Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2010 HELMIVAUVA

11.05.2009 |

Alotinpa sit meille helmikuun vauvaa yrittäville...

Tikutin tänään ovista ja ei ihan yhtä tumma ku kontrolliviiva eli luulis et ovis tulis tässä kuussa kuitenkin.

Plussa tuulia kaikille!!!

anna_liisa yk 5 kp11/26-27

Kommentit (160)

Vierailija
1/160 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä siis kuukautisia edelleen odotellaan, tänään kp 30. Saisivat jo alkaa, niin pääsisi tästä eteenpäin. Reseptin Teroluteihin siis sain lääkäristä, niitä olisi tarkoitus nyt alkaa popsia kp15.-26., josko prolaktiinit saisi häädettyä ja muut hormonit aktivoitua sillä. Tänään olisi paljon tekemistä, ei vaan jaksaisi ryhtyä yhtään mihinkään.

Mietin jo puolivakavissani ovistestien hankintaa, minulla kun ei ole ikinä ollut mitään ovistuntemuksia, saatikka sitten mitään limoja tms jaksaisin seurailla. Aamulämpöjen mittaamisestakaan en tullut yhtään hullua hurskaammaksi kahden kierron aikana. Onko joku tilannut halpatestistä? Suomenkieli oli sivuilla niin huonoa, että epäilykset heräsivät, vaikka testit tuntuivatkin olevan paljon halvempia kuin esim. mammaksi.

Mukavaa toukokuun tiistaita kaikille!

Vihreä yk 9, kp30/32-35

Vierailija
2/160 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiset alkoivat tänään eli helmikuisesta haaveiluun siirryttiin täälläkin. Alkamassa toinen yrityskierto. Helmikuu olisi ihan hyvä aika saada vauva. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/160 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

just päästy tädistä eroon. nyt vain heiluttelemaan ahkerasti peittoja jos saisin synttärilahjaksi nyytin.

Vierailija
4/160 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on tapana saada lasketut ajat helmikuulle ihan tilaamattakin... Tosin meidän "helmet" sitten syntyvät kun syntyvät. Yksi on tullut joulukuussa ja kaksi tammikuulla. Olisi neljäs "helmivauva" pertäkkäin.

Eli hieman esittelyä. Olen 34v ja mies 38v, meillä on 3 yhteistä lasta 12/02, 1/05 ja 1/09. Lisäksi minulla on poika 1/97 eli viides haaveissa. Todellista yritystä ei vielä oikeastaan ole, kun ei ole kuukautiskiertoakaan (edelliset kuukautiset 5.5,2008). Mutta kun nuo kolme edellistäkin "helmeä" ovat kaikki saaneet ´alkunsa ihan yllättäen niin varmuudeksi varaudun taas helmen odotukseen. Ehkäisyä ei olla synnytyksen jälkeen käytetty (paitsi se, että täysimetän vielä). Toisaalta seksielämäkin on mitä on -tahtiin kerran kuussa noin suurinpiirtein.

Vierailija
5/160 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautisia odotellessa petti hermo ja testasin...

Se viimeviikon ultra olikin nähtävästi vähän turhan aikainen... Siinä näkyivät asiat, jotka siinä pitikin näkyä, paksu limakalvo kohdulla ja keltarauhanen. Pientä alkiota ei vielä näkynyt, mutta kyllä se keltarauhanen siellä raskautta jo ylläpiti! Tänään tein testin ja ei epäilystäkään, etteikö se olisi ollut positiivinen!!!

Onnellinen minä!

Myötätuulta petipuuhiin ja plussia kaikille! Tulkaa pian o-puolelle!!!

Vihreä rv 5

Vierailija
6/160 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA heti alkuun onnea Vihreä!!!

Helmivauva olis kyllä ihan helmi! :) Imetyksen jälkeen on ollut yhdet menkat ja nyt o-do-te-taan jotain tapahtuvaksi, vois kai sanoa, että yk1 menossa, vaikkei viime kesän jälkeen olekaan mitään ehkäisyä käytetty.

Ovulaatiotesteihin en aio (vielä) sortua, mutta fertilityfriendsissä teen omaa karttaa... Sen kerran kun ovis on todistettavasti ollut, on se ollut kp 25 ja se koittaa ihan näinä päivinä :)

Ihanaa jännätä taas, toivottavasti positiivisin tuloksin.

Tsemppiä meille kaikille!!!!!

Vierailija
7/160 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirryin tammivauva haaveista helmeen.

Täällä ollaan. Onnea kaikille yritykseen ja tähän kuuhun tsemppiä.

Mulla siis e-pillereiden pois jäännistä nyt kuukausi ja esikoinen haaveissa.

Heidi kp 1/27-28

Vierailija
8/160 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli helmeä haaveilen myöskin.

Minulla myös imetyksen jälkeen ollut yhdet menkat, eli kai mennään sitten yk1 tai jotain sinne päin. Ovulaation odottelen olevan ihan tässä pian.. jos rytmi tulisi heti ekojen menkkojen jälkeen kohdalleen. Voihan olla että kierto venyy ja venyy..toivottavasti ei.

Olen sortunut ovistesteihin, apteekin ovulaatiotestiin olen pissinyt, ja viiva ei ole todellakaan vahva. Kaipa se viiva muuttuu sitten tosi vahvaksi kun se OIKEA päivä koittaa.. Täytyy varmaan ostaa toinen paksi, jos ei heti nappaa...tosin on nipistellyt tuolta vasemmalta puolen että kuvittelisin oviksen olevan tulossa..mene ja tiedä.

Tosi hintaviahan nuo on.

Mikä on teistä paras ovistesti? Sellainen joka ei anna kuvitellun oviksen vaan oikean.

sinuvi yk1/kp15/32

Vierailija
9/160 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi menkat eilen ja heti ilmoittaudun tähän pinoon.

Mä en edellisessä raskaudessa ees ajatellut mitään ovistestejä, mutta kun viimeksi laskettua aikaa siirrettiin 8 päivää eteenpäin (kohtaloikkain seurauksin), niin nyt haluan selvittää koska ovis oikeesti on. Menin apteekkiin ja ostin onni liuskoja, ne on samoissa hinnoissa kun noi mammaksi ja näyttivät ihan samantyylisille. Tosin mulle niistä ei ole ollut mitään apua, 9kpl per kierto oon niitä käyttänyt, enkä voi varmasti sanoa milloin ovis on ollut. Eli ihan samanlaisia kokemuksia kuin sinuvilla. Mulla edellinen raskaus voi kai vielä aiheuttaa haamuviivaa.

Katjalah mukavaa, että säkin oot pinossa, niin en oo ainut askettäin synnyttänyt. Meidän tyttö syntyi 02/09 (rv 41+2), mutta lensi taivaaseen vähän ennen syntymäänsä.

Nyt on yk 3 meneillään. Kierto on vielä kovin epäsäänollinen 29-38 päivää ja hormonit luultavasti sekaisin. Plussatuulia kaikille!

Marie

Vierailija
10/160 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta mennään puol väliä kierrosta eli ahkerasti vaan miestä kaatamaan :D

koulu melkein ohi enää muutema hassu päivä jtn ihan muuta kun koulua.

T: Helmikuiset jotka toivoo helmikuista

Vierailija
11/160 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp 2/28, tästä lähdetään uuteen yritykseen. Tuskin vielä tikutan ovista, toinen yrityskierto meneillään. Katsellaan, saako ahkera peitonheilutus aikaan jotain. :)

Vierailija
12/160 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ollaan ovista metsästetty muttei vaan tahdo löytyä..hmm.

Olen noilla apteekin ovistestipuikkoihin pissiny, ja viel yks on niitä jemmassa..eikä tasavahvaa ole löytynyt. sitten täytyy kai jatkaa noilla halpisliuskoilla..

Nyt siis on 17/32 menossa. Voihan se olla että ovis olis ollu ihan tooosi alussa tai sitten ei tule ollenkaan, tai sitten on tulossa ennätyskierto ja ovis joskus kilometrin päässä.

No niin, tämmöstä omaa napaa - parempaa löytöretkeilyä teille muille!!! Tänään näyttää tulevan ihanan aurikoinen ja lämmin päivä, joten meinaan unohtaa koko oviksen - höh!

Vierailija
13/160 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan km jälkeen on tässä vihdoin ja viimein jälkivuoto lopuillaan, kohta 3vkon jälkeen.. Mietitään tosiaan, että uskaltaisko yrittää heti vai odottaa yksi kierto..

Mitä ovis oireita teillä on, kun mulla molemmat raskaudet on alkanut ekasta yrityskierrosta ja aina muulloin ollut pillerit/kierukka niin en muista, että oisin koskaan tuntenut ovista?!? Eiköhän se pitäis kohta varmaan olla..

Niin että hmm :)

Vierailija
14/160 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuvi, sinäkin täällä... eikös sulla ollut haaveena se kesävauva? Itse tässä lähinnä vanhasta tottumuksesta kun kolme edellistä laskettua aikaa ollut helmikuussa niin taikauskoisena uskon, että ei kolmea "helmeä" ilman neljättä.

Marie, toivottavasti hormonitoimintasi vähitellen alkaa palailla ja saatte pienokaisen ajallaan syliin.

Omalta kannalta heikolta näyttää neljännen helmen kalastus, ei mitään tuntemuksia tuskin ovulaatiota tulee vielä kuukausiin, jos ei tässä kuussa ihme tapahdu niin jätän nämä kuukausipinot ja palailen vasta, kun kuukautiset ovat alkaneet (jos se vitonen ei ilmoita tulostaan ennen mokomien alkua). Tämä on niin puuduttavaa, kun ei ole kierrosta hajuakaan eikä myöskään ehkäisyä niin koko ajan sitä saa elää pienenjännityksen ja toivonkipinän kanssa.

Vierailija
15/160 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ovis oireita teillä on, kun mulla molemmat raskaudet on alkanut ekasta yrityskierrosta ja aina muulloin ollut pillerit/kierukka niin en muista, että oisin koskaan tuntenut ovista?!? Eiköhän se pitäis kohta varmaan olla..

noin kp 10-13 selvää valkovuodon ja seksihalujen lisääntymistä. Kp 13 tai 14 tulee reippaasti "kananmunanvalkuaista" eli ovislimaa, ja kp 14 on alamaha kipeä.

Pahoittelen realistista kuvausta, jos täällä on herkkiä palstailijoita paikalla. ;)

Vierailija
16/160 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikki uudet ja vanhemmat :)

Arvaatkaapa mitä? Mulla on menossa toinen kierto pillereiden jälkeen menossa,ja nyt kun mulla alkoi menkat viime perjantaina,niin ne loppui jo sunnuntaina? Mitä ihmettä?

Taustana siis ensimmäisestä kierrosta haamu,paria päivää ennen mun normaalia "menkka aikaa" ja sitten tuli täti,muttakun täti kesti vain 3päivää? Mitä ihmettä? Mun kierto näyttää olevan sekaisin ! Oon ihmeissäni,koska mulla ei oo ikinä ollu noin.

Toivottavasti tässä kuussa on onnea mukana. Ihanaa olisi saada kevät vauva :)

Tarroja,

Heidi kp 6/27-28

Vierailija
17/160 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi uusi lisää...olen jonkun aikaa seuraillut mukana ja nyt ajattelin uskaltautua mukaan. Eli mulla ennestään 2 lasta, 3v poika ja 2v tyttö ja kolmannesta haaveillaan:) Lokakuusta asti yritystä ollut, mutta ei oo tärpännyt.....Enkä ole asian kanssa niin tressaillut tai ainakin olen yrittänyt parhaani mukaan olla tressaamatta:)

Tämän hetkinen tilanne...mulla yleensä joka kuukausi kovat ovulaatio kivut ja tässä kuussa ei ole tietoakaan koko kivuista....ovulaatio mielestäni meni ja nyt on pari päivää pyyhkiessä tullut liman/veren sekaista...jotain...ja menkat pitäis alkaa 30.5 eli katellaan mitä tää nyt sit meinaa.

Mut toivotaan kovasti helmikuisia ja kiva päästä turisemaan tänne teidän joukkoon:)

Vierailija
18/160 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiviikkoa kaikille!

Täällä odotetaan ja odotetaan, kamalan pitkä kierto taas, fertility friendsin mukaan ovis oli kp24! Siis viime viikonloppuna ja kun olin reissussa, niin peittoja heiluteltiin vasta ovista seuraavana päivänä, mikä ei kyllä huono sekään.... vielä pitäis puolitoista viikkoa jaksaa odottaa. Toisaalta kierto, mistä tulin raskaaksi, ovis oli kp25, eli onhan tässä toiveikas olo.

Pitäis vaan laittaa jäitä hattuun, kun se mahdollisuus onnistua/kierto on kuitenkin sitä 25% luokkaa.

Plussatuulia vaan kaikille ja hyviä uutisia kehiin!

T: salsatar kp 29/38? Yk 1 kai...

Vierailija
19/160 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tökkii tuo tikkuun pissiminen, varsinkin kun näyttää ettei oikein ovista löydy.

Olenkin jättänyt välillä väliin koko homman, vaikka tiedän että pitkäjänteisyys olisi kaiken a ja o. Että se ovis voi mennä sivu suun jollei ole tsärmänä..

No, eilen illalla iloteltiin miehen kanssa (hyvin olin limainen, anteeksi herkät) ja aamulla taas pissin tikkuun, sieltä napsahti täydellinen plussa ovistikkuun. Siis testiviiva oli heti kontrolliviivaa vahvempi. Eli kai voisi ajatella ajoituksen onnistuneen?!:) Maltan tuskin odottaa sitä mitä tästä seuraa ja seuraako ylipäänsä mitään.

tämä oli täysin omaa napaa.. mutta kun se oma napa on niin lähellä..

Marielle tsempitykset, kyllä olet kovia miehesi kanssa joutunut kestämään, olen tooosi pahoillani menetyksestänne!!! Toivottavasti tästä kierrosta saatte vauvan syliinne.

-s- kp21/32-35 (imetyksen jälkeen ollut vasta yhdet menkat, joten tuo kierron pituus on hakusessa..)

Vierailija
20/160 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas näyttää siltä et meille ei tuu helmivauvaakaan...

tiputtelee ja menkkatuntemuksia jo on):

Jos elokuuhun mennessä en raskaudu käyn gynellä ja pyydän clomit apuun tähän hommaan.

Tervetuloa minunki puolesta uudet kuumeilijat ja plussatuulia kaikille!!!

anna_liisa kp21/26-27 yr 5