Saksalaisnuoria ei kiinnosta asepalvelus
https://yle.fi/a/74-20233357
Saksalla ei ole armeijaađ€Ł VenĂ€jĂ€llĂ€ ei kysytĂ€ kiinnostaako ei asepalvelus vaan oikea sota.
Kommentit (7)
Tietenkin pullamössÀ haluaa pysyÀ pumpulissa jos hÀneltÀ kysytÀÀn. Ruoskaa pitÀÀ heiluttaa ettÀ perse nousee ylös sohvalta.
Vierailija kirjoitti:
"Sen mukaan noin joka viides kirjeen saaneista nuorista miehistÀ oli osoittanut kiinnostusta asepalvelukseen. Lopulta 1 500 kutsuttiin tarkempiin tutkimuksiin. Armeijaan rekrytoitiin tÀstÀ joukosta noin 530 henkilöÀ."
Noin sen pitÀisi mennÀkin eikÀ niin, ettÀ kuka tahansa kÀteen pierijÀ otetaan. MiettikÀÀ nyt jos yliopistoonkin otettaisiin kaikki halukkaat ja siinÀ yrittÀÀ kuunnella termodynamiikan luentoa, kun Ào 80 tyyppi selittÀÀ kaljajuttuja vieressÀ.
Tykin ruoaksi kelpaa kaikki.
voi sua iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigori raukka? venÀjÀn lÀhtölaskenta on alkanut. Vaikka mistÀpÀ sinÀ sitÀ ymmÀrtÀisit? EihÀn akvaariokalakaan ymmÀrrÀ elÀvÀnsÀ akvaariossa. Ja voihan se olla sulle hyvÀkin uutinen.
Tulevaisuutta myös Suomessa. Me ollaan vaan kehityksestÀ vÀhÀn jÀljessÀ kuten tavallista.
Ei se kiinnosta Suomessakaa ketÀÀ. Kaikki haluaa olla vana puol vuotta ja niille keljuillaan aamuista jotka joutuu aukkiin
"Sen mukaan noin joka viides kirjeen saaneista nuorista miehistÀ oli osoittanut kiinnostusta asepalvelukseen. Lopulta 1 500 kutsuttiin tarkempiin tutkimuksiin. Armeijaan rekrytoitiin tÀstÀ joukosta noin 530 henkilöÀ."
Noin sen pitÀisi mennÀkin eikÀ niin, ettÀ kuka tahansa kÀteen pierijÀ otetaan. MiettikÀÀ nyt jos yliopistoonkin otettaisiin kaikki halukkaat ja siinÀ yrittÀÀ kuunnella termodynamiikan luentoa, kun Ào 80 tyyppi selittÀÀ kaljajuttuja vieressÀ.