Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies aina hyvän seksin jälkeen alkaa käyttäytymään törkeästi?

Vierailija
24.04.2015 |

Siis että jos vaikka pitkästä aikaa on yhdessä hyvää seksiä, sellaista josta kumpikin nauttii ja kokee yhteyden, saatetaan sanoa, että rakastetaan toisiamme jne. Niin sitten vaikkapa seuraavana päivänä mies on tosi ilkeä minulle. Olen kokenut tämän saman monta kertaa. Mikä mättää?

Ja olemme tosiaan olleet jo melkein kymmenen vuotta yhdessä, josta yli puolet naimisissa, joten ei mistään tapailusta ole kyse.

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hänellä on suhde.

Vierailija
2/86 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ihan sama ja yhdessä olemme olleet pian 20 vuotta. Seksin jälkeen kaikki on kivasti sen yön, mutta seuraavana päivänä tulee mieheltä viimeistään aamupäivällä jotakin tosi mälsää ja aina niin odottamattoman ikävää, että se vetää jalat alta. Aina. Siinä kun itse on hymyilevä ja onnellinen, niin se tuntuu entistäkin ikävämmältä. Olemme riidelleet pahimmat riitammekin rakastelun jälkeisenä päivänä ja nykyään tiedän jo odottaa pahan tuulisuutta.

Olen samaa asiaa täälläkin kysellyt joskus. Mä nimitän tätä meillä luolamiehen tavaksi, eli kun kassit on tyhjennetty, niin ei tarvitse olla enää mukava ennen kuin seuraavan kerran taas pusseja pakottaa. Jotakin hormonijuttuja se varmaan oikeasti on, ihan oikeastaan sama mulle, mutta aina se satuttaa ja siinä tuntee itsensä ihan idiootiksi. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua myös täällä! Olen siitä miehellekin sanonut mutta kiistää kaiken ja vierittää kaiken minun syykseni vaikka itse suunnilleen leijun pilvissä rakastuneena enkä todella millään lailla ole tulkittavissa vittuuntuneeksi. Ja parisuhdetta takana reilu 20 vuotta.

Vierailija
4/86 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama tuli mieleen kuin kakkosella: kun on saanjt haluamansa (hyvää seksiä), ei tarvitse vähään aikaan tsempata, vaan voi olla oma itsensä - kunnes sitten taas tsempataan, jotta saadaan seuraavan kerran seksiä-

Vierailija
5/86 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 22:31"]

Meillä ihan sama ja yhdessä olemme olleet pian 20 vuotta. Seksin jälkeen kaikki on kivasti sen yön, mutta seuraavana päivänä tulee mieheltä viimeistään aamupäivällä jotakin tosi mälsää ja aina niin odottamattoman ikävää, että se vetää jalat alta. Aina. Siinä kun itse on hymyilevä ja onnellinen, niin se tuntuu entistäkin ikävämmältä. Olemme riidelleet pahimmat riitammekin rakastelun jälkeisenä päivänä ja nykyään tiedän jo odottaa pahan tuulisuutta.

Olen samaa asiaa täälläkin kysellyt joskus. Mä nimitän tätä meillä luolamiehen tavaksi, eli kun kassit on tyhjennetty, niin ei tarvitse olla enää mukava ennen kuin seuraavan kerran taas pusseja pakottaa. Jotakin hormonijuttuja se varmaan oikeasti on, ihan oikeastaan sama mulle, mutta aina se satuttaa ja siinä tuntee itsensä ihan idiootiksi. :(

[/quote]

Huh, tuo kyllä voi pitääkin paikkansa. Mutta silti se on minusta tosi väärin, noin ei saisi olla. Meilläkin oli eilen tilanne se, että olin itse tosi väsynyt pitkän työputken jälkeen, enkä olisi millään jaksanut edes seksiä, mutta ajattelin kuitenkin että täytyy sitä nyt mies pitää tyytyväisenä, kun oli mennyt jo pitkästi yli toista viikkoa edelliskerrasta. Ja ihan kivaa se loppujenlopuksi olikin, mutta tämäpäivänen kiukuttelu oli kyllä jotain käisttämätöntä, ja voi olla että seuraavalla kerralla haluttaa taas entistä vähemmän.

ap

Vierailija
6/86 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 22:31"]Meillä ihan sama ja yhdessä olemme olleet pian 20 vuotta. Seksin jälkeen kaikki on kivasti sen yön, mutta seuraavana päivänä tulee mieheltä viimeistään aamupäivällä jotakin tosi mälsää ja aina niin odottamattoman ikävää, että se vetää jalat alta. Aina. Siinä kun itse on hymyilevä ja onnellinen, niin se tuntuu entistäkin ikävämmältä. Olemme riidelleet pahimmat riitammekin rakastelun jälkeisenä päivänä ja nykyään tiedän jo odottaa pahan tuulisuutta.

[/quote]
Meillä vähän samaa, mutta ei onneksi noin voimakkaana. Huomaan vaan lähinnä, että käytöksessä on eroa. Ei siis mitään riitoja tms. vaan mies ei ota niin paljon kontaktia kuin yleensä. Itsehän jatkaisin kuhertelua pitkin päivää ja uusintakierroskin olisi ihan mahdollinen. Veikkaan kanssa tuota "luolamies"-juttua. Olen kuitenkin satavarma, ettei mies huomioi minua vain saadakseen. Siitä ei ole kyse, ettei välittäisi. Jännä ilmiö...

Vierailija
7/86 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen naisena samanlainen. En tiedä miksi. Ärsyttää vaan toisen läheisyys. Yritän toki olla sitä näyttämättä..

Vierailija
8/86 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämä kuinkakin yleistä? Meinaan jos naiset jopa alitajuisesti välttelevät seksiä pitkässä parisuhteessa kun ovat huomanneet tuon seuraavan päivän tylytyksen? Ja aivan samaa ilmiötä havaittavissa täälläkin.

Vierailija
9/86 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi erikoista. Olen kerran törmännyt samaan ilmiöön lyhyeksi jääneessä suhteessa. En lakkaa ihmettelemästä. Kertokaa lisää näistä miehistä?

Vierailija
10/86 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 22:39"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 22:31"]Meillä ihan sama ja yhdessä olemme olleet pian 20 vuotta. Seksin jälkeen kaikki on kivasti sen yön, mutta seuraavana päivänä tulee mieheltä viimeistään aamupäivällä jotakin tosi mälsää ja aina niin odottamattoman ikävää, että se vetää jalat alta. Aina. Siinä kun itse on hymyilevä ja onnellinen, niin se tuntuu entistäkin ikävämmältä. Olemme riidelleet pahimmat riitammekin rakastelun jälkeisenä päivänä ja nykyään tiedän jo odottaa pahan tuulisuutta. Olen samaa asiaa täälläkin kysellyt joskus. Mä nimitän tätä meillä luolamiehen tavaksi, eli kun kassit on tyhjennetty, niin ei tarvitse olla enää mukava ennen kuin seuraavan kerran taas pusseja pakottaa. Jotakin hormonijuttuja se varmaan oikeasti on, ihan oikeastaan sama mulle, mutta aina se satuttaa ja siinä tuntee itsensä ihan idiootiksi. :( [/quote] Meillä vähän samaa, mutta ei onneksi noin voimakkaana. Huomaan vaan lähinnä, että käytöksessä on eroa. Ei siis mitään riitoja tms. vaan mies ei ota niin paljon kontaktia kuin yleensä. Itsehän jatkaisin kuhertelua pitkin päivää ja uusintakierroskin olisi ihan mahdollinen. Veikkaan kanssa tuota "luolamies"-juttua. Olen kuitenkin satavarma, ettei mies huomioi minua vain saadakseen. Siitä ei ole kyse, ettei välittäisi. Jännä ilmiö...

[/quote]

Meilläkään mies ei ole normaalisti riidanhaluinen. Huomioi minua myös ihan vaan siksi, koska tietää että pidän siitä ja pitääkseen yleistä sopua ja tyytyväisyyttä yllä. Mutta sitten erityisen hyvän "henkisen" seksin jälkeen käytös on ihan absurdia. Päästelee ihme sammakoita suustaan, ihan kuin haluaisi aiheuttaa riitaa ja pahoittaa mieleni tarkoituksella, mikä ei siis ole muuten yhtään hänen tapaistaan. 

Näin ei siis käy aina seksin jälkeen, koska välillä se saattaa olla aika pikaista, eikä siihen liity niin suuria tunteita. Mutta etenkin silloin jos ollaan puhuttu kauniita asioita, ikäänkuin avauduttu enemmän, niin on tosi kylmä ja ilkeä seuraavana päivänä.

ap

Vierailija
11/86 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ihmetellään, miksi haluttomuus on niin yleistä....

Vierailija
12/86 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä hävettää se nautinto, meillä on vielä takaraivossa ettei miehellä ole oikeutta nauttia tai tuottaa nautintoa.

Vierailija
13/86 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 22:38"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 22:31"]

[/quote]

Huh, tuo kyllä voi pitääkin paikkansa. Mutta silti se on minusta tosi väärin, noin ei saisi olla. Meilläkin oli eilen tilanne se, että olin itse tosi väsynyt pitkän työputken jälkeen, enkä olisi millään jaksanut edes seksiä, mutta ajattelin kuitenkin että täytyy sitä nyt mies pitää tyytyväisenä, kun oli mennyt jo pitkästi yli toista viikkoa edelliskerrasta. Ja ihan kivaa se loppujenlopuksi olikin, mutta tämäpäivänen kiukuttelu oli kyllä jotain käisttämätöntä, ja voi olla että seuraavalla kerralla haluttaa taas entistä vähemmän.

ap

[/quote]Täsmälleen näin. Sitä oppii myös, että ei enää halua heittäytyä niin vahvasti mukaan ihan itseä suojellen. On jo valmiina ottamaan tökerön käytöksen vastaan kun se tulee joka tapauksessa. Olen yrittänyt puhua asiasta muutamankin kerran, mutta jotenkin asia kääntyy minua vastaan. Noh, olen päättänyt, että otan mitä saan ja nautin siitä, huominen on sitten jo eri juttu. T. 3

Vierailija
14/86 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkään ei nyt riitaa tule, mutta mies on etäinen ja kuin mitään ei olisi tapahtunut. Itse tosiaan loistotuulella, leikkisä ja kaipaisin vastakaikua. Kun mies ei sitten ole samalla fiiliksellä, tulee sellainen vähän hylätty olo. :( Kyllä pari kertaa olen miettinyt, että olisi saanut jäädä ilman.

Vierailija
15/86 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku ongelma kiintymyssuhteiden kanssa.

Vierailija
16/86 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 22:44"]

Mutta etenkin silloin jos ollaan puhuttu kauniita asioita, ikäänkuin avauduttu enemmän, niin on tosi kylmä ja ilkeä seuraavana päivänä.

ap[/quote]

Hälytyskellot soimaan tuosta!! Kumppanilleen ei koskaan saisi olla "tosi kylmä ja ilkeä". Sellaista vaihetta parisuhteessa ei vain tule. Tai suhde on silloin förbi.

Millaista käyttäytymistä oikein siedät aviomieheltäsi??

Vierailija
17/86 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 22:54"]

Varmaan joku ongelma kiintymyssuhteiden kanssa.

[/quote]

Tämä mullekin tuli mieleen.

Vierailija
18/86 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on samankaltainen ongelma, mutta olo muuttuu melkein heti seksin/orgasmin jälkeen. Tulee tyhjä olo, yleensä alkaa tekemään myös mieli päihteitä (olen entinen päihdeongelmainen). Olen ajatellut sen johtuvan masennuksesta/jonkinlaisesta välittäjäaineiden epätasapainosta. En tiedä, voivatko myös traumat oireilla tuolla tavalla vaikka en itse sitä tiedostakaan.

Vierailija
19/86 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 22:57"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 22:44"]

Mutta etenkin silloin jos ollaan puhuttu kauniita asioita, ikäänkuin avauduttu enemmän, niin on tosi kylmä ja ilkeä seuraavana päivänä.

ap[/quote]

Hälytyskellot soimaan tuosta!! Kumppanilleen ei koskaan saisi olla "tosi kylmä ja ilkeä". Sellaista vaihetta parisuhteessa ei vain tule. Tai suhde on silloin förbi.

Millaista käyttäytymistä oikein siedät aviomieheltäsi??

[/quote]

No kyllä itsekin myönnän sanovani joskus ilkeästi asioita, kun oikein suututtaa/on väsynyt/stressaantunut tms.

Ideaali ja tavoittelemisen arvoinen asia varmasti olisi se, ettei koskaan olisi ilkeä tai kylmä, mutta kukaan ei ole täydellinen. Silti ihmettelen tätä miehen käytöstä, enkä oikeastaan ole valmis sietämäänkään sitä, koska en ole löytänyt sille mitään järkevää selitystä.

ap

Vierailija
20/86 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äijä kans panikoi jotenkin ja häipyy nopeasti omiin oloihinsa ja miltei poikkeuksetta ovesta ulos. Homma on niinkuin samantien pyyhitty pois ja hempeilyt sikseen :$

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi