Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

alkuraskauden supistelut

15.12.2008 |

minulla mielestäni supistelee kohtu, vaikka olen vasta viikola 12. Kävin lääkärissä joka melkein nauroi mut pihalle että ei voi supistaa niin aikaisilla viikoilla. Mutta aikaisemmin raskaana ollessani minulla oli supistuksia jotka tuntuvat samalta kuin nämä. Onko kellään tietoa mitä nämä olisivat jos ei supistuksia?!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sellaisia "kramppeja" jotka muistuttaa kuukautiskipuja (joissa siis myos kohtulihas kramppaa eli supistelee, ei nyt kuitenkaan ihan samalla tavalla kuin myohaisessa raskaudessa mutta kuitenkin) voi kylla olla jo tuotakin varhaisemmilla viikoilla, itsellani ainakin on ollut. Katsottiinko sulta onko sulla virtsatietulehdus? Tuollainen kramppailu voisi johtua siita (voi olla muuten oireeton raskaanaollessa).

Vierailija
2/4 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi herkkä kohtu supistelemaan ja joka raskaudessa on harjoitussupparit alkaneet aikaisin. Esikoisen kanssa n. rv16, kakkosesta melkein heti kinnittymisen jälkeen, imettäessä tuntuivat alkuun, ja kun lopetin imetyksen oli viikkoja taas tuo n. 16 ja kyllähän ne jatkuivat. Nyt tässä kolmannessa raskaudessa ekat supistukset tuli tuossa rv10-11 tietämillä, aika satunnaisesti noita vielä tulee, mutta ihan selviä ovat kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on ollut nyt tässä raskaudessa supistuksia viikosta 10 lähtien. Välillä erittäin kivuliaita ja välillä tuntuu ihan vain kohdun kovettumisena. Pari kertaa olen ollut saikulla tämän takia, mutta nyt olen yrittänyt vaan paljon vähentää raskasta taakkaa niin henkisesti kuin fyysisestikin niin alkaa pikkuhiljaa helpottaa. Siivoilun jälkeen on supparit pahimmat. Jos sinua vaivaa asia pahasti niin käy ihmeessä lääkärissä.

Vierailija
4/4 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nyt tiedän etten tosiaan vaan kuvittele kaikkea. Miksiköhän tämä mieslääkäri mulle sitten väitti että ei oo mahdollista. Toivottavasti neuvolalääkäri ottaa tosissaan..