittavan. Jos näin kävisi ja mieheni saisi tietää, se olisi välittömästi kengän kuva perseessä niin minulla kuin kaverillakin.

Ei kiinnosta.

N35v.

Vierailija
85/557 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin viettämäs iltaa kaveriporukalla ja tyttöystävät oli mukana. En oikein muista miten homma eteni, mutta kaverin kihlatun kanssa suudeltiin monesti parvekkeella. Jälkeenpäin ajateltuana todella tyhmää, koska kuka vaan olis voinu tulla sinne parvekkeelle. Myöhemmin menin kaverin ja sen tyttöystävän luo yöksi. Kaveri kun oli vessassa niin samaan aikaan keittiössä imin hänen tyttöystävänsä nännejä ja sormetin. Ja kun kaveri meni nukkumaan niin sama homma jatkui. Seksiä emme uskaltaneet harrastaa. Seuraavana päivänä morkkis oli mitä suurin. Kaverin tyttöystävä tekstaili jälkeen päin ja olisi halunnut tulla luokseni harrastamaan seksiä. Monesti keksi aina jonkun tekosyyn kieltäytyä. Kännis olis sitten tietty aina tehny mieli, mutta onneksi ei aikataulut sopineet yhteen. Olis ehkä morkkis ollu paljon isompi.

Vierailija
86/557 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on uskollisia naisia. Ei tulisi mieleenkään pettää miestäni, ei ole tarvetta. Rakastan ja haluan omaa miestäni, seksi- kokemuksia on ollut ihan riittävästi, että sen vuoksi tarttis katsella aidan toiselle puolelle. Siitähän tässä monella on kyse. En näe mitään jännää hypätä sänkyyn puolituntemattoman kanssa.Mieheni tyydyttää minun täydellisesti ja rakastan häntä.

Vierailija
87/557 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Yhden kanssa oli jonkinmoista säätelyä tuossa taannoin. Ja joo, saattaa tulla vielä toinenkin, on minunkin hyvä kaverini ja jostain syystä meidän välillä on aina näiden vuosien aikana ollut jotain kipinöintiä siinä määrin, että itsehillintä on joskus ollut kovilla. Nyt on sitten tilanne, että molemmat vapaita, joten saa nähdä miten käy.

Ja niin, tuo ensimmäinenkin tapahtunut siis meidän eromme jälkeen, että pettänyt en ole.

Vierailija
88/557 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nai laskujeni mukaan neljää kaveriani sinä aikana kun olimme yhdessä. Ensimmäinen tapahtui salassa minulta (asia paljastui pian), kolme myöhempää olivat mulle ihan okei.

Vierailija
89/557 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma mies ei riittäisi, niin onhan niitä nyt muitakin maailma pullollaan.

Nuorena tosin exän bestiksen kans tuli säädettyä hiukan, mutta vasta kun ko. oli jo ex, että petettyä ei tullu.

Vierailija
90/557 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä on nainut mun kaveria. Ja on ex juuri tuosta syystä.

Vierailija
91/557 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on töissä pienessä mutta menestyvässä firmassa ja työnantaja kerran tarjosi työntekijöilleen ja heidän puolisoille illanvieton vuokraamallaan suurella huvilalla. Puolisoista (oltiin kaikki naisia koska mies töissä miesvaltaisella alalla) oli paikalla vain minä, työnantajan vaimo ja toisen työntekijän vaimo joka joutui loppuillasta poistumaan kotiin lasten luo.

Syötävää ja juotavaa oli riittävästi ja ylikin sitä jäi. Tyypilliseen suomalaiseen tapaan miehet joi kuin sienet ja moni heistä sammui ennen puolta yötä, minun mieheni muiden muassa. Työnantajan vaimo lähti myös aikaisin nukkumaan.

Minä, miehen pomo ja pari muuta jatkettiin valvomista ja alkoholin nauttimista. Myöhemmin yön aikana saatiin kuningasidea lähteä saunomaan. Rantaaunan lämmitessä muut miehet kuitenkin enemmän tai vähemmän sammuivat, joten saunaan asti pääsi lopulta vain minä ja pomo. Saunoessa pomo kävi suoraan asiaan, istui viereeni ja alkoi koskettelemaan nännejäni. Rinnat on aina olleet herkkä kohtani, joten tunsin samantien miten jalkovälissä kuumeni ja kostui. Mies sen kummempia miettimättä nosti minut kyrpänsä päälle, enkä itsekään jaksanut vastustella. Kiinnijäämisen pelko oli kamala, mutta samalla se oli niin kiihottava tunne. Silloin sain elämäni orgasmin ja pomo kertoi että oli pelännut muut toisessa rakennuksessa heräävät nautinnon uikutukseeni.

Suhde on jatkunut sen jälkeen.

Vierailija
92/557 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun näen kiihottuneen ilmeen pomon silmissä on kun tietää saavansa. Jos joku tietäisi suhteesta, väittäisi että mies vain haluaa nuorempaa pillua. Mikä varmaan on tottakin. Minä itse saan siitä kovakouraisempaa seksiä (mieheni tykkää hellästä seksistä). On aika kiihottava tunne mennä hame päällä pomon luo kun tiedän tuskin pääseväni ovesta sisään kun pomo on jo sisälläni.

Mies on töissä pienessä mutta menestyvässä firmassa ja työnantaja kerran tarjosi työntekijöilleen ja heidän puolisoille illanvieton vuokraamallaan suurella huvilalla. Puolisoista (oltiin kaikki naisia koska mies töissä miesvaltaisella alalla) oli paikalla vain minä, työnantajan vaimo ja toisen työntekijän vaimo joka joutui loppuillasta poistumaan kotiin lasten luo.

Syötävää ja juotavaa oli riittävästi ja ylikin sitä jäi. Tyypilliseen suomalaiseen tapaan miehet joi kuin sienet ja moni heistä sammui ennen puolta yötä, minun mieheni muiden muassa. Työnantajan vaimo lähti myös aikaisin nukkumaan.

Minä, miehen pomo ja pari muuta jatkettiin valvomista ja alkoholin nauttimista. Myöhemmin yön aikana saatiin kuningasidea lähteä saunomaan. Rantaaunan lämmitessä muut miehet kuitenkin enemmän tai vähemmän sammuivat, joten saunaan asti pääsi lopulta vain minä ja pomo. Saunoessa pomo kävi suoraan asiaan, istui viereeni ja alkoi koskettelemaan nännejäni. Rinnat on aina olleet herkkä kohtani, joten tunsin samantien miten jalkovälissä kuumeni ja kostui. Mies sen kummempia miettimättä nosti minut kyrpänsä päälle, enkä itsekään jaksanut vastustella. Kiinnijäämisen pelko oli kamala, mutta samalla se oli niin kiihottava tunne. Silloin sain elämäni orgasmin ja pomo kertoi että oli pelännut muut toisessa rakennuksessa heräävät nautinnon uikutukseeni.

Suhde on jatkunut sen jälkeen.

Vierailija
93/557 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut naitua mieheni kaverin kanssa.

Hän jäi meille yöksi ja oltiin vähän huppelissa.

Mies tuli nukkumaan mieheni kanssa meidän sänkyyn ja minä oli kahden miehen välissä.

Siitä se sitten jotenkin lähti etenemään pienten hyväilyjen jälkeen ja tämä mieheni kaveri nousi päälleni ja alkoi panemaan minua siinä mieheni vieressä. Mieheni piti minun kädestä vain kiinni ja katsoi kun kaveri nai häen vaimoansa.

Miehelläni seisoi ihan kovana ja sanoi että häntä kiihotti tilanne ihan mielettömästi:)

Vierailija
94/557 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..nyt on pakko kommentoida, että kivoja "kavereita" näiden pettäjäakkojen miehillä..

Melkosia riemuidiootteja molemmat osapuolet.

Vierailija
95/557 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippusana... Tätäpä täytyy alkaa viljelemään laajemmalti. =)

Vierailija
96/557 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi tyytyä hampurilaiseen, kun kotona odottaa kunnon pihvi?"

Vierailija
97/557 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi tyytyä hampurilaiseen, kun kotona odottaa kunnon pihvi?"

Joka toinen on tainnut tyytyä siihen hampurilaiseen joka siellä kotona möllöttää. En kuitenkaan ymmärrä miksi omista virhevalinnoista pitää toiset laittaa kärsimään. Eli se kotona oleva puoliso. ??

Vierailija
98/557 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut mieleenkään.

Kirjoittamaton sääntö on, että kaverin mieheen ei kosketa, miehen kaveriin ei kosketa eikä siskoni mieheen. Ei kiitos.

Jos pettää haluaisin, löytyisi jostain varmaan joku vapaa mies. Tällä hetkellä, ei kiitos.

N42

Vierailija
99/557 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..58, siittä vaan. Kaverilta oppinu ton sanan joskus, ja se on kyllä erittäin osuva ja kuvaava sana monien ihmisten kohdalla :D

Vierailija
100/557 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä on nainut mun kaveria. Ja on ex juuri tuosta syystä.

vieläkö kaveri on kaveri?