Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kolmas "vauvaton" kierto ja olen ihan maassa - tulenko ikinä raskaaksi?

Vierailija
12.04.2009 |

Sanokaahan nyt jotain, kun olen ihan varma, etten ikinä tule raskaaksi, kun nyt on kolme kiertoa yrittämistä takana ja vauvaa ei kuulu :(

Tänään taas alkoi kuukautiset ja olen niin surullinen ja allapäin. Tulenkohan ikinä raskaaksi?

Ensimmäinen lapsi yrityksessä.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oltiin monta vuotta hoidoissa, viisilukuinen summa meni hoitoihin, eli 3 kk on meidän mittapuun mukaan hyvin lyhyt aika.

Mutta ymmärrän että olet maassa, muistan fiiliksen liiankin loistavasti.

Vierailija
62/67 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et selvästikkään ole itse kokenut minkälaista lapsettomuus oikeasti on.. joten älä edes viitsi alottaa tuota. Taisit itse saada lapsesi juuri niin helpolla että nyt on helppo moittia muita ja pitää heitä "epämiellyttävinä" ja kyllä se tekee helvetin katkeraksi ja syystä!

mutta ap:lle onnea yritykseen mutta vähän sitä malttia vielä:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuntu jok ikiset kuukautiset pahalta ja vaan pahenee.. munkin olis varmaan helppo sanoa että 3kk ei oo mitään mutta kyllä mua sillonkin itketti.. olen23 ja jotenkin se vielä pahentaa kun nuorenahan sitä pitäis helpommin onnisua joten se "oot niin nuori ei mitään kiirettä" vaan pahentaa..tsemppiä toivottavasti sulla ei mene näin kauaa..:S

ja 55 ei tosiaan tiedä mistä puhuu:D

Vierailija
64/67 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä takia ihmiset odottavat sinne 35-vuotiaaksi ennen kuin alkavat miettiä lapsen tekoa? enkä nyt tarkoita niitä joilla ei miestä ole, vaan pariskuntia jotka ovat olleet reilusti yli 10 vuotta yhdessä. itselle lapsen teko nuorena oli juuri tästä syystä tärkeää, ei tarvitse 35-vuotiaana miettiä että voi v**tu kun meninkin nuoruuttani elämään niin pitkään ja piti se ammattikin hankkia ja matkustella ja tehdä sitä sun tätä ja nyt en voikaan enää lasta saada.

itse olen nuorena lapseni hankkinut ja TIESIN että lapsen saanti on sellainen asia jota en tule ikinä katumaan, toisin kun tuo liian pitkään miettiminen ja jahkaileminen.

Vierailija
65/67 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaahan nyt jotain, kun olen ihan varma, etten ikinä tule raskaaksi, kun nyt on kolme kiertoa yrittämistä takana ja vauvaa ei kuulu :(

Tänään taas alkoi kuukautiset ja olen niin surullinen ja allapäin. Tulenkohan ikinä raskaaksi?

Ensimmäinen lapsi yrityksessä.

Olette vielä niin alussa, ei mitään hätää!

Ovuloitko normaalisti?

Tsemppiä!

Vierailija
66/67 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muistan hyvin vielä nuo ensimmäisten kiertojen suuret pettymyksen tunteet, silloin odotukset raskaaksi tulemisesta oli niin korkealla.

Ap, sinulla on oikeus tunteisiisi, vaikka yritystä on "vasta" kolme kuukautta takana (tarkoitan tällä omasta näkökulmasta katsottuna). Oon ihan varma, että tämän vuoden aikana tärppää :)

Nauttikaa elämästä ja parisuhteestanne, kyllä se lapsi sieltä tulee ennenmin tai myöhemmin!

Vierailija
67/67 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla viivalla olemme, omine ongelminemme, NAISINA. Perkele, kun heti on tarve palauttaa toinen maanpinnalle. Se korpeaa. Miksi emme voi tukea toinen toistamme? Ja kyllä, täytyy hiipuvan toivon lapsesta olla hirveä tunne. Täytyy. Tällä palstalla törmää päivittäin uskomattomiin anonyymiteetin suomiin kiusaamistapauksiin joita ei voi naisena ja ihmisenä kuin hävetä.

Mitäs luulet, onnistummeko koskaan nousemaan tällä menolla "naisten eurosta"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän