Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei KEHTAA lähteä minun ja lasten kanssa mihinkään, koska

Vierailija
16.05.2009 |

pelkää sitä, että joku työkavereista tai muista kavereista näkee minut...olen siis ylipainoinen ja häpeää minua.

Ei lähde kaupungille, ruokakauppaan, kahvilaan, lasten tapahtumiin jne. Tiedän, että olen ylipainoinen ja haluan itsekin laihtua.

Lähdettiin pankkiasioille ja käveltiin tyyliin "en tunne sinua".

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

51 oli siis se pentu, joka kuvittelee, että jotain kiinnostaa keskustella sen miehestä ja sen elämästä.

Usko jo kakara, ettei se sun korttitalos kiinnosta ketään.

Vierailija
62/90 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pudottanut jo 10 kg. Mun kans flirttailee muutkin miehet kun oma ja oma tietää sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinua, niin sittenhän minä vain ymmärsin aloituksesi väärin.

Jos miehesi ei liity tähän mitenkään, niin olisit sitten kysynyt aloitusviestissäsi vain laihdutusvinkkejä ja tsemppiä.

Vierailija
64/90 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

öööhhh... onpa tosi mahtava saalis tuollainen pygmi-mies =). sovitte tosi hyvin toisillenne tuollaiset mini-ihmiset. eläkää vaan siellä omassa miniatyyrimaailmassanne, me mallimittaiset ihmiset emme edes huomaa teitä pikkuisia =).

Vierailija
65/90 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti miehellesi ei toi ällipuoli ole sitten niin tärkeä. Kunhan muija näyttää hyvältä? Yleensä fiksuille aikuisille miehille vaimon koulutus on ylpeydenaihe. Eihän ulkonäkökään toki merkityksetön asia ole - se on selvä.

Vierailija
66/90 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti miehellesi ei toi ällipuoli ole sitten niin tärkeä. Kunhan muija näyttää hyvältä? Yleensä fiksuille aikuisille miehille vaimon koulutus on ylpeydenaihe. Eihän ulkonäkökään toki merkityksetön asia ole - se on selvä.

Ja mies on samalla alalla.

Vierailija
67/90 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. se 19v

Vierailija
68/90 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies on samalla alalla.

Vierailija
69/90 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi noi sun puheet on niin älyttömiä. Hevostyöt on aika usein tosi outoja mun mielestä. Mulla ja hevostytöillä menee ajatukset niin täysin ristiin ilmeisesti ja varmaan luonteessakin on niin paljon eroa, ettei vaan millään pysty tajuamaan tuota maailmaa.

Vierailija
70/90 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt tuota vetoa, ilmeisesti joku hoikkien viimeinen oljenkorsi..."aha sun miehes rakastaa sua vaikka ootkin tollanen ruma läski, no...no...sitte sillä on FETISSI!!! nii just, NORMAALIT miehet tykkää VAIN hoikista..."

Vierailija
71/90 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten mitättömän miehen on kaunis nainen itselleen huolinut.

Vierailija
72/90 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt tuota vetoa, ilmeisesti joku hoikkien viimeinen oljenkorsi..."aha sun miehes rakastaa sua vaikka ootkin tollanen ruma läski, no...no...sitte sillä on FETISSI!!! nii just, NORMAALIT miehet tykkää VAIN hoikista..."

Ja tiedän että sellaisia ihmisiä on jotka osaa rakastaa puolisoaan vioista huolimatta.

Vierailija
73/90 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että harvapa meistä täysin virheetön on.

Ap:n mies sitten on ilmeisesti kuitenkin kuvitellut saaneensa täysin virheettömän naisen. Nyt häneltä vaaditaan vähän kasvamista, että ymmärtää, ettei sellaista ole olemassakaan.

Vierailija
74/90 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä hevostyttö on laukonut näitä täydellisiä kommenttejaan myös tuossa toisessa ketjussa koskien lasten kasvatusta!

Kuulepas nyt. Sinulle ei voi muuta sanoa, kuin että aika opettaa!

Ikä tuo mukanaan myös viisauttaa ja näkemystä, odotapa vain.

Vierailija
75/90 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vartalo on myös sen näköinen. Aikaa ei ole itselleen, kun pitää hoitaa penskat, duuni, hima ja se _vanha_ mies.

Vierailija
76/90 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa päivän liikuntasuosituksen täyttyminen on taattu ja syön terveellisesti. Mikä oli pointti? Mitä omaa aikaa terveellisesti syömiseen tarvii - samassa ajassa terveellisen ruuan tekee kuin epäterveellisenkin. Ja lapset syövät myös terveellisesti- syödään samaa ruokaa.

Vierailija
77/90 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on just niin outoa porukkaa, kaikkea havetaan. Jos sun mies hapeaa sua, niin se johtuu vain ja ainoastaan siita etta silla on huono itsetunto.

Huonosta itsetunnosta lahtee nama ongelmat. Jos hyvaksyisi ensin itsensa tarkeana ja arvokkaana (ei itsevarmana), hyvaksyisi myos toisetkin.

Vierailija
78/90 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina vedotaan siihen,että raskaus ja lapset ovat syypäitä lihomiseen...

kyllä se on äidin oma valinta,jos alkaa ahtamaan itseensä kaikkia herkkuja,ja lihoo.

Vierailija
79/90 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja te olette muka aikuisia. Mitä sellaista tyttö on sanonut, mikä teitä niin suunnattomasti ärsyttää. Se ikä varmaan, tuntuu olevan täällä aina nuoret haukun kohteena. T 35v

Vierailija
80/90 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet samanlainen pintaliitäjä itsekin.

Ihan naurettaviahan noi sen kommentit on.