Kuinka mon nainen on nainut Miehen kaveria
Itse olen langennut usein tähän sudenkuoppaan.Juteltiin kavereiden kanssa ravintolassa ja yli puolet oli samassa veneessä.
JOKU SIINÄ MIEHESSÄ KIIHOTTAA MINUA en osaa sanoa mikä kroppa on samaa luokkaa kuin oman miehen,tosin kalu on hivenen isompi muuten samanlaiset en usko että mieheni tietää näistä.-
N33
Kommentit (557)
Mun ex-avomies meni vielä suostumaan bestmaniksi kaverilleen, jonka kanssa olen nainut vielä meidän avoliiton aikana. Oli siis enempi mun kaveri (ja panokin) ennen tuota avoliittoa.
No, tuli miehistä sit kaverit keskenään. Pitäkööt toisensa. :) Kyllä mua siellä häissä nauratti.
Eräs lapsuudestani tuttu kaveri on nykyisin jonkin sortin uusnatsi, kalju pää ja pari linnareissua takana. Erään kerran kuitenkin istuimme iltaa samassa porukassa, mukana oli myös tämän kaverin tyttöystävä, todella nuori, todella kaunis, aivan mielettömän kokoiset tissit. Jossain kohtaa iltaa tämä tyttö alkoi avautua minulle ongelmistani baarissa, kuuntelin kiltisti ja ainakin esitin empaattista. Lopulta silittelin tytön reisiä ja eipä aikakaan kun jo hieroin hänen kovaa klitoristaan. Tämä kaikki siis tapahtui baaripöydässä, jonka ympärillä istui myös tytön poikaystävä, räkäkännissä tosin. En edes halunnut ajatella, mitä kiinni jäämisestä olisi seurannut. Tyttö soitti minulle myöhemmin, mutta koska henkeni on minulle kallis, en halunnut häntä enää tavata.
En ole, mutta mieheni isän kaveria sen sijaan.
Olen kahtakin miehen kaveria ja työkaveria. Ja molemmat vielä tiesi toisitaan ja molemmat olivat/ovat naimisissa...
Kerropa rohkeasti vähän yksityiskohtiakin. Millaisia asentoja, miltä tuntui missäkin asennossa ja kuinka aloitatte ja siirrytte asennosta toiseen jne.
Olisi kiva kuulla...
Löysästi ;-) aiheeseen liittyen: haluaisin naida vaimoni siskoa. Mutta en halua pettää, joten tarvitsisin luvan. Tietyt vaimon sanomiset ovat antaneet aiheen odottaa, että tämä voisi toteutuakin. Olisi se ihanaa ja rakastaisin vaimoani vieläkin enemmän. Inhimillistä eloa tuo kai olisi eikä keneltäkään pois.
n toivoa, että tämä voisi joskus vielä olla mahdollista. Mielestäni tämä voisi olla win-win tilanne. S
Jaaha, tuli hieman kirjoitus/editointivirheitä edelliseen. Asia lienee kuitenkin selvä.
Vittu millasia lutkia tällä palstalla on. En ikinä voisi rakkaani/ystäväni puolisoa lähteä naimaan.
Toivottavasti jäätte kiinni ja saatte turpasaunan puolisoiltanne.
Kuinka moni myöntävästi vastanneista on tehnyt sen selvin päin?
En kyllä oo, en ex-miehen enkä nykyisen.
Olen pannut vaimoni kaveria vaimoni katsellessa...tosin, hän ei silloin ollut vaimoni vaan löyhä seurustelukumppani. Tuona iltana hän oli aiemmin käynyt jonkun random jätkän naitavana ja soitti että kävi vähän hassusti, voiko tulla minun luokseni silti yöksi. Sanoin, että tule vaan jos haluat mutta mulla on täällä hommat kesken. Hän sanoi hetken hiljaisuuden jälkeen että ei haittaa. Tuli minun luokseni, ja homma tosiaan päätyi niin että hän viihdytti itseään ja katsoi kun panin naista, joka sattuman kaupalla olikin hänen koulukaverinsa. Tuosta on nyt 6vuotta aikaa, nyt olemme siis naimisissa, yksi lapsi ja kaksi koiraa. Elämä on hienoa.
En ole, mutta kiinnostus on tällä hetkellä kova. No oikeammin kyseessä on tulevan ex-mieheni kaveri, avioero ei ole vielä voimassa. Olen ollut ihan nätisti eropäätöksen jälkeen, en ole kokenut vielä aikaa kypsäksi touhuta mitään kenenkään kanssa, mutta halut on ihan megalomaaniset... On olleet jo pitkään, olen paljon halukkaampi kuin mieheni oli, mikä aiheutti omat ongelmansa suhteeseen, loppuaika vasta olikin hiljaista ja nyt tämä erotilanne, niin edellisestä kerrasta on jo useampi kuukausi. Itse en tällä hetkellä pysty ajattelemaan paljon muuta kuin panemista, melkein kenen kanssa vaan, mutta joku on vielä pidätellyt.
Muutama viikko sitten miehen kaveri otti yhteyttä ja kyseli miten jakselen tässä tilanteessa, tästä alettiin vaihdella viestejä ja nyt keskustelu on mennyt todella asiattomille raiteille... Hän olisi ihan valmis jo ottamaan mut ja jokainen solu minussa haluaa häntä (ei suhteeseen, vain sänkyyn), mieheni suhteen mulla ei ole mitään menetettävää vaikka saisikin tietää joskus, mutta tuntuu vaan niin väärältä. Ja ihanalta, kielletyltä, kiihottavalta... Saapa nähdä kauanko jaksan taistella vastaan niitä kiihottavia viestejä ja ehdotteluita, mutta vielä olen pyrkinyt.
Että emme me vaimot aina ole niitä petollisimpia, kiva kaveri tällä ex-miehelläni! =D
Pikkuhiprakassa annoin mökillä mieheni kaverin panna perseeseenkin. Vieläkin hävettää.
Avovaimolla oli synttärit pari kuukautta aikasemmin, ilta alkoi mukavasti mutta shottien jälkeen alkoi olla nii humalassa et piti taluttaa kotiin, avovaimon kaveri tuli mukaan koska hän asuu aika lähellä, oli miten oli avovaimon kaveri tuli meille kun kysyin jos hän haluisi jotain yöruokaa kun itelläni on aina kauhee nälkä baarin jälkeen. Istuttiin yhdessä keittiössä ja vahingossa hipaisin hänen tissejä, nolostuin mut ei häntä haitannut ja hymyili vaan, juteltii niitä näitä ja yhtäkkiä hän nousi ja tuli mun syliin istumaan ja alkoi suutelemaan, mulla koveni muna heti ja aloin repimään vaatteita pois häneltä:D tungin munani häneen sisään ja me pantiin ehkä 10 min, päätin sit et nyt on pakko kattoa nukkuuko tyttöystävä viel, onneks nukkui ja me jatkettiin nussimista läpi yön. Aamulla avovaimon kaveri lähti nieltyään mällit multa. avovaimo ei aavista mitään :D
Tämä taitaa olla aika harvinaista.. Mikä siinä apessa kiehtoi?
[quote author="Vierailija" time="09.07.2009 klo 07:12"]
Olen nainut appiukkoni kanssa ja olen mies, tai olin mies..
[/quote]
pitääkö tähän ketjuun ilmottautua joka kerran jälkeen:):)
käsi pystyyn...tein sen taas!!!!!ja ihanalta tuntui.
Mielestäni kaverin kumppanin kanssa seksiä harrastavat ovat alinta pohjasakkaa. Naiselle antaisin kenkää ja kaveria vetäisin kunnolla turpaan. Kyllä sekoilla saa, mutta ei kannata sentään omaa kaveripiiriä laittaa sekaisin!
Olen nainut, tai siis ottanut suihin. Mieheni oli illan töissä ja hänen kaverinsa poikkesi meillä, pyysin hänet sisään. Pari minuuttia myöhemmin olin nelinkontin hänen edessään, ja imin kuin viimeistä päivää. Kulli oli ihanan iso ja suonikas. Tekisin sen uudelleen milloin vain. Silloin olisi luvassa kyllä muutakin...
Avokin kaveri oli vielä aivan sairaan hyvän näköinen. Siinä on jotain mitä muistella vielä kiikkustuolissakin, nam
vars. suhde meni joka tapauksessa poikki myöhemmin, joten mitään en olisi voittanut, vaikka pettäminen olisi jäänyt kokematta. Joskus käy näinkin, että pitää onnitella itseään, ettei jättänyt tilaisuutta käyttämättä