Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies aina hyvän seksin jälkeen alkaa käyttäytymään törkeästi?

Vierailija
24.04.2015 |

Siis että jos vaikka pitkästä aikaa on yhdessä hyvää seksiä, sellaista josta kumpikin nauttii ja kokee yhteyden, saatetaan sanoa, että rakastetaan toisiamme jne. Niin sitten vaikkapa seuraavana päivänä mies on tosi ilkeä minulle. Olen kokenut tämän saman monta kertaa. Mikä mättää?

Ja olemme tosiaan olleet jo melkein kymmenen vuotta yhdessä, josta yli puolet naimisissa, joten ei mistään tapailusta ole kyse.

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 22:31"]

Meillä ihan sama ja yhdessä olemme olleet pian 20 vuotta. Seksin jälkeen kaikki on kivasti sen yön, mutta seuraavana päivänä tulee mieheltä viimeistään aamupäivällä jotakin tosi mälsää ja aina niin odottamattoman ikävää, että se vetää jalat alta. Aina. Siinä kun itse on hymyilevä ja onnellinen, niin se tuntuu entistäkin ikävämmältä. Olemme riidelleet pahimmat riitammekin rakastelun jälkeisenä päivänä ja nykyään tiedän jo odottaa pahan tuulisuutta.

Olen samaa asiaa täälläkin kysellyt joskus. Mä nimitän tätä meillä luolamiehen tavaksi, eli kun kassit on tyhjennetty, niin ei tarvitse olla enää mukava ennen kuin seuraavan kerran taas pusseja pakottaa. Jotakin hormonijuttuja se varmaan oikeasti on, ihan oikeastaan sama mulle, mutta aina se satuttaa ja siinä tuntee itsensä ihan idiootiksi. :(

No yritä saada se mies seksi hommiin useammin vaikka parin päivän päästä uudelleen.  Sitä saattaa harmittaa se että seksiä on niin harvakseen. Ole sinä aloitteellinen, ettei se ole vaan miehesi aina.

Huh, tuo kyllä voi pitääkin paikkansa. Mutta silti se on minusta tosi väärin, noin ei saisi olla. Meilläkin oli eilen tilanne se, että olin itse tosi väsynyt pitkän työputken jälkeen, enkä olisi millään jaksanut edes seksiä, mutta ajattelin kuitenkin että täytyy sitä nyt mies pitää tyytyväisenä, kun oli mennyt jo pitkästi yli toista viikkoa edelliskerrasta. Ja ihan kivaa se loppujenlopuksi olikin, mutta tämäpäivänen kiukuttelu oli kyllä jotain käisttämätöntä, ja voi olla että seuraavalla kerralla haluttaa taas entistä vähemmän.

ap

Vierailija
62/86 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tapailin miestä, jonka käyttäytymisessä huomasin jossain vaiheessa aloituksessa mainitun kaavan. Aina lähentymisen vaihe, joka kulminoitui mahtavaan seksiin ja läheisyyteen, jota seurasi kylmä ja etäinen käyttäytyminen, jonkulaisia syytöksiä minua kohtaan ja riitoja. Emotionaalinen maton vetäminen jalkojen alta seurasi aina tavalla tai toisella. Rakastan miestä edelleenkin enemmän kuin ketään ikinä, mutta on sanomattakin selvää, että tuollainen meno on todella kuluttavaa ja satuttaa. Ei olla enää yhdessä. Luulin, että ko miehellä oli joku vakavakin mt-ongelma, mutta ehkä tämä onkin suht yleistä. Ihmetyttää todella mistä on kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko vielä kokemuksia tai ajatuksia aiheeseen?

Vierailija
64/86 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Omne animal post coitum triste praeter gallum mulieremque"

Käännös: "Jokainen elollinen on yhdynnän jälkeen surullinen, paitsi kukko ja nainen."

Vierailija
65/86 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on psykiatrin mukaan kiintymyssuhdeongelma, tuollaista että läheisyys ahdistaa, mutta toisaalta myös etäisyys ahdistaa, ja kaikki asiat varsinkin ihmissuhteet ovat ristiriitaisia. Mutta tämä vaikeuttaa koko elämää, ei vain yhtä osa-aluetta.

Vierailija
66/86 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Omne animal post coitum triste praeter gallum mulieremque"

Käännös: "Jokainen elollinen on yhdynnän jälkeen surullinen, paitsi kukko ja nainen."

Aha. Miksi just kukko?

Vierailija
67/86 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
68/86 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ihan sama ja yhdessä olemme olleet pian 20 vuotta. Seksin jälkeen kaikki on kivasti sen yön, mutta seuraavana päivänä tulee mieheltä viimeistään aamupäivällä jotakin tosi mälsää ja aina niin odottamattoman ikävää, että se vetää jalat alta. Aina. Siinä kun itse on hymyilevä ja onnellinen, niin se tuntuu entistäkin ikävämmältä. Olemme riidelleet pahimmat riitammekin rakastelun jälkeisenä päivänä ja nykyään tiedän jo odottaa pahan tuulisuutta.

Olen samaa asiaa täälläkin kysellyt joskus. Mä nimitän tätä meillä luolamiehen tavaksi, eli kun kassit on tyhjennetty, niin ei tarvitse olla enää mukava ennen kuin seuraavan kerran taas pusseja pakottaa. Jotakin hormonijuttuja se varmaan oikeasti on, ihan oikeastaan sama mulle, mutta aina se satuttaa ja siinä tuntee itsensä ihan idiootiksi. :(

Juuri tästä on kyse. Ja tämän lisäksi kuulostaa seksimorkkikselta, joka on hieman outoa, jos oman vaimon kanssa puuhailtuaan sitä kokee. Jottai traumoi sanosin!

Vierailija
69/86 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa ajatella muiden seksiä.

Vierailija
70/86 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jotain torjuttua miehen mielessä, suhteessa tai entisissä suhteissa? Vaikee sanoo.

Vierailija
71/86 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetäydyn seksin jälkeen, koska en pidä läheisyydestä seksin aikana. Seksin aikana tulee ns kuppi täyteen ja kaipaan yksinäisyyttä. Onneksi mieheni on samanlainen.

seksin jälkeen haluaa vaan olla ja nauttia siitä olosta ja hormooneista. Ei silloin missään nimessä jaksa mitään vakavia keskusteluja tms käydä ja puida

Vierailija
72/86 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 22:31"]

[/quote]

Huh, tuo kyllä voi pitääkin paikkansa. Mutta silti se

Seuraavan kerran sanot ihan tyynesti että et ala millekään, koska käytös seuraavana päivänä perseestä. Ja jos hän lupaa ettei ole, ja seksiin päädytään eikä lupausta pidetä, annat aina viikon lisää seksikarenssia. Joka kerta viikko lisää. Kerrot tämän hänelle, jos ei ihan idiootti ole, alkaa muuttaa käytöstään siinä vaiheessa kun tauko alkaa olla kuukauden mittainen.  Mutta sun pitää pysyä päätöksessä, et lipsu kertaakaan. Lisäksi varaudut antamaan hänelle hyvin konkreettisia esimerkkejä siitä, mikä hänen käytöksessään mättää. 

Follow me for more advise

Vierailija
73/86 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se epävakaa persoonallisuushäiriö kyllä hormoneista johdu. Kaikkea te jotkut siedättekin

Vierailija
74/86 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se epävakaa persoonallisuushäiriö kyllä hormoneista johd

No just näin, ja neuvonta annetaan, että naisen pitäis olla aloitteellisempi😳 Nyt kynnysmatot ylös sieltä lattialta

Vierailija
75/86 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan, mies pihtaa sen kiukuttelun jälkeen kuukauden.. sitten taas puuhailua jota seuraa kiukuttelua.  Kuulostaa siltä että on pettynyt itseensä kun ei voi pihdata pidempään ja ajautuu sänkyyn.. vaimonsa kanssa. Mikä näitä miehiä riivaa?

Vierailija
76/86 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kyse jostain kiintymyssuhdejutusta tai "madonna/huo*a-kompleksista", jos mies tuntee ristiriitaa, että nainen on ollut halukas ja aktiivinen, vaikka pitäisi muka olla siveä? Ja samaan aikaan tietysti haluaa, että nainenkin tuntee intohimoa. 

Ja ehkä se omien pehmeiden tunteiden paljastaminen tekee tuon torjunnan, rähinän ja äreyden, kun on laskenut puolustuksensa ja alitajuisesti pelkää paljastaneensa liikaa?

Kunhan arvailen, outo ilmiö. Kyllä miehet ovat kummallisia.

Vierailija
77/86 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Körttiläisen ev.lut- kirkon kaikuja, synti !

Vierailija
78/86 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntee itsensä käytetyn hyväks, koska tykkää salaa miehistä. Katuu seksiä.

Vierailija
79/86 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonit sekoittaa nupin josta lievä masennus tai sitten mentaali potilas tai tuleva sellainen. Olen mies ja en tunnista moista käytöstä.

Vierailija
80/86 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että yksi juttu voi olla sellainen, että seksin jälkeen nainen ehkä haluaa sitä silittelyä ja hellyyttä ylenmäärin joka voi sitten aiheuttaa ahdistusta miehessä. Usein kait naiset tarvitsevat enemmän tällaista. Näin naisena joka ei kestäisi liiallista lähellä oloa ja silittelyä arvelisin että kysymys voisi olla jostakin tämän tyyppisestä jutusta. Eli mies ikäänkuin näyttää vetäytymisellään ettei kykene enempään läheisyyteen juuri silloin. Itse en tarvitse päivittäin minkäänlaista kosketusta, silloin tällöin pieni halaus tai sipaisu riittää. Seksiä rakastan jos ei liikaa ole sitä esileikkiä, se voi jopa viedä minulta halut. Näin me ihmiset olemme erilaisia. Henkistä läheisyyttä kyllä tarvitsen, sitä tunnetta että olemme me, yhteenkuuluvuuden tunnetta.

N. 69v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme