Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko lähes 50v pitää pitkiä hiuksia?

Vierailija
11.06.2026 |

Miten pitää niitä? Miten te pidätte?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne pysyvät pitämättäkin. Lyhyet hiukset ovat tällä hetkellä vähän out.

Vierailija
2/37 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ne kasvavat, toisesta päästä päässä kiinni, nyt vyötärömitassa. Pidän erilaisia nutturoita. 47 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta täytän 53, ja minulla on lähes perseeseen saakka yltävä lahkolaistukka. Pidän sitä letillä tai nutturalla. Lopetin hiusten leikkaamisen kun sairastuin vaikeasti.

Vierailija
4/37 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä ne kasvavat, toisesta päästä päässä kiinni, nyt vyötärömitassa. Pidän erilaisia nutturoita. 47 v.

Mitkä olis hyviä nutturoita? Onko otsahiuksia?

Ap

Vierailija
5/37 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 58 v, eikä minulla ole vielä ennen, ei edes lapsena, ollut niin pitkiä hiuksia kuin nyt. Eli kainaloon asti.

Vierailija
6/37 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh. Minulla oli vielä 65-vuotiaanakin vyötärölle saakka ulottuvat (harmaat) hiukset joita pidin ponnarilla. Sitten sairastuin syöpään, ja vaikka hoidot eivät vieneetkään hiuksia, ajelin millin sängen. 

Kaikki käy. Sinä päätät.

Vierailija
7/37 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymys. Eihän pitkät hiukset vaadi mitään sen kun antaa kasvaa ja vaan hyvä shampoo ja hoitoaine. Eri asia lyhyet hiukset niitä pitää muotoilla ym. 

Vierailija
8/37 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti, jos on nainen.

Miehillä ok vain silloin, jos on muutenkin habitukseltaan hippi tai rokkiretale.

Vierailija
9/37 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta täytän 53, ja minulla on lähes perseeseen saakka yltävä lahkolaistukka. Pidän sitä letillä tai nutturalla. Lopetin hiusten leikkaamisen kun sairastuin vaikeasti.

Olet unelmieni nainen. Minulla on kulttitukkafetissi.

M54

Vierailija
10/37 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä olis hyviä nutturoita? Onko otsahiuksia?

Ap

Hyvä nuttura on nopea tehdä ja pysyy päivän korjailematta. Mun vakio on cinnabun tai infinity bun alle 30 sekuntia. En tiedä näille suomenkielisiä nimiä, en ole yrittänytkään. Ei otsatukkaa tai ylipäätään mitään mitä joutuisi tekemään usein.

Vierailija
11/37 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi.

Olen 48, minulla on koko aikuisikäni ollut pitkät hiukset, puolesta selästä nykymittaan eli pyllyn päälle asti. Oma hius kihartuu sitä voimakkaammin mitä lyhyempää on, ja pitkä on paljon helpompi arjessa, nutturan sipaisee nopeasti.

Vierailija
12/37 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokainen saa pitää juuri niin pitkiä tai lyhyitä hiuksia kuin itse haluaa. Mitä ihmettä iällä on hiusten pituuden kanssa tekemistä?

Vierailija
13/37 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkähiuksinen kuusikymppinen. Aloin pitää hiuksiani isolla nutturalla muutama vuosi sitten, kun aloin kasvattaa väriä pois ja harmaata tilalle. Nuttura on helppo tapa näyttää siistimmältä kuin oikeasti on.

Vierailija
14/37 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hiukset hyväkuntoiset ja vahvat, niin saa olla pitkätkin ja jos naama ei roiku, niin voi pitää aukikin. Muuten pitää pitää kiinni, ettei hiukset pitkälle alaspäin roikkuen korosta roikkuvia kasvonpiirteitä. Toki siis saa pitää hiukset, miten haluaa, mutta ylläolevat ohjeet huomioiden antaa itsestään huolitellun ja tyylitietoisen kuvan. 🤩

Vierailija
15/37 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti, jos on nainen.

Miehillä ok vain silloin, jos on muutenkin habitukseltaan hippi tai rokkiretale.

Montako kitaraa riittää todisteeksi rokkiretaleesta? Minulla 12, mutta riittääkö?

t. M52, pitkät hiukset, rokkiparta, ei retale

Vierailija
16/37 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voi olla. Mulla on pitkä tukka.

56v.

Vierailija
17/37 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän pitkiä hiuksia ihan omaksi iloksi. Ja miesten kiusaksi. On hauskaa nähdä miesten tyrmistyneet ilmeet. He kävelevät kadulla samaan suuntaan kuin minä ja ohittavat minut. He luulevat, että olen nuori. Ei ikä näy vartalosta takaapäin. Kun mies ohittaa minut ja näkee kasvoni, hän tyrmistyy. Minä vain tuijotan takaisin tai virnuilen. Mies ei osannut ohittaa minua järkevästi (ilman että kääntyy tuijottamaan kasvojani, rintojani, yms) joten minä maksan potut pottuina. Huvittunut virnistys on paras tapa kertoa miehelle, että hän mokasi. 

Vierailija
18/37 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi, jos haluaa. Minulla on nykyään alaselkään ulottuvat hiukset, kuten lapsena. Värjään niitä silloin tällöin kasviväreillä ja pidän nutturalla, ponnarilla tai auki. Pesen shampoopalalla, niin tuntuvat ihanan paksuilta ja ilmavilta. Pitkät hiukset on todella kivat ja helppohoitoiset.

Vierailija
19/37 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nutturalla tai ponnarilla. Auki ollessa naama näyttää enemmän roikkuvalta, ei sovi hiukset auki enää.

Vierailija
20/37 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Viimeistään 45-vuotiaana hiukset leikataan millin sängeksi, oli kyseessä sitten nainen tai mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi