Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oikeaksi todistettu ansioluettelo

Vierailija
29.04.2009 |

Haen kunnallista virkaa, jossa hakemukseen pyydetään liittämään oikeaksi todistettu ansioluettelo. Käsittääkseni maistraatissa voi käydä todistuttamassa, mutta silloin kai siihen voi laittaa vaan koulutuksen ja työpaikat, vai miten todistat oikeaksi esim. luottamustoimia, harrastuksia ja kielitaitoa? Vai riittääkö tuohon oikeaksi todistamiseen kaksi henkilöä? Vai toimittaisinko CV:n ja viralliseksi todistetut kopiot kaikista työ- ja koulutustodistuksista, jotka tavallaan todistaisi tuon CV:n? Todistuksista pyydettiin lähettämään ne 'joihin haluaa vedota'... Lähinnä kokemuksia kaipailen, miten olette tehneet ja onko kelvannut?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö tuo cv ole korvannut sen? Mutta jos sulla tuollainen ansioluettelo on, sen kun allekirjoitutat sen kahdella henkilöllä, ei siihen mitään maistaraatteja tarvita.

Vierailija
2/6 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

CV:n olen 'todistuttanut' kahdella henkilöllä (minulla työkavereita), joille olen myös todistukset näyttänyt. Kaksi kertaa olen virkaa hakenut ja molemmilla sen saanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä ei tosiaan enää taida saada.

Vierailija
4/6 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansioluettelolla ja cv:llä tarkoitin samaa.

Hakemuksessa oli sanatarkasti näin: 'Hakemukset, joihin on liitetty nimikirjanote tai oikeaksi todistettu ansioluettelo, sekä jäljennökset niistä todistuksista, joihin haluaa vedota.'

Sinä, joka olit työkavereilla todistuttanut ansioluettelon, oliko siinä vaan sellaisia asioita joista pystyit näyttämään todistukset (tutkinto, työpaikat...) vai myös esim. harrastuksia ja kielitaitoa?

t. ap

Vierailija
5/6 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

CV:n olen 'todistuttanut' kahdella henkilöllä (minulla työkavereita), joille olen myös todistukset näyttänyt..

Ja sain toimen.

Vierailija
6/6 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansioluettelolla ja cv:llä tarkoitin samaa.

Hakemuksessa oli sanatarkasti näin: 'Hakemukset, joihin on liitetty nimikirjanote tai oikeaksi todistettu ansioluettelo, sekä jäljennökset niistä todistuksista, joihin haluaa vedota.'

Sinä, joka olit työkavereilla todistuttanut ansioluettelon, oliko siinä vaan sellaisia asioita joista pystyit näyttämään todistukset (tutkinto, työpaikat...) vai myös esim. harrastuksia ja kielitaitoa?

t. ap