Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HULLUNA FIESTA-SALAATTIIN...(MÄKKÄRIN) JOS söisin sellaisen joka päivä, ja jotain pientä

Vierailija
16.04.2009 |

illalla, laihtuisinko?

Onko se siis "lihottava" salaatti?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotteen koko 360 g/ml

Energiasisältö 700 kcal

Proteiinia 29 g

Hiilihydraatteja 31 g

Rasvaa 51 g

Vierailija
2/6 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siinä on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim söin tänään aamulla jugurttia,

Fiesta-salaatin lounaaksi (taivaallista)

Illalla lohta ja kasviksia, plus paljon teeätä, vettä.

Kalorit olivat 1200, ja nälkä ei vaivannut koko päivänä!

Toka laihis päivä siis, ja jos noin hyvin pitää nälkää toi ihana salaatti ja pysyy 1200 kalorissa, ei kai haittaa jos syön JOKA PÄIVÄ? lurps

Vierailija
4/6 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten siitä saa terveellisemmän ja myös kevyemmän. Me tehdään useinkin tuollaiset nacho-salaattit iltapalaksi, mutta pointti on siinä että minä tykkään laittaa enemmän salsaa ja vähän kevyttä ranskankermaa ja sitten silppuan muutaman nacholastun siihen päälle. Ja kun paistaa paistijauhelihaa, voi siinäkin säädellä itse rasvan määrää.

Vierailija
5/6 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta teen sen itse. Kaupasta löytyy vähärasvaisia salaattijuustoja ja fetajuustoa. Kalorimäärä jää pienemmäksi. Kannattaa muistaa salaatteja syödessäkin, että proteiiniäkin olisi hyvä saada: kanafile-siivuja, raejuustoa. Katkaravutkin tai jokiravun pyrstöt ovat hyviä salaattiin, samoin lohi.

Vierailija
6/6 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se millä sen "täyttää". Ei karpitkaan laihdu, jos syövät paljon yli tuon. Syö vähemmän kuin kulutat, ei ole muuta tapaa laihduttaa. Karppauksen idea on, että proteiinit ja rasvat pitävät paremmin nälkää.