Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En haluakkaan tätä lasta :(

Vierailija
16.04.2009 |

Pakko jonnekkin nyt purkaa tätä oloa...vahinkoraskaus ja nyt viikkoja takana 8-9, olin aluksi sitä mieltä että pidän lapsen mutta tänään ajatus alkoi tuntua mahdottomalta. En haluaisi aborttia mutta en halua saada tätä lasta :( tuntuu aivan kamalalta. Saa kommentoida vapaasti, kiitos teille jotka luitte viestini.

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko lapsen? Ja tähän kysymykseen ei vaikuta sun ihmissuhdekysymykset tmv. Vaan ihan pohjimmiltaan, oletko valmis hoivaamaan ja kasvattamaan lapsen?

Jos vastaus on kyllä, voit alkaa miettimään käytännön kysymyksiä (jotka yleensä kyllä ratkeaa).

Vierailija
22/85 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kamalaa katsottavaa kun saadaan lapsia sellaisiin perheisiin joissa niitä ei toivota todella. Sinulla on erittäin raskas tilanne päällä mutta yritä katsoa tulevaisuuteen olisiko sinusta äidiksi. Onko lapsen edun mukaista jos vanhemmat ovat yhdessä "vain" sen vuoksi että on yhteinen lapsi? Uskon että päädyt mihin ratkaisuun tahansa teet sen niin kuin itsestäsi oikealta tuntuu.. Yhdyn muihin siinä että lähde puhumaan asiasta jollekin. Saat itsekin ajatuksiasi paremmin järjestykseen.

Paljon voimia!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun vaihtoehdot on adoptio tai pidät lapsen itsellä. on todella itsekästä murhata lasta. olisitko valmis murhaamaan pari vuotiaasi? tuskimpa, tämä on AIVAN yhtä tärkeä lapsi. en näe ensimmäistä lastasi yhtään tärkeämpänä. on itsekästä ajatella että on MINULLE rankkaa kantaa lasta sisällä ja sitten adoptoida. eikö murha kuitenkin ole rankempi?

vähän rajua tekstiä ehkä mutta haluan että ymmärrät ettei ihmisten hengillä voi leikkiä!

Vierailija
24/85 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella on jo kädet ja jalat, pieni sydän. Hän on lapsesi sisarus. Voisitko ajatella nyt että olisit esikoisesi abortoinut vain siksi ettei sinulle nyt sovi lapsi tähän tilanteeseen.

Vierailija
25/85 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen valmis vaikka itse adoptoimaan lapsesi kunhan et murhaa häntä. tilanne ei mulla ehkä helpoin, 2 lasta, yksi vauva mutta pääasia ettet murhaa häntä! minä kyllä huolehdin hänestä hyvin.

Vierailija
26/85 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se tulee olemaan sinulle ainoa oikea päätös. Kuuntele sydäntäsi, pelkojasi ja toiveitasi. Vastaus kyllä löytyy vaikka se olisi kuinka vaikea. Älä kuuntele abortinvastustajien syyllistäviä kommentteja. Kuuntele vain itseäsi.

Rakkautta ja voimia sinulle.

Vierailija
27/85 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini tuli raskaaksi ollessaan 21v toisaalla naimisissa olevalle ja lapselliselle miehelle. Harkitsi aborttia. Mies pyysi, ettei raskautta keskeytetä. Eivät seurustelleet, tapailivat vain joskus seksin merkeissä. Aitini ei tehnyt raskauden keskeytystä. Ja siitä lapsesta synnyin minä.

Olen nyt kolmen pienen lapsen äiti ja vaikka tiedänkin tämän karun totuuden alustani, olen niin onnellinen että elän.

Biologinen isäni ei koskaan kertonut perheelleen että on siittänyt lapsen, ei ollut elatusvastuullinen mutta tapasin häntä muutamia kertoja.

Mieti vielä...

Vierailija
28/85 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisena elämänsä loppuun asti, huhhuh.....

Mies ottaa eron ja te elätte onnellisina elämänne loppuun saakka.

Vierailija
29/85 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syyllistetään usein kun ovat tehneet lapsen ilman ydenperhekuviota tai eronneet siitä. Yh on aina itsekäs joidenkin mielestä!

Vierailija
30/85 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on toinen jonka elämä oli vähällä loppua alkuunsa.

Vanhemmat olivat vielä teinejä kun äitini alkoi minua odottamaan. Asuivat molemmat vielä vanhempiensa luona. Painostus aborttiin oli kova mutta pitivät minut. Ovat vieläkin naimisissa ja sisaruksiakin minulla on useita.

En koskaan ajatellut pahoilla mielin että omat isovanhempani painostivat aborttiin ja että olin vahinko. Tärkeintä on miten minua on kohdeltu syntymän jälkeen. Vanhemmat ja isovanhemmat ovat aina antaneet minun tuntea olevani tärkeä ja haluttu.

Vierailija
31/85 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan otat elämän nyt sellaisena kuin se on. Varsinkin kun isäkin on kuvioissa. Miksi ette selviäisi?

Vierailija
32/85 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku sua syyllistää lasten teosta niin kysyt vaan että olisko pitänyt murhata ja onko ko. henkilö valmis murhaamaan omat lapsensa. ei voi olla totta että joku syyttää isän puuttumisesta. ei helvetti, olen NIIIN vihainen että niin tyhmiä ihmisiä voi olla!

Vierailija
33/85 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 teksti kuulosti rajulta niin jatkan vielä että olen itse ollut samassa jamassa ja MUN mielessä abortti ei ole käynyt, vaikka olin silloin todella nuori, ei työtä, ei opiskelupaikka, ei rahaa. mutta en silti voinut murhata! mies sitä kerran varovasti hätäpäissään ehdotti. hyvin on pärjätty eikä elämä olisi mitään jos tämä lapsi ei olis syntynyt. menee pian kouluun ja on ehkä maailman kiltein ihminen!

Vierailija
34/85 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

väänsin ja väänsin asiaa mielessäni. Toisena päivänä olin aivan innoissani ja toisena tulevasta vastuusta kauhusta kankeana. Yhtenä iltana päätin, että kyllä abortin teen. Mies oli tosi surullinen (oltiin oltu vasta vähän aikaa yhdessä), mutta sitä mieltä että tukee minua päätöksessäni.

Aamulla en pystynytkään soittamaan terveyskeskukseen ja varaamaan aikaa. Päätin, että hemmetti. Kun tämä on saatu aikaiseksi niin me siitä huolehditaan.

Nyt neiti 2kk nukkuu tuolla parvekkeella ja me ollaan hyvin onnellinen perhe.

Älä huoli,ajatukseen kypsyy raskauden aikana. Äitiyteen kasvaa. Ja se ihmeellinen rakkaus omaa lasta kohtaan vaan jatkaa kasvuaan tämän synnyttyä!

terveisin äiti 19v. (sekä ylioppilas että ammatin omaava, jolla jopa työpaikka odottamassa, kun siltä tuntuu että palata vois:))

Vierailija
35/85 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtuuko muiden läheistesi mielipiteet kuvioihin ollenkaan?

Vierailija
36/85 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olisin valmis adoptoimaan sun vauvan omieni lisäksi. Meillä ennestään neljä suloista lasta. Enempää en pysty saamaan:) Meille mahtuu, sanoo mieskin silmät virneessä:)

Vierailija
37/85 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta lapsesta tulee vammainen, haluaako kukaan silloin adoptoida häntä?

Vierailija
38/85 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan lapsenkin vastaan vain, jos se minulle sattuu sopimaan ja jos hän on sellainen kuin minulle sattuu sopimaan.

Mitä jos tuosta lapsesta tulee vammainen, haluaako kukaan silloin adoptoida häntä?

Vierailija
39/85 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ymmärrän kyllä miksi.

Musta tässä tilanteessa kukaan ei ole jäävi sanomaan sinulle, mitä sun pitää tehdä. Neuvoja voi antaa ja ottaa vastaan, mutta loppujen lopuksi sinä kannat päätöksesi vastuun, ei neuvojat.

Muistatko miltä tuntui kun sait kuulla olevasi raskaana? Uskotko rakastavasi tätä lasta yhtä paljon joskus tulevaisuudessa kuin esikoistakin? Oletko varma ettei abortti myöhemmin ala kaduttamaan?

Jos jossain vaiheessa jo olit innoissasi tulevasta lapsesta, uskoisin, että se ilo siellä viellä jossain piilossa on.

Vierailija
40/85 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva saa oikeuden elää ja joku mukava ja rakastava pariskunta saa lapsen jota on aina toivonut!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme