Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri huutaa yöt ja päivät

Vierailija
16.01.2025 |

Kerrostalossa yläkerran naapuri on nyt pari kuukautta on-offina alkanut joskus iltayhdeksältä, joskus keskellä yötä, rääkyä henkensä edestä asunnossaan. Huutaa jotain pojastaan ja siitä miten poika pitäisi pelastaa ja miten hän ei ole mitään tehnyt. Oon tullut siihen johtopäätökseen, että lasu on pojan vienyt ja siksi joku episodi meneillään koko ajan. Joskus kuuluu kans jotain epämääräistä töminää (kuten jalkaa polkis mun kattoa vasten) ja koirien kovaäänistä haukuntaa.

Huutaa ja itkee ja niin epätoivoisesti että mua alkaa ahdistaa jo vaan sen ajattelu. Oon soittanu poliisit sinne nyt jotain neljä kertaa, kahdella kerralla eivät ees tulleet paikalle, joten selkeesti eivät ota tosissaan kun ilmotan että naapuri häiritsee kotirauhaa sillä että huutaa ja kiljuu ku syötävä. On tehnyt mieli monta kertaa mennä sille sanoon että nyt hiljaa, mutta en usko että menis jakeluun + en uskalla.

Kyseessä yksinasuva nainen, ilmeisesti mielenterveystaustaa. Sen enempää en tiedä tai halua spekuloidakaan.

Alkaa pinna palaa ja keinot loppua, mitä seuraavaks? Oon harkinnut että laitan isännöitsijälle viestiä mutta hekään eivät oo toiminnallaan suoranaisesti mua vakuuttanut. En voi poiskaan muuttaa kun oon asunu vasta puoltoista vuotta sopimuksesta jonka mukaan täällä tulee asua vähintään 2 vuotta.

Toivon että trollit ei aja tätä keskustelua alas koska mua alkaa oikeesti vituttaa mun tilanne ja kaipaisin neuvoja ihan tosissaan.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen alkanut kyykkäämään keskiyöllä.

Vierailija
2/21 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kerrot siitä täällä etkä laita isännöitsijälle viestiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli on internet-slangisana, jolla tarkoitetaan viestiä tai henkilöä, jonka ensisijainen tarkoitus on ärsyttää ihmisiä ja aiheuttaa ristiriitoja.

Vierailija
4/21 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo laittanut isännöitsijälle viestiä koska en usko että hekään asialle mitään tekis. Oisit tän varmaan huomannut jos olisit lukenut aloituksen. Asia kuitenkin harkinnassa.

AP

Vierailija
5/21 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänitä omaa huutoa ja laita kajarilla kattoon kiinni, sit luukutat aina kun et itse ole kotona.

Vierailija
6/21 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo laittanut isännöitsijälle viestiä koska en usko että hekään asialle mitään tekis. Oisit tän varmaan huomannut jos olisit lukenut aloituksen. Asia kuitenkin harkinnassa.

AP

Jos et usko isännöitsijän toimivan, niin miten me täällä palstalla voimme auttaa? 

Vierailija
7/21 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvatulpat

Vierailija
8/21 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, jotenkin toivoin saavani jotain neuvoja tilanteeseen, jotain miten lähestyä tätä ilman että isännöitsijään yhteyttä ottamalla esimerkiksi vaarannan hänen asumisensa, mutta olisi pitänyt muistaa että kyseessä on Vauva.fi

AP

Vierailija
9/21 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy päästämässä rikki mennyt feministi tuskistaan.

Vierailija
10/21 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korvatulpat

auttaa moneen asiaan, esim nalkuttavaan puolisoon.

Vierailija
11/21 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Vähennetään vaan mielenterveyshoidosta sairaalapaikkoja. Kyllä ne pärjää himassa.

Vierailija
12/21 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita hätäkeskukseen yöllä ja kerro, että häiritsee ja on mahdollisesti itsetuhoinen. Tee myöskin huoli-ilmoitus.

Vierailija
13/21 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoli-ilmoituksen voi myös tehdä sosiaaliviranomaisille poliisin lisäksi.

Vierailija
14/21 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee huoli ilmoitus. Jos hän pääsisi hoitoon.

Vierailija
15/21 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ne huumeita käyttävät vassarit on. 

Vierailija
16/21 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat heippa lapun postilaatikkoon liian kovasta metelistä. Jos se ei mitään auta, sitten isännöitsijään yhteyttä.

Vierailija
17/21 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita poliiseille, siellä voi olla paloittelumurha menossa

Vierailija
18/21 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitat täällä, kyllä se naapuri tätä palstaa lukee ja ottaa opikseen.

Vierailija
19/21 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoli.ilmoitus, eihän tuolla ihmisellä asiat hyvin ole.

Vierailija
20/21 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöiset mt-tapaukset varmaankin tulevat yleistymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä