Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei KEHTAA lähteä minun ja lasten kanssa mihinkään, koska

Vierailija
16.05.2009 |

pelkää sitä, että joku työkavereista tai muista kavereista näkee minut...olen siis ylipainoinen ja häpeää minua.

Ei lähde kaupungille, ruokakauppaan, kahvilaan, lasten tapahtumiin jne. Tiedän, että olen ylipainoinen ja haluan itsekin laihtua.

Lähdettiin pankkiasioille ja käveltiin tyyliin "en tunne sinua".

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauskaa. Mies on sen ajan kotona....Tosi sääli, että emme voi perheenä yhdessä kokea näitä arjen tai viikonlopun pieniä hienoja hetkiä.

Ap

Vierailija
22/90 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

häpeäisin, jos mies lihoisi sikana. Ja itse en todellakaan lihavana haluaisi paljoa ihmisten ilmoilla olla. Ja sitten vielä nainen on aina jotenkin pahemman näköinen lihavana kuin mies. En tiedä, mistä johtuu. En siis hyväksy miehesi käytöstä, mutta ymmärrän. Itse pidän ylipainoa vastenmielisenä ja hävettävänä asiana. Ei voi mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihan nyt kukaan nainen tuollaista sietäisi mieheltään, eihän?

Itse pidän kunnia-asianani näyttää vetävältä aina mutta varsinkin mieheni kanssa liikkuessani jotta hän saa olla ylpeä saaliistaan :D Mitat 161/49 ja ikää 19v. (Mies minua vanhempi.)

Vierailija
24/90 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä sellanen voi häiritä tosi paljon. Joskus vähän säälin miehiä, joiden vaimot ovat lihavia, kun arvaa, kuinka pahaa tekee katsoa hyllyviä ihroja ja isoja takamuksia.

Raadollista, mutta totta. Ylipainoisuus kun ei vain ole ihmisen luonnollinen tila. Periaatteessa kannusta lihavia toki hyväksymään itsensä (enkä tällaisia puhuisi kenellekään lihavalle), mutta näin anonyyminä voin sanoa suoraan, että ymmärrän hyvin ihmisiä, joille kumppanin lihominen on kova pala.

Vierailija
25/90 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ihan rehellisiä ollaan niin tuo mies on minun saaliini :D

Mulla on aina tapana saada mitä haluan. :D

t.olikos se nyt 9 se mun eka numero.

Vierailija
26/90 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan, jos sultakin pari lasta kuolee joskus tulevaisuudessa, niin jaksatko vielä pitää itses "vetävänä"....Tsiisus! Ja ikää 19 v....

Vierailija
27/90 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hävennyt joidenkin miesten kanssa liikkumist, mutta en kyllä sellaisten, joita olisin rakastanut tai joista olisin edes tykännyt. Mitä muita tunteita miehesi tuntee sinua kohtaan, kuin häpeää? Sillä eihän ylipaino nyt ole niin kamala ja omituinen asia, että sitä erityisesti tarvitsisi hävetä. Toisin kuin ehkä jos tapanasi olisi huudella räävittömyyksiä ohikulkijoille tms. Minustakin miehellä on vikaa korvien välissä.

Vierailija
28/90 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

takia selvästi laihduttaa. Toinen juttu on sitten miehesi... miten kehtaa??? Ihminen vastaa itsestään ja toisen puolesta häpeäminen on oikeasti niin teinimäistä ja kypsymätöntä.

Ja sinä 19v., hienoa, että olet simpsakka, mutta kuulostaa vaan aika lapselliselta.

Vierailija
29/90 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on vaan miehes tapa lannistaa sua. Jos hän todella ajattelee noin, niin pitäskö sun laittaa mies kiertoon? Olitko lihava kun tapasitte?

Minä on suvusta, jossa laihuus on sairautta, minä painan 110kg(180cm), ja olen sopusuhtaisin meidän suvusta, 130-150kg on normaalia. Siskoni yritti laihduttaa, tuloksena sairastuminen. lanteetkin kun ovat suvun puolesta niin leveät, että "sieltähän mahtuu tulemaan vaikka poikittain", kuten kätilö sanoi 3. synnytyksessäni.

Tämä ei ole puolustuspuhe läskille, laihduta, kunnes olosi on hyvä ja olet onnellinen. Mutta järkeä tähänkin peliin, pitääkö mies sua vain spermapatjana ja kokkina, kun ei halua viedä sua mihinkään?

Vierailija
30/90 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni pituutta 15 cm enemmän ja 19-vuotiaana painoin 50kg. nyt kun ikää jo 35 on painoakin muutama kilo enemmän.

kyllä 49 kg on liikaa noin lyhyelle nuorelle tytölle. laihduta nyt hyvä ihminen!!!

Vierailija
31/90 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenkään liian laiha. Et kyllä mustakin tolla 19-vuotiaalla ylimääräistä jossakin on.

Vierailija
32/90 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä 19v., hienoa, että olet simpsakka, mutta kuulostaa vaan aika lapselliselta.

Olen kyllä ihan työtä synnytyksen jälkeen sen eteen tehnyt että näytän edelleen yhtä hyvältä kuin ennenkin. Ei siinä minusta mitään lapsellista ole. Minusta olisi kamalaa jos minun mieheni silmät tarttuisi ulkona ollessamme muihin naisiin ja hän ajattelisi että voi kunpa hänenkin naisensa olisi edelleen tuon näköinen...

Vierailija
33/90 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko the pro-anat nyt vaikka suksia vittuun tältä palstalta?? Ap, älä kuuntele näitä ihmeellisiä uuskonservatiivisia mielipiteitä, joiden mukaan syy miehesi käytökseen olisi siinä. Se ei ole; kaikki on miehesi (sairaassa) päässä, eihän hän muuten noin käyttäytyisi. Sinäkin olet ihminen, ap, ihan yhtä arvokas kuin hoikat kanssasisaresi!

Te vittupäät jotka aiheutatte masennusta ja syömishäiriöitä muille: pitäkää ne turpanne tukossa. Te olette yksi syy siihen miksi suomalainen mies uskoo tänäkin päivänä että naisen suurin homma elämässään on näyttää hyvältä.

Vierailija
34/90 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni pituutta 15 cm enemmän ja 19-vuotiaana painoin 50kg. nyt kun ikää jo 35 on painoakin muutama kilo enemmän.

kyllä 49 kg on liikaa noin lyhyelle nuorelle tytölle. laihduta nyt hyvä ihminen!!!

Vierailija
35/90 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttöjä kaupungilla kun kotona on tollainen isoperseinen pygmi?

Vierailija
36/90 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

typoja koko ajan

Vierailija
37/90 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka elämä on sen varassa, että näyttää hyvältä. Onpa joo tosi saaliin saanut itselleen. Onneks oon onnistunut välttelemään tuollaisia miehiä, niin saan sentään elää rauhassa onnellisena.

Vierailija
38/90 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en usko, että tunnen ketään sellaista miestä, joka pystyisi suustaan pusertamaan tuollaista tekstiä tosissaan.

Mutta ap:n sijassa en kyllä kehtaisi olla tuollaisen miehen seurassa yhtään sen enempää kuin mies kehtaa olla ap:n seurassa.

Vierailija
39/90 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka elämä on sen varassa, että näyttää hyvältä. Onpa joo tosi saaliin saanut itselleen. Onneks oon onnistunut välttelemään tuollaisia miehiä, niin saan sentään elää rauhassa onnellisena.

Tuollaisia miehiä? En kyllä maininnut yhtään että millainen mies minulla on. Mieheni kyllä pysyisi rinnallani vaikka näyttäisin miltä, mutta kuten sanoin niin minulle itselleni on kunnia-asia näyttää hyvältä ja ettei mieheni joudu miettimään kunpa hänen naisensa näyttäisi yhä hyvältä. Minua hän rakastaa, mutta haluan hänen myös voivan edelleen katsoa minua ja pitää seksikkäänä. ;)

Lukekaa tarkemmin, minä olen se "pinnallinen" , ei mieheni. :)

Vierailija
40/90 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas olen kaunis ja laiha mutta mieheni ei siitä huolimatta liiku kanssani julkisilla paikoilla. Ei myöskään kerro perheestään työpaikalla tms. On niin "menestyvää poikamiestä" että mua on alkanut jo oksettaa sen touhut. Toisaalta mussakin kai jotain vikaa sitten on, kun tällaista kohtelua siedän...

Tsemppiä sulle! Ja siis oman (ja lastesi) terveyden takia siis voisit yrittää laihduttaa mutta älä vaan ikinä tee sitä miehesi takia! Se ei ensinnäkään ehkä onnistu ja lopulta voit huomata, ettei miehesi silti liiku kanssasi, vaikka olisit ulkonäöltäsi millainen tahansa...