Selkä kipeä, uskaltaisikohan mennä hölkkäämään?
Pari päivää sitten tuli noidannuoli selkään. Nyt ei koske enää pahemmin mutta voi olla kipulääkkeiden ansiota. Ainahan sanotaan että liike tekee hyvää kipeälle selälle mutta onko toi hölkkä vähän liikaa... olen ollut jaloillani melkein koko päivän, tehden pikkuhommia tässä kotona.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli kerran noidannuoli. Menin hölkälle jota muutenkin olin harrastanut. Sen jälkeen selkä oli taas normaali.
Aamulla oli vielä niin kipeä että hyvä että pääsin sängystä ylös mutta on tässä päivän mittaan vetreytynyt koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan et juokse asfaltilla
Hiekkatie olisi
Noidannuoleen auttaa liikunta, minulla oli kävin koiran kanssa lenkillä
Vierailija kirjoitti:
Noidannuoleen auttaa liikunta, minulla oli kävin koiran kanssa lenkillä
Niin auttaa, mutta ettei tuo juokseminen sitten menisi vähän yli... juu kävelläkin voisi mutta se juoksu on niin mukavaa. Ja tosiaan tässä kotona olen tepastellut koko päivän.
Minulla oli kerran noidannuoli. Menin hölkälle jota muutenkin olin harrastanut. Sen jälkeen selkä oli taas normaali.