Olen niin v*tun kyllästynyt tähän perhe-elämään!
Mies ei voi auttaa millään tavoin kotitöissä, nytkin makaa "kipeänä" sängyssä ja mä en jaksa hoitaa lapsia! Miksi helkutissa mun piti mennä tekemään lapsia??? Miksi en voinut kärsiä lapsettomuudesta kuten nykyään niin moni tekee??
Kommentit (31)
SAAATANAA SE PERSE YLÖÖÖS SIELTÄ SOHVALTAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Luulisi liikkuvan.
SAAATANAA SE PERSE YLÖÖÖS SIELTÄ SOHVALTAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Luulisi liikkuvan.
ja mies ei tee sen jälkeen y-h-t-ä-ä-n mitään.
ap
että olen täysin samassa veneessä kanssasi! Ja mulla sattuu olemaan vielä kolme lasta! Ei hyvin mee..
Ei ihme ettet jaksa jos lasten lisäksi mieskin asuu täyshoidossa ja joudut passaamaan heitä kaikkia.
hyväksyä eroa jos ei ole tosi raskasta syytä. Ilman lapsia olisin lähtenyt jo ajat sitten.
Tosi pelottavia sekopäämammoja taas liikkeellä.
maata sängyn pohjalla viikonkin. Entä sitten kun itse olen kipeä? Joudun hoitamaan samat hommat kuin terveenäkin, mies ei tunne minkäänlaista empatiaa mun sairautta kohtaan. Miksi siis mä nyt passaisin aikuista miestä, jolla on saakeli kurkku kipeä? Mulla oli viime keväänä KOLME viikkoa kurkku kipeä, en pystynyt nielemään edes sylkeä ja hengittäminenkin sattui, mutta silti piti toimia kuin terveenäkin.
että olen täysin samassa veneessä kanssasi! Ja mulla sattuu olemaan vielä kolme lasta! Ei hyvin mee..
ap
Kai kuitenkin rakastat lapsiasi vaikka olet väsynyt jne. Pakkaa ne lapset ja parin päivän tavarat vähin äänin autoon ukolle mitään sanomatta ja lähde mummolaan,hotelliin,kylpylään ym. Jos et nyt pysty niin ensi viikonloppuna,katsot koska ukko huomaa että lähditte.
Ja mulla ei ole oikeutta sairastaa koskaan. On se niin vääriin.
ettei vajottaisi yksinhuoltajien pohjasakkaan
ettei vajottaisi yksinhuoltajien pohjasakkaan
ap
Kai kuitenkin rakastat lapsiasi vaikka olet väsynyt jne. Pakkaa ne lapset ja parin päivän tavarat vähin äänin autoon ukolle mitään sanomatta ja lähde mummolaan,hotelliin,kylpylään ym. Jos et nyt pysty niin ensi viikonloppuna,katsot koska ukko huomaa että lähditte.
äijän kanssa pystytään tarjoamaan. Ja tuosta vapaasti vkolopusta äijä olis vaan niiiiiiin tyytyväinen, nauttis täysin siemauksin kun mä lapsinemme olen pois ja luultavasti itsekin lähtisi harrastuksiinsa eikä edes muistaisi että mä olen lähtenyt ovet paukkuen osoittaakseni hänelle mieltä.
ap
Siellähän se vasta rankkaa onki ku pitää jossain muualla hoitaa lapset ja kun tulee kotia siellä ne samat kotityöt oottaa sua ku lähtiessäki. Ukko vaan nauttii ku saa olla pari päivää yksin ja pitää lomaa!!!
maata sängyn pohjalla viikonkin. Entä sitten kun itse olen kipeä? Joudun hoitamaan samat hommat kuin terveenäkin, mies ei tunne minkäänlaista empatiaa mun sairautta kohtaan. Miksi siis mä nyt passaisin aikuista miestä, jolla on saakeli kurkku kipeä? Mulla oli viime keväänä KOLME viikkoa kurkku kipeä, en pystynyt nielemään edes sylkeä ja hengittäminenkin sattui, mutta silti piti toimia kuin terveenäkin.
lapsia perusjuntin suomalaismiehen kanssa.
:D
itse lähdin lasten kassa kahdeksi viikoksi pois.. johan alko mies muuttaa tapojaan.. kun ei tullutkaan ruokaa pöytään eikä kaapista löytynyt puhtaita vaatteita..jo viikon päästä lähdöstä alkoi kinumaan meitä takasin kotiin.. kävi mummolan oven takana parkumassa..heh. ilmoitat vaan ukollesi että jätät hänet.. heti alkaa tehdä kaikkensa että saisi teidät pitää.. siis tietenkin on eriasia jos mies on sitä mieltä että ero on paras ratkaisu..
Keskustele rauhallisesti (ei mitään huutamista ja syyttelyä) ukkos kanssa tilanteesta: et enää jaksa tällaista, haluat jakaa kotityöt ja lasten kasvatuksen ym. Jos ei mee perille niin ehdota sitten eroa yhteishuoltajuudella. Lapset joka toinen vk sulla ja joka toinen vk ukollas. Tää on kyllä lasten kannalta huono ratkaisu, kun joutuvat jakamaa elämänsä kahteen osoitteeseen, mut ehkäpä heillekin parempi ettei äippä oo koko ajan hermorauniona. Rauhallisen ja itsevarman puhetyylin luulisi purevan ellei ukkos oo ihan nolla, ja jos on, niin on varmaan parempi elää ilman sitä!
meillä ei tarvitse miehen olla sairaskaan kun makaa vaan sohvalla tai pelaa koneella. ei lotkauta korvaansa lasten pyynnöille tms.
mies on vielä työttömänä ja lapset tarhassa päivät kun minä oon töissä. ja työpäivän jälkeen aloitan ruuanlaiton ja mies pääsee nälissään valmiiseen pöytään.
eikö sen jo ensimmäisen lapsen aikana huomaa että miehen osallistuminen ja kiinnostus on 0? Miksi niitä lapsia pitää tehdä lisää ja lisää ja kärsiä koko ajan vaan enemmän?
Ei ihme ettet jaksa jos lasten lisäksi mieskin asuu täyshoidossa ja joudut passaamaan heitä kaikkia.