Olen ihastunut varattuun mieheen. Hän sanoi, että
jos olisi vapaa, niin meillä olisi jo suhde :) Se tieto riittää. Muuta en haluakaan ja muutenkin haluaisin tästä tunteesta eroon. Olen itsekin varattu.
Kommentit (25)
Ja muistakaa silti ne lapsenne;)
Se onnistuu kyllä.
kaltaiset viestit ihmetyttää!
Eikö pointti ole siinä parisuhteessa?
Jos sulla ja miehellä menee huonosti, mies löytää jonkun kivan lyylin johon ihastuu kun kotona on väsynyt eukko, ei meikkaa, verkkarit, rasvanen letti ja lihoo, karjuu, ei halua seksiä.. Niin onko se parisuhteen vaihto oikea ratkasu?
Entä jos kotona on ylipainonen mies verkkareissa, haisee röökiltä, sperma maistuu pahalta, ei halua seksiä, kiroilee ja hakee aamulehden ulkoa postilaatikosta raapien pyllyä?
Kun sielä töissä on hauska, kiva kroppanen ihminen joka saa sukat pyöriin pelkästään astumalla samaan huoneeseen!
Onko parisuhde kertakäyttökamaa? Entä onko sulla parasta ennen päivä? Tai jos eroat niin sulla leima otsassa että "käytettyä tavaraa".
Parisuhdetta tarttee hoitaa: se sopiva ihminen ei ehkä olekaan se hyvältä tuoksuva englantia ranskalaisella aksentilla puhuva hurmuri!!! Joskus se saattaa tosin tuntua siltä jos katselee sitä miestä hakemassa aamulehteä.
etkä sinä kuitenkaan uskoa minua, kun kerron, että tuo ihana tunne muuttuu TODELLA ahdistavaksi alta aikayksikön.
Ihastuminen on kivaa niin kauan, kun pysytään turvallisten ja harmittomien raamien sisällä. Kun ne ylitetään, ollaan jo jalat paskassa ja ainoa tie on alaspäin.
Usko meitä ap, SE EI KANNATA.
Mitä vähemmän ihastusta ruokkii, sitä helpompi siitä on päästä yli.
sait siis kuulla että olet haluttava ja ihana. mutta niin se vaan menee että olet oman päätöksesi tehnyt sitoutumisesta.
kun naimisiin menit tiesit varmaan ettet muutu sokeaksi? ihastumisia saattaa tulla ja mennä. anna niiden jäädä sille tasolle. ja panosta oikeasti siihen omaan liittoosi, jos miehesi on ok eikä mikään hullu hakkaaja. mitä sen ihastuksen kanssa haluaisit seikkailla- suunnittele se oman siippasi kanssa!
tosin meillä on ollut jo seksiäkin, kerran. Sitten sovittiin, että ei ryhdytä nyt muuhun, pidetään perheemme ja odotetaan että tunne menee ohi. Onneksi ei nähdä kuin hyvin harvoin työn merkeissä, mutta syksyllä taas ollaan samassa työpaikassa. Toivon että tunne jäähtyy siihen mennessä! Vaikka ihanaahan se oli.
tämä tunne on niin ihana. Ja kamala. Siksi siitä pitäisi eroon päästä. Sekava olo.
ap
Kannattaa hankkia paaaaaljon muuta ajateltavaa. Aloittaa vaikka joku haastava harrastus.
tosiaan tiedä haluanko mieheni kanssa loppuelämääni olla. En vaan tiedä. Miksi edes pitäisi olla? Yksi elämähän meillä vaan on.
ap
ja kun olet tietyssä pisteessä, et enää usko, mitä saman kokeneet neuvovat, vaan menet tunteen perässä. Ja sillä hetkellä voit tehdä peruuttamatonta tuhoa. Ihastukset piristävät elämää, mutta kääntyvät helposti tilanteeksi, jossa kellään ei ole hyvä olla. Varovasti siis.
t. se samassa tilanteessa oleva
toivottavasti putoat jaloillesi...
sydämeni ääneen, järki on usein kateissa ja sydämeni ääntä seuraamalla olen elämässäni hyvin menestynyt ja ihmissuhteissa varsinkin. Nyt en tiedä mitä pitäisi tehdä.
ap
Miehet aika laiskasti jättävät vaimojaan/tyttöystäviään, eli ihastuksen kanssa voi käydä niin, että jätät tutun ja turvallisen miehesi ja huomaatkin pian olevasi yksin. Sitten saatatkin haluta miehesi takaisin, mutta hänpä ei enää huolikaan.
tosiaan tiedä haluanko mieheni kanssa loppuelämääni olla. En vaan tiedä. Miksi edes pitäisi olla? Yksi elämähän meillä vaan on.
Jollei lapsia ole, niin ehkä kannattaa laittaa asiat puntariin. Ihastus hyllylle joksikin aikaa ja omaa parisuhdetta arvioimaan sen omilla ansioilla. Vapaana sitten vaan hyvällä omallatunnolla uutta kumppania katsastamaan. (Sun tilanteessa vaikuttaa siltä ettei tota uutta miestä kiinnosta myöskään alkaa rikkoa omaa suhdettaan?)
Lasten perhettä ei kannata alkaa hajottaa ihastusten takia. Pariterapiaan vaan mars.
Ei välttämättä seksisuhde, mutta joku kuitenkin..
Meillä mennyt huonosti jo jonkin aikaa, mutten silti hyväksy jos hakee ymmärrystä ja lämpöä joltakulta muulta, ennenkuin on puhunut kanssani asiat selviksi!
Joten ap, lopeta ajoissa!
etkä sinä kuitenkaan uskoa minua, kun kerron, että tuo ihana tunne muuttuu TODELLA ahdistavaksi alta aikayksikön. Jos siis olet vapaa/tai haluat PIAN vapaaksi nykyisestä suhteestasi ja jos on mitään toivoa, että ihastuksesi kohdekin on pian vapaa, niin ANNA PALAA. Mutta muussa tapauksessa: tee kaikkesi, että saat tunteen sammutettua. Minä elän nyt ko,atta vuotta samassa palossa, ja voin vain sanoa, että kamalaa on.