Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedättekö se tunteen kun suhteet päättyy tiettyyn pisteeseen?

Vierailija
05.10.2022 |

Vai olenko se vain minä?

Ihmissuhteet menee usein saman kaavan mukaan, vaikka alkuun mies olisikin erittäin kiinnostava ja meillä olisi hurjasti puhuttavaa. Hyvin syvällisiäkin asioita ja hyvä niin koska en oikein jaksa ns smallatalkkia.

Minusta minulla on paljon annettavaa, mutta hyvin usein tuntuu että mies lopettaa ns antamasta mitään itsestään tietyn ajan päästä ja tämä on se kohta kun suhde päättyy. Viimeisimmän miehen kohdalla tämä tuntuu pahalta, koska pidin hänestä todella.

Koen että minä olen ihan tylsä tyyppi, vaikka tiedän että en ole tylsä. Ehkä mies olettaa että minä annan ja annan, ilman että hän antaa enää itsestään yhtään mitään. Vaikea sanoa. Ehkä minä jotenkin sulkeudun.

Onko sinulla samanlaisia kokemuksia??

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, miten se suhde konkreettisesti päättyy tuossa kohtaa. Kuka tekee ja sanoo ja mitä.

Vierailija
2/33 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä valtaosa miehistä olettaa naisen hoitavan kaiken. Naiselle voidaan ynähtää jotain. Vielä parempi jos mies pääsee pakenemaan töihin. Väsymys on oiva lyömäase.

Suositelenko seurustelua? En. Seurustelenko? Aivan. En.

Vierailija
4/33 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärtänyt. Olen 43v ja kokemusta kahdesta suhteesta. Kyseessa on ihan pitkät rakkaussuhteet eikä smalltalk.

Vierailija
5/33 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tällä hetkellä on. Tuntuu että mies on lopettanut kaiken puhumisen, viestimisen koskettelun ym. Aina on väsynyt mitään ei jaksa kanssani. Ei kuitenkaan vaikuta tyytymättömältä suhteeseemme. Mietin vaan että mikä mun rooli tässä suhteessa on, joku siskon korvike vai.

Vierailija
6/33 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai mikään ihme, että vastapuoli lähtee, jos et pidä heistä erityisesti eikä oikein ole yhteistä puhuttavaakaan. Mitä haluat suhteelta?

Vierailija
7/33 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärtänyt. Olen 43v ja kokemusta kahdesta suhteesta. Kyseessa on ihan pitkät rakkaussuhteet eikä smalltalk.

Näin. Minäkin olen ollut mieheni kanssa yli 20 vuotta ja edes alussa joku smalltalk ei ollut se juttu.

Vierailija
8/33 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tällä hetkellä on. Tuntuu että mies on lopettanut kaiken puhumisen, viestimisen koskettelun ym. Aina on väsynyt mitään ei jaksa kanssani. Ei kuitenkaan vaikuta tyytymättömältä suhteeseemme. Mietin vaan että mikä mun rooli tässä suhteessa on, joku siskon korvike vai.

Aina on mahdollista, että on joku luonnevikainen. Mun kaksi narsistieksää on toimineet tuolla kaavalla. Ensin alussa on niin innokas ja aktiivinen ja sitten todella passiivinen.

Vierailija
9/33 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan pareille suositella säännöllisiä pariskunta iltamia ja neukkarointia. Ennen riitti möllötys. Möllötyksestä seuraa nykyisin ahdistusta. Neukkaroinnissa toimitaan kuten toimistolla eli käydään läpi suhteen plussat ja miinukset.

Varsin usein nainen päätyy viemään suhdetta eteenpäin. Ymmärrän kyllä aloittajaa..

Vierailija
10/33 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Lähde hyvä ihminen!

Vierailija
11/33 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kyllä ollut myös pitkä suhde, yli 10 vuotta.

Ap

Vierailija
12/33 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletat, että toinen antaa vaikket enää itsekään halua antaa? Kerro nyt ihmeessä tarkemmin vai sulkeuduitko nyt tässä keskustelussakin?

Vierailija
13/33 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai mikään ihme, että vastapuoli lähtee, jos et pidä heistä erityisesti eikä oikein ole yhteistä puhuttavaakaan. Mitä haluat suhteelta?

Sanoinhan että pidän heistä!!?

Haluan suhteelta hyvää yhteyttä ja siihen tarvitaan kaksi ihmistä.

Ap

Vierailija
14/33 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletat, että toinen antaa vaikket enää itsekään halua antaa? Kerro nyt ihmeessä tarkemmin vai sulkeuduitko nyt tässä keskustelussakin?

Alkaako nyt valjeta miksei naisia juurikaan näy deittisaiteilla? Parisuhde edustaa palkkatyön ohessa toista työmaata.

Vierailija
15/33 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoinhan että pidän heistä!!?

Haluan suhteelta hyvää yhteyttä ja siihen tarvitaan kaksi ihmistä.

Ap

Meillä ero tuli kasvaneesta itseluottamuksesta. Kasvaneen itseluottamuksen myötä muhun tartuttiin sopimattomasti ja jätettiin kuuntelematta. Sustakin varmaan muodostui ajan mittaan itsestäänselvyys.

Vierailija
16/33 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siinä erovaiheessa konkreettisesti tapahtuu?

Vierailija
17/33 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan antaa niin paljon, viimeksikin laitoin ruokaa ja ilmaisin välittäväni. Teoilla se on joskus helpompaa kuin sanoilla. Vaikka myöhemmin käytin niitäkin.

En oikein saanut mitään takaisin.

Ap

Vierailija
18/33 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miten ap:n suhteet loppuu ihan konkreettisesti? Kuinka kauan kestää?

Mä joka tunnen olevani siskon korvike en usko että mies tekisi mitään edes suhteen lopettamiseksi, ei varmaan jaksais, ei kiinnostaisi.

Mä kai roikun tässä, kun en ole ennen kokenut tällaista, odotan kai että tilanne muuttuisi.

Vierailija
19/33 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue tai kuuntele Ho tactics. Sun helmasyntinä oli liiallinen kiltteys. Älä passaa passiivista! Mies ei jostain syystä kunnioita helppoja naisia. Miehen tulee ansaita naisen kunnioitus.

Vierailija
20/33 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin miten ap:n suhteet loppuu ihan konkreettisesti? Kuinka kauan kestää?

Mä joka tunnen olevani siskon korvike en usko että mies tekisi mitään edes suhteen lopettamiseksi, ei varmaan jaksais, ei kiinnostaisi.

Mä kai roikun tässä, kun en ole ennen kokenut tällaista, odotan kai että tilanne muuttuisi.

Aiot ihan tosissaan käyttää ainutlaatuisen elämän venaamalla kuolemaa epäsopivan partnerin seurassa?