72kg!!! Miten ihmeessä suomalainen nainen voi painaa niin paljon?? Itse olen 179cm ja painan saman verran.
Enkä edes ole laiha vaan mahaa ja lihaksia löytyy.
Kommentit (176)
Painankin nykyään 172 kg, koska 72 kg oli mielestäsi liian lihava, kostokroppa, darling :)
Miksi sä olet noi lyhyt? Eikö äitisi rakasta sinua?
Jos ne ei pidä miesten huomiosta, Hyvä ehkäisykeino.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt ja laiha kuin pulkannaru.
Vierailija kirjoitti:
Painankin nykyään 172 kg, koska 72 kg oli mielestäsi liian lihava, kostokroppa, darling :)
Mun thaivaimo painaa 39kg. Revi siitä.
Ap
Aika heikkoa. Miksi aina pitää jauhaa naisten painosta. Miksi et itse hanki vähän lihaksia ja pääkoppaankin jotain täytettä. Maha ja lihakset ei tolla painolla ole samaan aikaan mahdolliset.
Jaa, hoikkahan tuo on.
T. 165 cm, 82 kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Joo, mutta se onkin 112 cm pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eikä maksanut kuin 390k.
ap
(ps. mun äiti ei rakasta mua, jäin siksi näin lyhyeksi)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt ja laiha kuin pulkannaru.
"laiha kuin pulkannaru". Onpas nyt taas kouppaamista. Kyllä se nyt niin menee että sinä olet läski ja minä lihaksikas normipainoinen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vai että oikein thaivaimo :D
Jätkä hän on 15v pojan mitoista, pitkähkö ja laiha. Sulla kyllä mitään lihaksia ole tuolla painolla.
Laihaläski täällä ulisee taas kerran.
Intissä painoin 76 kiloa ja olen 185 cm pitkä. Miettikää, keskivertonainen painaa vain 3 kiloa vähemmän ja on vain 163 cm pitkä.
165 cm pitkälle naiselle hyvä ja terve paino on noin 50–68 kg, mikä vastaa normaalia painoindeksiä (BMI 18,5–25)
Vierailija kirjoitti:
Jätkä hän on 15v pojan mitoista, pitkähkö ja laiha. Sulla kyllä mitään lihaksia ole tuolla painolla.
Kyllä sitä nyt vaan on ihan hyvin lihaksia. Maastaveto 170kg ja penkistä 10x120kg.
Älkää purkako sitä minuun jos ootte läskejä.
Ap
Sä sekoitat sun ÄÖn sun painoon. Vain tyhmä kirjottaa tämmösiä aloituksia liukuhihnalla päivästä toiseen vauvikselle.