Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lääkäri/Hoitsu auttakaa!

Vierailija
05.06.2009 |

Hei,

Minulla on ollut useamman kerran täysin outoja oireita. Yks kaks minulla alkaa tulla pahoinvointia ja heikottava olo. Edellisestä ruokailusta on aikaa noin 2-3tuntia. Hetken päästä menen vessaan ja mahani toimii normaalisti tai vähän löysästi. Pahoinvointi jatkuu ja oksennan. Tämän jälkeenkin pahoinvointi jatkuu ja tämä koko homma kestää joka kerta noin 4tuntia. Minulla ei ole mahakipua koko tänä aikana. Pahoinvointi vie ihan kaikki voimat, palelen oksentamisen jälkeen ja olen ihan väsähtänyt. 4 tunnin jälkeen voin syödä ihan normaalisti. Mitä kummaa mahtaapi olla? Oisko hyviä ehdotuksia? Lääkäriin olen menossa kunhan saan ajan sinne. Kamala vaiva jos tulee jossain reissunpäällä. Auttakaa pliis! Sairastan kilpirauhasen vajaatoimintaa ja keliakiaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaiva ei ole päivittäinen tänään oli ja sitä edellinen oli 3viikkoa sitten jne...

Vierailija
2/7 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai edes soita päivystykseen kun kysyt täältä?

sieltä kyllä osaavat vastata

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut voisko olla allergiaa? eli et oisit noina kertoina syönyt jotain mikä ei sulle sovi. taipumusta allergioihin varmaan on kun on keliakia.

Vierailija
4/7 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menossa lääkäriin. Soitan maanantaina ajan en usko että on päivystysasia. Olenhan jo taas kunnossa ja pystyn jo syömään kun pahoinvointi on nyt tältä erää ohi.

Vierailija
5/7 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keliakiahan ei ole allergia vaan suolistosairaus. Joten en oikeen usko noihin allergioihin. Minulla ei ole mitään allergioita.

Vierailija
6/7 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samat oireet kuin mulla migreenissä, mutta mulla lisäksi saatanallinen päänsärky.

Vierailija
7/7 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siitä kokemuksia? tai muita ehdotuksia?