Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei KEHTAA lähteä minun ja lasten kanssa mihinkään, koska

Vierailija
16.05.2009 |

pelkää sitä, että joku työkavereista tai muista kavereista näkee minut...olen siis ylipainoinen ja häpeää minua.

Ei lähde kaupungille, ruokakauppaan, kahvilaan, lasten tapahtumiin jne. Tiedän, että olen ylipainoinen ja haluan itsekin laihtua.

Lähdettiin pankkiasioille ja käveltiin tyyliin "en tunne sinua".

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos todella paljon. Olen erittäin motivoitunut laihdutukseen, erityisesti juuri terveyteni ja lasten takia. Tiedän, että olen todella kaunis, kun saan nämä ylimääräiset pois...

Vierailija
42/90 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenkään liian laiha. Et kyllä mustakin tolla 19-vuotiaalla ylimääräistä jossakin on.

älä nyt viitti lässyttää tollasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ilmeisesti ole sitä aiemmin ollutkin.

Mun mielestä on vain tylyä mieheltä, että nyt kun itsekään et ole tyytyväinen kroppaasi, eli elät sen asian kanssa vähän vaikeampaa aikaa, niin miehesi ei ole tukenasi, vaan lyttää sua vielä lisää.

Oikeesti sun miehesi kuuluisi tukea ja lohduttaa sinua, jotta et tuntisi itseäsi epäonnistuneeksi nyt. Kun sulla on painon kanssa ongelmallisempi kausi menossa, niin miten ihmeessä mies kuvittelee, että hänellä on oikeus olla sinulle epäkohtelias sen vuoksi. Ja mitä hän kuvittelee sen auttavan asiaa.

Jos laihtumisesi on miehellesi noin kamalan tärkeää, niin hän varmaan tukee sinun laihdutusprojektiasi 200-prosenttiseseti. Eli maksaa kitisemättä sun Nutriletit, kuntosalikortin, tulee töistä aiemmin kotiin olemaan lapsenvahtina, jotta ehdit käydä lenkillä ja silti vielä ajoissa nukkumaankin. Ja niin edelleen. Jos mies ei tue sinua tuon tyyppisillä keinoilla, niin hänellä ei myöskään ole oikeutta kiukutella. Ja silti mies voi vain tukea, mutta ei pakottaa.

Vierailija
44/90 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olkoon sun ulkonäkökeskeisyys sitten miehellesi ihan ookoo. Mutta lopputulos on joka tapauksessa se, että tuo sinun elämäntyylisi on niin haavoittuvainen, että tuolla ajattelutavalla tulet jossain vaiheessa väkisinkin onnettomaksi, ellet muuta ajattelumaailmaasi.

Kukaan kun ei pysy nuorena, terveenä ja nättinä ikuisesti.

Vierailija
45/90 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääkö sinun pilata mahdollisuus lapsiltasi,että he pääsisivät viettämään aikaa koko perheen kera esim. ulkona?

pitääkö se pilata sillä,ettet viitsi olla mättämättä itseesi kaloreita????

onko oma lihavuuden ylläpito tärkeämpää kuin lastesi hyvinvointi?

etkö voi luopua mässäilystäsi edes lasten takia?

koska senhän sinä nyt teet;ahmimalla itsesi lihavaksi,estätä normaalin perhe-elämän lapsiltasi.

Vierailija
46/90 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttöjä kaupungilla kun kotona on tollainen isoperseinen pygmi?

No, niihin oen elämäni aikana tottunut. ;D

Pidän kateudesta kun se kohdistuu minuun. :)

(Varmaan kaikki pitää, vaikkei myöntäiskään sitä.)

Vierailija
47/90 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmistyyppiä, joka reagoi ja pyrkii pärjäämään stressitilanteissa ja paineessa ruoalla, sokerilla. Toiset laihtuvat samoissa tilanteissa...

Uskoisin, että jos 34 olisit elänyt viimeiset kolme vuotta minun saappaissani, olisit joko lihonnut tai laihtunut (tai jättänyt koko leikin kesken).

Vierailija
48/90 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea treenattu adonis, sixpack näkyy jne?

Vai tavallinen suomalainen mies hiirenvärisine hiuksineen ja keltaisine hampaineen? Kiloja on vatsalla ja kalja maistuu? Vaatteet vuodelta -95 a la seppälä?

Vierailija
49/90 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskat!

ala nyt nainen laittaa itseäsi ihmisen näköiseksi,äläkä etsi selityksiä!

on tässä koettu vaikka mitä vaikeuksia itse kukin,mutta ei olla ihan syöttöporsaan näköiseksi sillä varjolla itseämme syöty.

eli älä puolustele ahtamistasi,nyt alat laihduttamaan.

itsellesikin tulee parempi olo,kun laihdut.

Vierailija
50/90 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni (ja itse asiassa kaikki muutkin tuntemani miehet) pitävät pitkistä. hoikista naisista.

Vierailija
51/90 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennä. Vasta kun olen saanut sen väh. 15 kg pois.

Vierailija
52/90 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerää katseita kaupungilla, ja toisinaan kertoo,kuinka töissä naiset tuijottaa...mitä en yhtään ihmettele. Treenattu, urheilijan kroppa.

Siis sinänsä tämä on ihme yhtälö, koska hän rakastaa minua enemmän kuin mitään. Osoittaa, näyttää ja sanoo sen päivittäin. Mutta sanoo myös näin, että "olet todella kaunis, sinun pitää vain laihduttaa" ja samalla halaa...

Tiedän. Tiedän.

Vierailija
53/90 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sun korttitalosi on sellainen hökkeli, että vaikea on kuvitella ihmistä, joka olisi sulle kateellinen.

Mutta tietenkin sun täytyy itselles uskotella niin, että kateellisia löytyy, sillä se on sun koko elämäsi perusta.

Vierailija
54/90 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni (ja itse asiassa kaikki muutkin tuntemani miehet) pitävät pitkistä. hoikista naisista.

Hassua kun minä en tunne ketään joka oikeasti tykkää mallinmittaisista...? Ja ei siinä sinänsä mitään, ehkä sinuakin harmittaa vaan ku näet miehesi katselevan pieniä, oikeasta kohtaa muodokkaita naisia. :)

Vierailija
55/90 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sun korttitalosi on sellainen hökkeli, että vaikea on kuvitella ihmistä, joka olisi sulle kateellinen.

Mutta tietenkin sun täytyy itselles uskotella niin, että kateellisia löytyy, sillä se on sun koko elämäsi perusta.

Mutta en viitsi koko elämäntarinaani tähän sepustaa. :D

Sanon vaan että olen tottunut saamaan sen minkä haluan, ja joitain se harmittaa. Ei se mua haittaa. ;D

Vierailija
56/90 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

110-kiloinen joka sai juuri kyytiä mieheltään :). Meillä on intohimoinen seksielämä, rakkautta riittää jne. vaikka olenkin valas. Olen nyt ruvennut laihduttamaan (vasta 5 kiloa tippunut, mutta alku sekin) mutta vain sen takia että itse inhoan peilikuvaani. Mies kehuu kauniiksi päivittäin, flirttailee kanssani estoitta jne. ja vie minua usein syömään tai muuten vaan ulos. Hänelle on kuulemma ihan sama laihdutanko vai en, kunhan minulla ei nouse kusi hattuun sitten laihempana (nuorempana keräsin aikalailla katseita). ;)

Vierailija
57/90 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mies nimittäin uskoo ikinä ketään muutakaan saavansa, joten rakastaa sua, kun kerran sut on saanut.

Ja kun miehellä ei oo itsetuntoa lainkaan, niin hän sitten kiinnittää myös huomiota siihen, miten paljon häntä katsotaan. Ja nostaa itseään jalustalle kertomalla siitä sinulle.

Edelleen, kun sitä itsetuntoa ei ole, niin sun tehtäväsi on pönkittää sitä itsetunnon tynkää olemalla kaunis. Ja nyt kun et sitä tee, niin sulla ei ole mitään arvoa ihmisten ilmoilla.

Kertomasi perusteella miehesi vaikuttaa todella pieneltä surkimukselta.

Minun mieheni on ihana ja jokainen teistä pitäisi hänestä, hän on ystävällinen, rehellinen, ahkera ja kiltti. Eikä teidän tarvi uskoa, ei se minun maailmaani kaada. Ihmetyttää vaan kun jo sanoin ettei mieheni liity siihen itenkään millainen minä olen. :) Hän on maailman ihanin ihminen ja jos juttelisitte hänen kanssaan minuutin, tietäisitte sen.

Ja siksi häneen moni ihastuukin ja saa sitten selville millainen bitch hänellä on avovaimona... :D

Vierailija
58/90 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pituus ja paino?

Vierailija
59/90 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mies nimittäin uskoo ikinä ketään muutakaan saavansa, joten rakastaa sua, kun kerran sut on saanut.

Ja kun miehellä ei oo itsetuntoa lainkaan, niin hän sitten kiinnittää myös huomiota siihen, miten paljon häntä katsotaan. Ja nostaa itseään jalustalle kertomalla siitä sinulle.

Edelleen, kun sitä itsetuntoa ei ole, niin sun tehtäväsi on pönkittää sitä itsetunnon tynkää olemalla kaunis. Ja nyt kun et sitä tee, niin sulla ei ole mitään arvoa ihmisten ilmoilla.

Kertomasi perusteella miehesi vaikuttaa todella pieneltä surkimukselta.

Vierailija
60/90 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole kirjoittanut numerolla 51

Ap