Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahoinvointi ennen synnytyksen alkua

24.03.2006 |

Muistan joskus lukeneeni, jos tällä muistilla voi sanoa muistavansa..., että jollakin on ollut pahoinvointia ennenkuin synnytys on alkanut.

Mieleen jäi myös terkan sanat, kun hän taannoin kertoi synnytyksen alkavan tietyn hormonin kehityksestä...

Olen oksentanut kahdesti tänään. Vatsa ei ole sekaisin, ehkä hieman kiertää, muttei muuta. Olo on kuin alkuraskaudessa, yhtä pahoinvoiva kuitenkin koko ajan:( ja kuumetta ei ole. On todella merkillistä tällainen yhtäkkinen pahoinvointi..

Olenkohan minä onneton oikeasti napannut nyt jonkun pöpön näiden viimeisten päivieni iloksi vai voisiko tämä olla oire, mikä on tämän hormoonin tuotantoa, mikä enteilisi synnytystä.

Kertokaa kokemuksia mikäli niitä on, olisi ihana kuulla, että...

aah..olo niin mahtava näin viimeisillään vielä 40+1

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkuraskauden tyylistä pahoinvointia raskausviikolta 34 lähtien jostain syystä. Siis aivan samanlaista kuin oli silloin alussa, muutaman kerran on pitänyt käydä vessanpönttöäkin taas moikkaamassa eikä se ole helppoa enää isolla mahalla.

Tätä on nyt jatkunut kolme viikkoa, joten ei ainakaan minulla ole merkki käynnistyvästä synnytyksestä.

Vierailija
2/5 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tämän kuopuksen kanssa synnytystä edeltävänä päivänä tosi huono olo. Vatsassa kiersi ja varsinkin syömisen jälkeen alkoi aina oksettamaan. Vatsakin oli löysällä ja päätä särki. Olinkin varma, että kipeäksihän tässä tullaan. Silloin oli rv 41+0.

Seuraavana yönä alkoi tuntumaan, että joskos tässä sittenkin pääsisi tositoimiin... Aamulla alkoikin sitten säännölliset supistukset ja puoliltapäivin tyttö oli maailmassa.

Toivottavasti olosi paranee, oli syy nyt mikä tahansa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..on onneksi rajoittunut tuo pahoinvointini. Olo on kyllä edelleen kuin jyrän alle jääneellä :(

Vatsakaan ei ole mennyt ripulille, mutta kiertää kuitenkin. Paremmin on siis toiminut kuin normaalisti..

No, ei auta. Täytyy kuitenkin tämä päivä levätä ja kerätä niitä voimia, mikäli se koitos edessä vielä olisi.. ja onhan se väistämättä joku kaunis päivä tässä (toivottavasti) lähiaikoina.

Kiitos vastanneille!

Mikäli kokemuksia löytyy vielä muiltakin, olis kiva kuulla lisää!

E ja masumankeli 40+1

Vierailija
4/5 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä mulla oli jo edellisenä iltana ollu sellanen kuvottava olo niin kuin alkuraskaudessa aamuyöllä pakki meni sekasin ja oksensin parikertaa.Oksentaminen sai sitten supistukset alkamaan ja siitä se sitten lähti=)samana iltapäivänä syntyi terve poika ja raskausviikkojaoli 40+4

Vierailija
5/5 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin tullut pahoinvointia ja samana päivänä lähdetty synnyttämään... mulla vielä kaikenlisäksi on jatkunut toi oksentelu vielä synnytyksissäkin!

viime kerrallakin automatka taittui muovipussi sylissä...

onnea koitokseen, mikäli se nyt alkaisi!

viivi ja vaavi 4 kk (vauva-puolelta vierailemassa täällä...)