Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka mon nainen on nainut Miehen kaveria

Vierailija
28.05.2009 |

Itse olen langennut usein tähän sudenkuoppaan.Juteltiin kavereiden kanssa ravintolassa ja yli puolet oli samassa veneessä.

JOKU SIINÄ MIEHESSÄ KIIHOTTAA MINUA en osaa sanoa mikä kroppa on samaa luokkaa kuin oman miehen,tosin kalu on hivenen isompi muuten samanlaiset en usko että mieheni tietää näistä.-

N33

Kommentit (557)

Vierailija
61/557 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari kertaa ja hemmetti vieköön! Miehet on yksiä hölösuita! molemmat kertoi ja aivan järjetön hässäkkä siitä syntyi!

Vierailija
62/557 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 20:00"]

Olen pari kertaa ja hemmetti vieköön! Miehet on yksiä hölösuita! molemmat kertoi ja aivan järjetön hässäkkä siitä syntyi!

[/quote]

Mitäs läksit.

-Niksu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/557 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mitä lutkia!!! Eikä ainoastaan tässä ketjussa.. koko seksipalsta on täynnä lumppuja! HYI HELVETTI hävetkää edes vähän!!!

Vierailija
64/557 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin pari vuosikymmentä sitten voinut hyvinkin panna vaimon siskoa, vaan en pannut. Olin opiskelemassa Hesassa ja vaimoni sisko asui siellä lähistöllä. Kävin muutamia kertoja hänen luonaan ja eräänä kertana hänen miehensä oli jossakin ryyppäämässä. Rva sitä murehti ja tuli sänkyni laiealle istumaan ja kertoilemaan hankalasta avioliitostaan. Siihen aikaan minulla oli vielä moraali tallella :)

Vierailija
65/557 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksikin mieheni kaveria on saanut multa piparia . Toisella kertaa meen suhde oli kyllä sillä hetkellä katkolla mutta joo kahta sen lapsuuden ystävän kanssa on tullut naitua

Vierailija
66/557 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikinä tehdä mitään miehen kaverin kanssa, se olisi häntä kohtaan niin väärin. Eikä varmasti suurin osa ystävistäni voisi ikinä harkitakaan.

Tavallaan ymmärrän, että kaverit koetaan kiinnostavina, sillä tod. näk. valitsemallaansa miehellä on kavereinaan samantyylisiä ja -oloisia miehiä kuin mies itse. Ja tiedostan, että jos itse olisin sinkku ja tietäisin miehen kaverit jotain muuta kautta, voisin olla ehkä kiinnostunutkin muutamasta heistä. Mutta nyt ei kyllä tulisi ikinä mieleen, kumppanin kavereihin sekaantuminen on mielestäni erittäin, erittäin halpamaista.

Vierailija
67/557 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tallessa itsekunnioitus, kunnioitus aviomistäni kohtaan, kunnioitus lupausta kohtaan, jonka tein hänelle hääpäivänä sekä kunnioitus lastamme kohtaan. Meistä kumpikaan ei ole niin säälittäviä, että eletään alapään halujen ja tarpeiden mukaan.

Vierailija
68/557 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on pannut luvallani silmieni edessä kahta kaveriani suostuttelun jälkeen.

Vierailija
69/557 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nainut mieheni kavereita, mutta runsas kuukausi sitten vedin käteen yhdeltä hänen kaveriltaan eräissä juhlissa. Käsissä on siis kaverin spermaa ollut muttei muualla :D

Vierailija
70/557 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatuskin ällöttää. Pari niistä on kyllä nuorempana alkanut kourimaan jossain juhlissa. Sanomattakin selvää, että mieheni suhde näihin kourijoihin viilentyi. t. N33

Vierailija
71/557 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverin luona yökylässä,niin aamulla kun kaikki makoiltiin siinä parisngyssä,laitoin miehen menemään kauppaan hakeman "jotain"..mut se miehen kaveri ei oikein "ymmärtänyt" mun ajatusta;))!Eli se pano jäi uupumaan!...

Vierailija
72/557 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverin luona yökylässä,niin aamulla kun kaikki makoiltiin siinä parisngyssä,laitoin miehen menemään kauppaan hakeman "jotain"..mut se miehen kaveri ei oikein "ymmärtänyt" mun ajatusta;))!Eli se pano jäi uupumaan!...

Oisit kai itse voinut jotain tehdä asian eteen? Tuskin mies olisi estellyt, jos olisit suihin alkanut ottamaan :)

Vierailija
73/557 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ex-mies petti minua monta vuotta ja tuntui hirveältä kun totuus kävi ilmi!!! Miettikää vähän miltä miehistänne tuntuu!

Vierailija
74/557 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ollessa vuorotyössä,tuli hänen työkaverinsa ollessaan vapaala, kertomaan että on ihastunut jo kauan minuun.Mieheni lähtiessä yövuoroon otimme viiniä,menimme aittaan, ja alkoi kiihkeä rakastelu.Minulla oli E.pillerit,ja annoin sen tapahtua useaan otteeseen,Kun mieheni työvuoro alkoi päättyä,jopa pyysin vielä seksiä.Onko järkeä?kertokaa joku,minulla oli kauhea Himo?

Vierailija
75/557 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on käynyt niin, että olen antanut miehen kaverille. Se tapahtui kesämökillä, kun olimme kaikki enemmän tai vähemmän kännissä. Mieheni sammui ja jäin kahdestaan valvomaan kesäyssä mieheni kaverin kanssa. Jotenkin se meni sit siihen, että naitiin.

Seuraavana päivänä oli paha morkkis. Sen jälkeen en ole miestäni pettänyt. Yksi kerta riitti ja sai mut järkiini.

Vierailija
76/557 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoksemme tuli minun paras kaveri kyläilemään muutamaksi päiväksi. Huomasin vaimoni vilkuilevan Reimaa usein,ja kun Reima oli asioilla kiusasin vaimoani,että taidat tykätä Reimasta sillä tavalla ja iskin silmää..vaimoni meni ihan punaiseksi ja myönsi,että haluaisi Reiman sänkyyn. Silmäni varmasti pullahtivat lähes päästä,kiltti siveä vaimoni sanoi jotain tälläistä,varmasti se vaati paljon ja osoitti hänen olevan tosissaa.Illalla vietimme aikaa musiikkia kuunnellen ja viiniä juoden,Reima on taitava tanssija minä taasen en,ja kun vaimo pitää tanssimisesta,sanoin heille että tanssikaa vain kahden,minä vain katselen.Vaimoni painautui Reimaa vasten ja näin hänestä,kuinka hän oikeasti haluaa ystävääni. En tiedä mikä sai mut tekemään päätöksen,mutta Reiman käydessä vessassa sanoin vaimolleni,että hän saa mennä sänkyyn Reiman kanssa jos Reimalle sopii. Itse lähdin käymään mukamas naapurille, kun olevinaan soitti ja tarvitsi apua.Sanoin että soitan pian ja niin teinkin ja kerroin Reimalle,että minulla menee ainakin 2-3 tuntia ja koittakaa viihdyttää toisianne. Palattuani kotiiin talo oli jo pimeä ja makuuhuoneessamme vaimo odotti minua,kertoi että Reima oli suostunut ja he raksastelivat kolme kertaa.Kysyttyäni tarkemmin vaimoni kertoi aika yksityiskohtaisesti kaiken ja pelkäsi,että meidän liitto voisi kariutua tähän. Päinvastoin,vaimoni ja paras kaverini raksastelevat vieläkin epäsäännöllisen säännöllisesti,eli aina kun Reimalla on asiaa kotikaupunkiimme ehkä noin joka toinen-kolmas kuukausi. Nyttemmin olemme viettäneet öitä samassa sängyssäkin. Tämä on aivan totta,enkä koe että olisin jotenkin menettänyt jotain,vaan että voin antaa vaimolleni nautinnon,mikä ei ole minulta pois. Varmasti joku leimaa meidät sairaiksi,mutta jokainen tekee tavallaan ja vaimoni ja minä rakastamme ja kunnioitamme toisiamme yhtä paljon kuin ennenkin.

Vierailija
77/557 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hitto, näitä lisää. alkoi panettaa ihan mielettömästi kun luin tän keskustelun.

Vierailija
78/557 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nain kaveri parasta frendiä oli tosi kihkeetä ja oli kivaa,mies sai tietää siitä jätkät oli juhlimassa ja huulenheitosta alkanut jutte sai pahan käänteen.Miehen hakkasi kaverinsa sairaala kuntoon sai syytteet raasta pahoinpitelysta maksoi tähtitieteelliset korvaukse.Pieksi minut pahanpäiväisesti en nostanut syytettä koska itse olin alullepanija tässä.olisin voinnut sanoa ei.

Entiset kaverit nykyään ,en nai enää ketään en mene leikkimään toisen tunteilla enää opin sen.

Henna 34

Vierailija
79/557 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nain kaveri parasta frendiä oli tosi kihkeetä ja oli kivaa,mies sai tietää siitä jätkät oli juhlimassa ja huulenheitosta alkanut jutte sai pahan käänteen.Miehen hakkasi kaverinsa sairaala kuntoon sai syytteet raasta pahoinpitelysta maksoi tähtitieteelliset korvaukse.Pieksi minut pahanpäiväisesti en nostanut syytettä koska itse olin alullepanija tässä.olisin voinnut sanoa ei.

Entiset kaverit nykyään ,en nai enää ketään en mene leikkimään toisen tunteilla enää opin sen.

Henna 34

Ootko käyny minkäänlaista koulua (loppuun)?

Aivan käsittämätöntä sepustusta...

Vierailija
80/557 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

OOTTE IHANIA !!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän