Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan polkea tyttäreni itsetunnun pohjamutiin...

Vierailija
15.04.2009 |

Taas tänään aamulla käytiin sellainen sota, jossa tämä mamma hermostuu ja alkaa morkkaamaan neitiä, ettei se taaskaan osaa edes pukea tai laittaa vaatteitaan päälle. Meillä on syksyllä kouluun menevä eskarilainen, joka on niin pirun laiska ettei toista ole. Hänessä on myös jollaista kömpelyyttä. Vaatteita ei kunnolla saa päälleen, ei uhkailemalla ei antamalla tietyn ajan jolloin pitää olla vaatteet päällä. Kaikki lähtemiset on hänelle yhtä tuskaa ( tai lähinnä meille muille) Neidille pelkkää vetkuttelua. Jos pitäisi yrittää pukea 5 minuutissa, häneltä vetkuttelujen kanssa se vie 30 min.

Pelkäämpä vain, että koulusta pistävät hyvinkin nopeasti suoraan takaisin eskariin, koska neiti ihan varmana tulee myöhästymään sieltä joka ikinen kerta. Ei taida olla koulukypsä

Viestini kuulostaa todella negatiiviselta, mutta tätä on jatkunut jo TODELLA pitkän aikaa.

Pystynkö kääntämään ja parantamaan enää hänen itseluottamustaan

Kommentit (192)

Vierailija
21/192 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, että jos et opeta lapsille kiroilua, niin niistä tulee kouluampujia.. On sulla kasvatusmetodit hiukan hukassa. Voi olla oma itsensä ja siltikään ei tarvitse käyttää lasten seurassa voimasanoja. Perustelusi ovat aika heikkoja. Vai luuletko kullannuppusi räjähtävän, kun ei saa kirota?

Öö, siis miksi te tartutte tähän kiroiluun, selvästi ette lue viesteistäni mitään muuta? Pelkäättekö te että taivas romahtaa jos äidiltä pääsee joskus harvoin ärräpää? :D

mutta en ole koskaan lasten kuullen kiroillut (5v ja 6v) enkä halua heidän kiroilemaan oppivan kodin esimerkin kautta Hemmttiä ja himputtia sanon kyllä. Musta on aika keskenkasvuista kiroilu noin ylipäätään.

Vierailija
22/192 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kiroilu kertoo sivistyksen puutteesta..

No sehän on mukavaa että sinä olet niin sivistynyt ettet ikinä kiroile! :)

Tulkaa nyt kaikki täydelliset äidit lisää ruoskimaan minua hirviöäitiä, jolta pääsee joskus ärräpää! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/192 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä luulet lapsiesi sen mallin saavan? Eikhän ne opi siitä, kun äidillä "menee kuppi nurin" ja se puhuu rumia. En mäkään näe moista tarpeelliseksi, kuten aiemmin mainitsin, meillä vanhin lapsi on jo 18v eikä sille ole koskaan tarvinnut kiroamalla mitään "opettaa." Kyläl meillä osataan itkeä ja nauraa siinä missä muuallakin, mutta tuollaista tyhjänpäiväistä kirosanojen huutelua ei harrasteta.

No hyvä että teidän perheessä on kaikki asiat kondiksessa! :) Kirosanathan ne tämän kansan suurin ongelma on. Ne perheet missä kiroillaan joskus, sieltähän ne kouluampujat sikiää!

Voi elämän kevät! :)

sitten loistava kasvattaja loistavalla esimerkillä. Perkelettä vaan kehiin kun vituttaa. Kasvaahan ainakin oikeita perisuomalaisia juntteja :D

Vierailija
24/192 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään edellisistä kirjoittajista, mutta en ole koskaan lasten kuullen kiroillut (5v ja 6v) enkä halua heidän kiroilemaan oppivan kodin esimerkin kautta Hemmttiä ja himputtia sanon kyllä. Musta on aika keskenkasvuista kiroilu noin ylipäätään.

No sehän on mukavaa kuulla! :) Koska minä sanon joskus perkele tai saatana, niin sehän tarkoittaa sitä, etten ole kasvanut aikuiseksi ollenkaan! :D Ihan lapsi vielä itsekin, vaikka ikää jo yli 30 vuotta! :D

Ruoskikaa lisää te täydelliset aina niin siistisuiset ja täydellisen sivistyneet äidit! :D Kyllä minä sen kestän! :D

Vierailija
25/192 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sä kai olet sitten loistava kasvattaja loistavalla esimerkillä. Perkelettä vaan kehiin kun vituttaa. Kasvaahan ainakin oikeita perisuomalaisia juntteja :D

Eli se että multa joskus pääsee ärräpää tarkoittaa että olen ihan surkea kasvattaja! Se vie pohjan _kaikelta_ muulta mitä teen? Ainoa mitä lapsilleni opetan on perkele! :D Jebjeb!

Voi apuuva! Olettepas ihanan täydellisiä kaikki muut! :D AV näyttää taas luontonsa!

Vierailija
26/192 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vaan se ei sovi omaan suuhun ja kun oikein mietin, niin lapsuudenkodissakaan ei tainnut kukaan kiroilla. Mulle se on jotenkin luontainen juttu, enkä halua lastenkaan oppivan sitä.

Vierailija
27/192 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muuten osaat kasvattaa, niin miksi tuo asia on niin ylivoimainen?

Vierailija
28/192 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan asiaa tullut ajatelleeksi sen kummemmin, musta on ihan normaalia, ettei lasten kuullen puhuta rumia ja olen luullut että tää on ihan yleinen mielipide. Av osoittaa taas luulon vääräksi ;D

Vierailija
29/192 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavoin haitallista lapsen kehitykselle on se että, äidiltä tai isältä pääsee ärräpää jos hän vaikka lyö vahingossa vasaralla sormeensa?

Itse en ole niin täydellinen etteikö joskus harvoin pääsisi vahingossa lipsahtamaan ärräpää.

Ei se tarkoita sitä että lapseni saavat kiroilla. Ei lapset saa tehdä kaikkea sitä mitä aikuiset, näin se vaan on.

Vierailija
30/192 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eipä ole vielä eteen tullut tilannetta, jossa lasten kuullen olisi pitänyt kiroilla. Tai onhan noita, mutta kun mun mielestä aikuinen on esimerkki ja silloin ei kiroilla, joten onpa jäänyt ärräpäät päästämättä. Mutta tuokin on asennekysymys.

Vierailija
31/192 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo kiroilu tuntuu olevan elinehto. Mikä siinä on niin hienoa, että pitää ärräpäitä päästellä, kun ilmankin voi olla ihan hyvin.

Vierailija
32/192 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kans ymmärrä näitä, joille tuo kiroilu tuntuu olevan elinehto. Mikä siinä on niin hienoa, että pitää ärräpäitä päästellä, kun ilmankin voi olla ihan hyvin.

Miten niin elinehto? Mistä sä olet semmoisen käsityksen saanut? Mä olen puhunut vain siitä, että jos äidiltä pääsee joskus ärräpää, niin se ei ole maailmanloppu.

Vierailija
33/192 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kans ymmärrä näitä, joille tuo kiroilu tuntuu olevan elinehto. Mikä siinä on niin hienoa, että pitää ärräpäitä päästellä, kun ilmankin voi olla ihan hyvin.

Miten niin elinehto? Mistä sä olet semmoisen käsityksen saanut? Mä olen puhunut vain siitä, että jos äidiltä pääsee joskus ärräpää, niin se ei ole maailmanloppu.

Mutta huono esimerkki se on, vaikka väittäisit mitä.

Vierailija
34/192 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamuvetkuttelija, nuorin sisko 2v. pukee nopeammin itse kuin tämä tyttö, joka täytti just 7v. Tosi hermostuttavaaaa!

Vierailija
35/192 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suustakin kuultuna, pienen lapsen suusta todella vastenmielistä.

Vierailija
36/192 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä se jaksat hokea, ettei ole maailmanloppu. Mutta huono esimerkki se on, vaikka väittäisit mitä.

Olenko väittänyt jossain että kiroilu on hyvä asia?

No anteeksi jos hoen tota maailmanloppua, mutta kun täällä väitetään että jos äitiltä pääsee joskus kirosana, niin hän ei osaa kasvattaa ollenkaan eikä ole edes aikuiseksikaan kasvanut! :D Kuulostaa aika maailmanlopun meiningiltä! :D

Täydelliset äidit ne vaan täällä pistävät joskus kirosanoja päästelevän äidin roviolle muiden huonojen äitien kanssa! :D

Vierailija
37/192 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opimme tästä siis että on ihmisiä, jotka tuomitsevat kiroilunkin. Kohta varmaan saa sakot jos ääntä korottaa parkkipaikalla ja joku muu kuin oman perheen jäsen kuulee. Hui. Ulkomailla vähän pitempään asuneena voin todeta, että siellä olen nähnyt ja kuullut kaikenlaisia raivareita niin aikuisilta kuin lapsilta, mutta eipä noita perheampumisia kuitenkaan ole ollut. Minusta perkele on aika hyvä sana tietyissä tilanteissa oikein käytettynä, mutta taidanpa sitten olla perusjuntti. Toisaalta lapseni ovat reippaita eikä meillä pukemisesta olla keskusteltu aikoihin, vaikka lasten ikien puolesta näköjään hyvinkin saatettaisiin.

Vierailija
38/192 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun käytetään haukkumasanoina vammaisuuksia, esim. tuo vesipää on ihan oikea sairaus, vaikka joku virallisempi nimi sillä taitaa myös olla. Itse vammaistyötä tehneenä tuntuu tosi pahalta kuulla, kun haukutaan kehariksi tms. Ihmisiä ne keharit ja vesipäätkin on ja usein tosi ihania ja mukavia ihmisiä!

Vierailija
39/192 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiusaamalla lapsia, ai että se helpottaa, eikä ole edes lainvastaista

Vierailija
40/192 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nää kiroilevat ihmiset ovat ah niin tulisia, ikään kuin tunteiden näyttämisessä olisi pakko kiroilla lasten kuullen. Säälittävää ja mautonta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme