Kuinka mon nainen on nainut Miehen kaveria
Itse olen langennut usein tähän sudenkuoppaan.Juteltiin kavereiden kanssa ravintolassa ja yli puolet oli samassa veneessä.
JOKU SIINÄ MIEHESSÄ KIIHOTTAA MINUA en osaa sanoa mikä kroppa on samaa luokkaa kuin oman miehen,tosin kalu on hivenen isompi muuten samanlaiset en usko että mieheni tietää näistä.-
N33
Kommentit (557)
onkos sulla ja appiukolla isokin ikäere
Herra40+
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 07:55"]
onkos sulla ja appiukolla isokin ikäere
Herra40+
[/quote]
Normaali ikäero kait... 25 vuotta :-)
aikas kiva, eli ex appiukko sai todella nuorta naista
nuoret ovat kyllä ihania...mutta ei liian nuoret
Herra40+
Olin humalassa, kun se tapahtui. Poikaystävä lähti hakemaan grilliltä hodarit meille ja jäin poikaystäväni kaverin kanssa kahdestaan. Yhtäkkiä kaveri suuteli minua ja se oli sit menoa. Naitiin kuin eläimet.
Oltiin molemmat tosi vaikeina, kun poikaystäväni palasi. En tiedä, mikä meihin meni. Joku ihme kiimakohtaus tuli molemmille. Oltiin kyllä pienessä jurrissa ja mies oli flirttaillut koko illan kanssani. Olen kyllä tavallisesti uskollista sorttia. Kolme kertaa on lähtenyt lapasesta ja aina kännissä. Ilmeisesti alkoholi ei sovi minulle.
Olen mies. Olin jäänyt yksinhuoltajaksi. Olin kotona lasten kanssa ja lapset olivat nukkumassa. Kaverini vaimo oli miehelleen ja kavereilleen kuskina ja poikkesi iltakahville luokseni. Hän sanoi, että on tympeää olla kuskina ja väsyttääkin. Ehdotin, että hän voi ottaa torkut parisängyssäni. Lapset olivat jo olleet nukkumassa ja eivät siis olleet häiriöksi. Kysyin ensin häneltä, että saanko kysyä yhtä asiaa täysin luottamuksella ja ilman että hän kertoo kysymystäni kenellekään. Kun sain myöntävän vastauksen, niin sitten kysyin, että saanko halata siinä sängyllä... Siitä sitten hommat eteni omalla painollaan ja käytettiin lopussa kortsua syystä, että jos hänen miehellä nousee himot baari-illan jälkeen ja haluaa seksiä niin ei ole edelliset liemet vastassa hänellä... Tuo tapaus jäi tuohon yhteen kertaan.
Ei ole koskaan tullut kavereihin sekaannuttua! Siihen olen tähän mennessä rajan vetänyt. Ihan turhaa draamaa ja kiinnijäämisen riskiä se vain toisi. Tähän mennessä olen salasuhteet hommannut netistä. Homma hoituu kätevästi ja suhteessa voi keskittyä pelkkään seksiin. Laadukasta seuraa on aina löytynyt. Jotenkin siinä on myös sitä extra jännitystä, kun tapaa vieraan ihmisen ensimmäistä kertaa. Sen verran hyvä vainu on ihmisten suhteen tähän mennessä ollut, että suhteellisen sujuvasti hommat on aina tullut hoidettua. Eipä mitään suurempia ongelmia ole ollut. Seksiä tekee mieli, joten jostain sitä täytyy saada kun kotona pihtaillaan. Onneksi näitä vaihtoehtoja ja mahdollisuuksia nykyään on. Kummallisen tiukkiksia jotkut ihmiset... Mutta näillä mennään. Kukin kuksii menemään tyylillään.
Kaveri pani muijaani. Tai muijani kaveriani. Panin kaveriani turpaan. Sen jälkeen yllätettin muijani kolmeen pekkaan. Tiesin hänen fantasinsa. Ja sen jälkeen hetin muijan pihalle talostani. Naikoon niitä kahta kaveriani....ei kahta ilman kolmatta.
Luin ketjun läpi pikaisesti ja olen yllättynyt. Todella harva ilmoitti katuvansa tekoa. Itse olen pettänyt kerran ja moraalinen krapula ei ole yli 20 vuodenkaan jälkeen helpottanut.
Toiselle aiheuttamani kyyneleet, eivät kuivu sielussani..
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 22:45"]
Pikkuhiprakassa annoin mökillä mieheni kaverin panna perseeseenkin. Vieläkin hävettää.
[/quote]
Miten ihmeessä voitte päätyä tällaiseen ?? Näistä kuulisi mielellään pienen tarinan tai selostuksen joka johti tilanteeseen ?
[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 14:39"]
panin, mutten pane enää koska osoittautui tunteettomaks kusipääksi. pankoot sitä puolihalvaantunutta akkaa jonka kanssa on mennyt naimisiin. vituttaa.
[/quote]
Siis oletko trolli?. Täysi narsisti tai jopa psykopaatti. Petät ilman minkäänlaista tunnontuskaa ja väität vielä toisesta että oli tunteeton. Miten tälläisiä naisia on olemassa?. Vai onko tämä nykynainen?. Turhaa joku femakko tulee tähän vetaamaan että olemme samoja kuin miehet,miehistä 10% on ne pelimiehet ja possut jotka nai teitä kaikkia kevytkenkäisiä horttoja.
Pikkujouluristeilyllä oli miehen kaveri myös. Yöllä sitten halusin jutella hänen kanssaan ja laitoin viestiä että missä mies. Hän vastasi ainoastaan hytin numerolla. No, ajattelin että siellä on hyttibileet tms. ja menin sinne. Mies olikin ihan puolipukeissa valmistautumassa nukkumaan. Pahoittelin häiriötä ja olin sulkemassa hytin ovea kun hän kuitenkin pyysi tulemaan hyttiin. Halattiin. Ai että tuntui hyvältä hänen kiinteä urheilijan kroppa. Siinä aikamme halailtiin ja juteltiin ja arvata saattaa että sänkyynhän sitä päädyttiin. Aika peto tämä mies olikin sängyssä mutta kyllä kaduttaa...
Luin koko viestiketjun ja hämmästelin. Kukin tyylillään, mutta kuitenkin. Itse olen ollut useamman miestään pettäneen naisen kanssa ollut ja jokainen järjestään on ollut älyttömän mustasukkainen. Ja kaikki ovat aika pian hylänneet miehensä. Kiusauksia on ollut, mutta en ikinä parisuhteessa pettäisi.
Täällä anonyymeistä hyvin näkee kuinka vähän uskollisuus merkitsee nykyään
Just lähti vaimo naimaan puolituttua kaveria... muna pystyssä ootan, että tulee takaisin ja pääsen liukkaille.... aaah
Löytyskö lisää niitä miehen kaverin panotarinoita ja juttuja niinkuiin ketjussa alunperin oli kyse näiden moraalisoijien rinnalle??
Mun rakastajani ainakin on. :) Ihana tyyppi ja meillä jatkuu vaan...
olen pannut monen kaverini vaimoa, avovaimoa ja tyttöystävää ja jokainen heistä on ollut tyytyväinen kun on saanut sitä pitkään mitä on halunnutkin,toiset useammankin kerran,eikä ketään ole kaduttanut,päinvastoin :)
Ro...
Olen ex appiukkoa, hän oli silloin jo ex ;-)