Miksi mies aina hyvän seksin jälkeen alkaa käyttäytymään törkeästi?
Siis että jos vaikka pitkästä aikaa on yhdessä hyvää seksiä, sellaista josta kumpikin nauttii ja kokee yhteyden, saatetaan sanoa, että rakastetaan toisiamme jne. Niin sitten vaikkapa seuraavana päivänä mies on tosi ilkeä minulle. Olen kokenut tämän saman monta kertaa. Mikä mättää?
Ja olemme tosiaan olleet jo melkein kymmenen vuotta yhdessä, josta yli puolet naimisissa, joten ei mistään tapailusta ole kyse.
Kommentit (86)
Mulle tulee vastauksia lukiessa mieleen että voisiko kyseessä olla jonkin sortin sensory overload. Eli virtapiirit kärähtää ja nämä miehet eivät itsekkään huomaa asiaa ennen kuin siitä sitten tulee sanottua. Sitten kestää päivän pari kunnes tuo overload on korjaantunut.
Minulla on jäsentymätön kiintymyssuhde, välttelevään nojaava, ja toimin noin jos on on mitä tahansa "liiallista läheisyyttä".
Tykkään kyllä seksistä ja rakastan miestäni, mutta etenkin hyvän seksin tai syvällisten puheiden jälkeen otan etäisyyttä tai "kiukuttelen". Kummallakaan miehellä joiden kanssa olen ollut, en ole huomannut samaa. Sitä toki että saattavat laukeamisen jälkeen joskus olla lähdössä omiin puuhiinsa tai nukahtaa jos on ollut joku pikapano kyseessä, mutta yleensä ovat olleet hanakampia haalimaan ja pötköttelemään yhdessä kuin minä.
Ja joo ei pitäisi käyttäytyä näin. Nykyään yritän kommunikoida mitä on meneillään ja otan omaa aikaa tai siedän miehen hellyyttä ja kerron vain että pelottaa. Voin kuvitella että jos miehellä olisi tästä kyse niin se kynnys kertoa tunteista olisi Kiinan muurin korkuinen. Sikäli kuin itse edes tajuaa koko hommaa.
Voi kun tuli taas mieleen että onpa ihanaa olla sinkku!
n47
Hormonitasojen tilapäinen romahdus seksin jälkeen saa kiukuttelemaan.