Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähihoitajat

Vierailija
12.07.2009 |

Jos haluaa tehdä mielenterveys- ja päihdetyötä nuorten parissa niin kumpaan suunnataan?? Mielenterveys- ja päihde vai lapset ja nuoret??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestä sinun kyllä kannattaa suuntautua mielenterveys ja päihdetyöhön. ite oon kyllä vanhustyöhön suuntautunut, mutta muutama kaveri suuntautunut tuohon mielenterveys työhön ja ne on saanut töitä lasten parista siis siellä mielenterveys puolella. ymmärtääkseni myös työnantajat katsovat plussana esim. tointa hakiessa nimenomaan tuolla mieluri puolella, että on suuntautunut sille puolelle.

tsemppiä opiskeluun :)

Vierailija
2/3 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihan 100 % varma en ole. Lapset ja nuoret erikoistuvat päiväkotiin töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku mitä oon netissä nyt asiaa yrittäny selvitellä niin vastaan tulee kauheesti juttuja joiden mukaan nuorten kanssa työskentelevät ovat erikoistuneen lapsiin ja nuoriin, lukeneet kaikkea kasvatukseen liittyvää ja vuosien päästä ja lisäkoulutuksella edenneet kriisityöhön yms nuorten parissa.

Milenterveys- ja etenki päihdetyö on koko ajan ollu mua eniten kiinnostava ala mutta silti haluaisin työskennellä etenki nuorten parissa.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän