Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut varattuun mieheen. Hän sanoi, että

Vierailija
16.05.2009 |

jos olisi vapaa, niin meillä olisi jo suhde :) Se tieto riittää. Muuta en haluakaan ja muutenkin haluaisin tästä tunteesta eroon. Olen itsekin varattu.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
22/25 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvä ajattelumalli on tosiaan se, että jos olisit valmis jättämään miehesi, vaikkei tätä ihastusta olisi, sitten ehkä suhteenne on tullut tiensä päähän (tosin jos lapsia, tekisin töitä tämän tunteen muuttamiseksi) mutta jos nimenomaan ihastuksen takia harkitset lähteä, baby think twice.. :)

Ja tämä ei siis tule moraalisaarnaäänellä, koska saman kokeneena tai tarkemmin samaa tilannetta tavallaan yhä elävänä tiedän tasan tarkkaan, miltä sinusta tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
24/25 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tosi kireä kotona ollessaan.. Ei enää töistä lähettele viestejä minulle niinkuin ennen yms. On aiemminkin hakenut naisilta empatiaa, kun kotona menee huonosti..

Ja kuten sanoin, tällähetkellä minulla on vain aavistus, mutta tuntuu ikävältä jo ajatuskin toisesta naisesta..

-16-

Vierailija
25/25 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkimmäinen johti eroon ja nykyiseen suhteeseen. Se on vaarallista, jos vastakaikua saa. Sitten ihastuminen johtaa rakastumiseen ja rakkaus on oikeasti voimakas tunne, joka vie mennessään. Olen seurannut parin kaverini, naimisssa olevan, touhua tällä hetkellä ja molemmat ovat sivusuhteissa. Toinen on onneksi pääsemässä tästä toisesta eroon ja toinen taas tn. eroaa lähiaikoina. Se on helppoa sanoa, että "paha, paha", kun ei ole itse koskaan siinä tilanteessa ollut tai edes ollut mahdollisuutta. Suurimmat paheksujat on just niitä, joita kukaan ulkopuolinen ole edes huomioinut koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi