Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raivostuttaa mies!

Vierailija
30.06.2009 |

Kyseessä oli aika pieni asia, mutta muutenkin pinna kireällä niin äääääääääääääääääääää. Kyse siis seksistä, joka ei suju parhaalla mahdollisella tavalla. Vituttaa

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muna ei noussut, sä et saanu jalkoja auki vai mikä mättää?

Vierailija
2/12 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun aloitteesta usein, ja mä joudun muutaman kerran/päivän ehdottaa, että se suostuu. No nyt se suostu pitkin hampain, jotain tiuskas et okei sit. No ei mua sit enää kiinnostanu, koska tiesin ettei sitäkään oikeesti. Ja siitä se sit suuttu eikä meillä sit ollu seksiä. Ja seksikin on aina sitä et muna kovaks, jalat auki ja sisään. Siis ei ikinä mitään esileikkiä eikä jälkileikkiä. Jos saan orgasmin, hoidan sen itse itselleni siinä panon aikana.

plääh

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä teillä on aika iso ongelma.. Pariterapiaa? Mies urologille ja testosteronimittauksiin jos ei tosiaan ikinä halua. Ja ootko varman ettei sillä oo toista? Ootko raskaana? Meillä mies ei koskenut pitkällä tikullakaan muhun kun iso maha. Ootko kokeillu kuinka kauan se pystyy olemaan ilman jos sä et ehdota..

Vierailija
4/12 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan kysyä mieheltä, miksei kiinnosta. Ilman syyttelyä.

Vierailija
5/12 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aika varma ettei sillä oo toista, ainut mahdollisuus on, että se on sen kanssa työaikana. Mennään nimittäin työmatkat aina yhdessä ja suurin osa vapaa-ajasta yhdessä. Kerran sain sen kiinni kun oli ollut seksichatissa, pelkään että tekee sitä edelleen. Pelkään myös, että se alkaa pettää vähäisen seksin takia. Enkä oo raskaana.

Pisin tauko on ehkä 3 viikkoa, mutta en muista kumman ehdotuksesta harrastettiin sit seksiä. Välillä se huomauttelee et meillä on aika vähän seksiä, mutta tosi harvoin itse ehdottaa.

ap

Vierailija
6/12 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siksi meillä ei varmaan ole esileikkiäkään, kun haluaa nopeasti koko homman alta pois.

ap

Vierailija
7/12 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi varmaan käydä lääkärissä, jos normi kahdeksan tunnin työpäivä vetää niin piippuun, ettei työpäivän jälkeen jaksa muuta kuin nukkua.

Vierailija
8/12 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta unirytmi on ihan sekaisin. Herää klo 7, menee 2-3h päikkäreille illalla, tulee yöunille kahden aikaan. Ja sitten taas herää klo 7. Olen yrittänyt sanoa tästä, mutta sillä ei riitä itsekuri, että valvoisi yhden illan niin saisi rytmin taas kuntoon.

ap

Vierailija
9/12 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät tajua, että naisen täytyy "päästä tunnelmaan", jotta voisi harrastaa seksiä

Vierailija
10/12 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät tajua, että naisen täytyy "päästä tunnelmaan", jotta voisi harrastaa seksiä

mieshän tuossa ei pääse tunnelmaan eikä halua sitä seksiä. Kait se mieskin tarttee muutakin kuin p-llun näkemisen, että sen tekee mieli seksiä.

Vierailija
11/12 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus hyvä seksielämä esileikkeineen?

Vierailija
12/12 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin ekat 1,5 vuotta ja sitten alkoi huononemaan. Nyt oltu yhdessä 4,5 vuotta. Eli se aika mikä ollaan asuttu yhdessä, on seksielämäkin ollut aika huonoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi