Meille tulee kolmas lapsi ja aion pitää sitten 2 vanhempaa lasta tarhassa
Kommentit (6)
lapset menisivät hoitoon nyt syksyllä aiotusti, kunnes vauva syntyy. Toden näköisesti keväällä. Eskarilainen jatkaisi PK: ssa lyhennetysti. Voisi olla sitten vaikka vain eskariajan Muu aika siellä on sitä hoitosäilytystä, motoriikan harjaannuksetn hän saa eskariaikana. Hän saisi sitten myös arvokasta aikaa vielä kotona enemmän ennen koulua. Ainakin mahdollisimman paljon lyhentäisin eskarilaisen päivää.
Klmevuotiaan ottaisin pois päiväkodista, kun itse jään kotiin. Hän saisi vielä ihana aikalisän kotosalla. Hän siaisi tutustua pieneen sisareensa kunnolla. Hän menisi sitten takaisin, kun pieninkin menee hoitoon. Pienimmälle on kuitenkin hettava hoitopaikka ennen töihin lähtöä.
olen aina ollut tosi huono heräämään aamulla ja ehkä olis helpompi jos mies töihin mennessä veisi pojan vaan sinne eskariin ja jäis ite kotiin nukkumaan pienempien kanssa :) vois olla ehkä helpompaa, mutta tyttö on todella sylilapsi (haluaa paljon syliin ja vaatii paljon huomiota, ja mietin että tilanne varmaan pahenee jos uusi vauva vie suurimman osan huomiosta. noh kaipa sitä voi miettiä sitten kun vauva on syntynyt että mitä tehdään... ap
Tietenkän en laittaisi isompia koko päiväksi tarhaan, vaan vaikka 3-4 h:ksi.
Jos hoitopaikka on miellyttävä ja olette hoitoon tyytyväisiä, niin pidä paikoista kiinni. Ei sitten tarvitse hakea uusia paikkoja ties mistä. Itsekin kuitenkin lyhentäisin hoitopäiviä.
olen nyt ollut kohta 3v himassa 2 lapsen kanssa ja opiskellut samalla itseni merkonomiksi. Elokuussa olis tarkoitus palata takasin töihin ja lapset menee tarhaan ja eskariin... Mutta nyt tein siis plussa testin ja aioin olla sentulevan vauvan kanssa vain äitiysloman kotona, en jää hoitovapaalle. Ajattelin siis pitää molemmat lapset tarhassa, olenko ihan kauhee äiti? aattelin että tarhapaikkoja ei sitten heti tarttis olla hakemassa ja esikoinen sitten lähtee seuraavana vuonna kouluun, joten saa tarhasta motoriikan harjoitusta (käy välillä toimintaterapiassa) koulua varten.