HUHTIKUUN HELMET VIIKKO 15
Kommentit (129)
Ihanaa tosiaan, kun näitä pikkuisia putkahtelee joka päivä. :) Onnea myös matkaan synnytyksiin Päkkänä ja Pikkuäiti. Minäkin haluan!!! :)
Lumikiteelle onnittelut Emmin kääntymisestä. Toivottavasti tajuaa pieni pitää nyt pään visusti siellä alasuunnassa!
Äh, taas mä unohdin, että mitä muuta piti kirjoittaa.. :/
( . ) Ei valitettavasti mitään uutta ja ihmeellistä. Mullakin valkkari on vain runsasta ja vetistä, ei viitteitä muusta. Kyllähän tuota mahaa kiristää melkolailla koko ajan, mutta ei siihen juurikaan mitään kivunomaista tuntemusta liity. Huomenna olis taas neuvola, tuskinpa sielläkään mitään uutta. Olen myös siirtynyt pessimistilinjoille, ei tää täältä synny vielä pitkään aikaan. Paitsi tietty jos se täysikuu auttaisi! :D
Eipä kummempia siis tänne. Ei jaksais enää odottaa. Oon vähän sitä mieltä, että kun se synnytys kuitenkin on edessä, niin eikös sen voisi nyt hoitaa jo pois käsistä?! Taidanpa vihdoin mennä pakkaamaan sairaalakassin. Ehkä vauva odottaa sitä, että äiti pistää kaiken valmiiksi, ennen kuin uskaltaa tulla. Kaikki keinot siis käyttöön! :)
Paaru 39+4
Ihana auringon paiste. Käytiin koko perhe lähikaupalla kävellen (tytöt pyöräili) ja kyllä teki hyvää. Meidän perheellä ei siis ole yleensä tapana viettää aikaa ulkoillen ja kun sitä tapahtuu on minusta ihan luksusta =) sitä kunnon perhe-elämää.
Omassa navassa ei uutta. Jotenkin vaan hymyilytti kävellä tänään ja mietin että tässä sitä mennään 1cm auki. Tissit on ollut eilisestä tosi kipeät. Häpyluu on aika kipeä.Selkä ehkä tällä hetkellä vähän parempi. Pää on suht ok vielä. Joka ilta silti mietin et jokohan pian pääsisi tosi toimiin. Ultra ajan soittivat tänään ja se on viikon päästä perjantaina. Sitä odotellessa. Ihana nähdä pikkuinen ja jos sen voimilla vielä jaksaisi jäljellä olevat viikot. On mukava myös tietää että onko kovin iso vauveli.
nyt "laatu" viihteen pariin eli kauniit ja rohkeat
tasan 37
Prinsessamme syntyi 1.4.2009 klo 05.01. Vauva oli syntyessään 53cm pitkä ja painoa 3460g. Synnytys oli molemmille rankka, mutta suretkiitokset ammattitaitoiselle henkilökunnalle! :) Synnytys kesti lapsivesien menosta 29h ja 14h kovista supistuksista. Ponnistusvaihe 2,5h. Kotiuduttiin tänään, vihdoin :) Oltiin korkeiden bilirubiiniarvojen takia valossa. (Johtuu imukuppien jättämästä pahkasta, joka koko ajan parempi).
Palaillaan vauva haluaa tissiä..
Emminen ja Saara 1 vko
Onnea todella paljon. Kovin hurjalta ja rankalta kuulostaa synnytys, hienoa että nyt olette kotona ja kaikki hyvin. Tsemppiä arkeen :)
Vauvoja niitä vaan pukkaa kuin sieniä sateella :)
t.iza 37+0
Onnittelut Sivrille pikkumiehestä ja Emmiselle tyttösestä!
Ja tsempit lähtijöille!
Neuvolassa käyty tänäänkin ja kätilö tunnusteli käsikopelolla vauvan kooksi noin neljä kiloa. Niin arvelinkin... Laittoivat äitipolille lähetettä, josko jo alkuviikosta ottaisivat kontrolliin ja käynnistelisivät. Tämä ei täältä tule varmaan kuin häätämällä. Kateellisena lueskelen kertomuksianne, joissa synnytys alkaa tiheillä supistuksilla tai lapsiveden menolla ja palataan vauva kainalossa. Mä näköjään palaan aina vauva mahassa vaikka supistelisi kuinka...
Mukavaa pääsiäisen aikaa kaikille ja paljon kuoriutuvia tipusia!
adelia 40+2
1.4 Amelia tyks
1.4 Magda83 tyks
2.4 Sirppu hyvinkää
2.4 Omenaunelma jorvi
2.4 Pikkuäiti K-S ks
3.4 Maaly Jorvi
3.4 Colatoffee Kättäri
4.4 hunaja kättäri
4.4 Hentsu 86 jyväskylän ks
4.4 Toukka 80 Jorvi
5.4 Hanica NKL?
6.4. Adelia NKL
6.4 Mikumamma Kättäri(haikara)
6.4 Silmu OYS
6.4 Orvokki1 HYS
7.4 Satuilija NKL
7.4 kmk74 PKKS
8.4 Nokilintu Jorvi
8.4 Mimmu Kättäri
8.4 Tirppana2 mks
8.4 Kolmonen 3 VKS
10.4 Kevätperhonen Oys
10.4 Shinon LKS
10.4 Prinsessanäiti TYKS
10.4 pö, seks
11.4 Lexington SAKS
11.4 Pigu TAYS
11.4 Paaru NKL
11.4 Heli1975 ?
12.4 Bisguit K-MKS
13.4 Emoko2009 Kättäri
13.4 Bäxter ?
14.4 lokamamma NKL
14.4 Vuffi TYKS
14.4 Muruz TAYS
15.4 Paik TYKS
16.4 Päkkänä NKL
16.4 Naperotx4 TYKS
17.4 Verticia TYKS
17.4 Pikku-Tiuhti NKL
18.4 Mire82 TAYS
18.4 Papu-78 ?
19.4.Amanda 82 PHKS
19.4 Candelafi NKL, Kättäri tai Jorvi
19.4 Sihteeri KSKS
21.4 Miia56 Jorvi
20.4 Mirru OYS
22.4 Ange TYKS
24.4 tuuti, jorvi
24.4 Aurora SATKS
24.4 Tuulikello Seks
24.4. Barbamama, Hyvinkää
24.4 Hipsu81, VKS
26.4 Mirulii KOKS
28.4 Sailori TYKS
29.4 Tuiskutuuli TAYS
29.4 Iza80 NKL
29.4 Lumikide TAYS
29.4 Santra79 Kättäri
29.4 PikkuKeiju KOS
29.4 Nasu89 Kaks
29.4 Ullika K-s
30.4 Eetujaellu Porvoo
1.5 jbaby
SYNTYNEET:
TYTTÖJÄ: 9
POIKIA: 8
18.3.2009 (38+2) Tsili, TYTTÖ 2800g, 46 cm
23.3.2009 (38+3) Taapero82, POIKA 3620g, 51cm
24.3.2009 (38+1) Revyy, POIKA 3410g, 48 cm
24.3.2009 (38+4) Aaku, POIKA 3670g, 51 cm
27.3.2009 (39+1) Sirppu, TYTTÖ, 3440g, 50 cm
28.3.2009 (38+5) Orvokki1, TYTTÖ, 3800g, 50 cm
29.3.2009 (39+2) Juliaana, POIKA, 3380g, 50cm
30.3.2009 (38+5) Sonja80, POIKA, 4225g, 51 cm
30.3.2009 (40+1) Numerokolme, POIKA, 3650g, 51cm
30.3.2009 (38+0)Pötsipamela TYTÖT A:2540g, 45cm / B:2910g, 48cm
31.3.2009 (39+0) Sande75, POIKA, 3430g, 51 cm
1.4.2009 Emminen, TYTTÖ, 3460g, 53cm
2.4.2009 (39+6) Helmielina, TYTTÖ, 2960g, 48,5 cm
3.4.2009 (40+3) Jo-hanna TYTTÖ 3720g, 52cm
4.4.2009 (39+3) Sivri, POIKA, 3200g, 49cm
5.4.2009 (40+0) Karasan, TYTTÖ, 3690g, 49cm
poika 8.4 klo 16.31 38+6. 3310 g ja 48 cm. Kaikki ok. Tarinaa myöhemmin. Päkkänä ja saku
Päkkänälle onnittelut poikavauvasta :)
ugh mikä yö täällä - pikkukaveri riehui niin et meinasin saada hepulin. Oli sit pakko kietoutuu peittoon ja nukkua potkusuunta patjaan päin että sais ne vähän "vaimennettua" :D
Mukavaa torstaita kaikille!
iza 37+1
Onnea Päkkänälle ja Emmiselle! Päkkänä pääsikin nettiin suoraan salista? Aika nopeeta tiedotusta :-)
Onnittelut muuten Lumikiteelle vauvan kääntymisestä. Varmaan pysyy oikeinpäin, kun oli itse ollut siihen suuntaan menossa. Toivotaan niin.
Tänne ei mitään uutta. Joku pessimisti odottelee jo juhannusvauvaa. Mä tähtään vielä "ennen vappua" -vauvaan. Vaikka olishan se kiva, jos olis synttärit vappuna? Meillä on miehen kanssa silloin vuosipäivä, eikä se ole vielä kertaakaan unohtanut :-) Hääpäivän meinaa unohtaa helpommin, vaikka ei niitä ole vielä niiiiin montaa juhlittu.
tuuti rv 37+6
ONNEA kultakimpaleensa lunastaneille!! :) Tosi monta huhtivauvaa on jo syntynyt!
JAKSUJA vielä mahansa kanssa lyllertäville!
Mulla olis kuukautisten mukaan la huomenna, mutta sitähän siis siirrettiin parilla viikkoa, joten toukokuuta ja käynnistystä odotellessa... ;D
Kukas kyseli siitä vyöhyketerapiasta, taisi olla Lumikide jonka vauva jo kääntynytkin?!
Menin sinne lähinnä huvittuneella mielellä rentoutumaan, mutta niin vain vauva tosiaan kääntyi oikeinpäin hoidon aikana! :D Se oli kyllä uskomatonta!!
Eilinen lääkäri!!!!!!!! :D :D :D
Menin siis lääkäriin sen takia, että katottais kohdunsuun tilanne. Olen syöksysynnyttäjä ja veristä limaa tai oikeastaan limaista verta on tullut silloin tällöin jo ainakin parina kolmena viikkona ja supistelee kiitettävästi....
No, menin siis tarkastuttamaan, mikä tilanne alakerrassa on. Kysyin lääkäriltä, että no?! Kun lääkäri ei puhunut mitään!! Sitten lääkäri nosti kaksi sormea pystyyn ja sanoi että kyllä sinne sujahtaa mutta en uskalla kokeilla!!!!!!!!! :D :D :D Ilmeisesti sitten kahdelle sormelle sisäsuuta myöden auki??? Rv 36 oli sisäsuu reilusti sormelle auki... No syntyy kun syntyy, mutta meillä on sairaalaan ylinopeudella reilu puolentunnin matka.
Joo, enkä tosin viitsinyt vaatia lääkäriä, että kokeile vaan, reilusti ja kunnolla!! :D
Että semmonen neuvolalääkäri!!
Nyt laittamaan eskarilainen taipaleelle!
Hyvää pääsiäisen aikaa kaikille!!
Tuulikello + vauveli 37+6
1.4 Amelia tyks
1.4 Magda83 tyks
2.4 Sirppu hyvinkää
2.4 Omenaunelma jorvi
2.4 Pikkuäiti K-S ks
3.4 Maaly Jorvi
3.4 Colatoffee Kättäri
4.4 hunaja kättäri
4.4 Hentsu 86 jyväskylän ks
4.4 Toukka 80 Jorvi
5.4 Hanica NKL?
6.4. Adelia NKL
6.4 Mikumamma Kättäri(haikara)
6.4 Silmu OYS
6.4 Orvokki1 HYS
7.4 Satuilija NKL
7.4 kmk74 PKKS
8.4 Nokilintu Jorvi
8.4 Mimmu Kättäri
8.4 Tirppana2 mks
8.4 Kolmonen 3 VKS
10.4 Kevätperhonen Oys
10.4 Shinon LKS
10.4 Prinsessanäiti TYKS
10.4 pö, seks
11.4 Lexington SAKS
11.4 Pigu TAYS
11.4 Paaru NKL
11.4 Heli1975 ?
12.4 Bisguit K-MKS
13.4 Emoko2009 Kättäri
13.4 Bäxter ?
14.4 lokamamma NKL
14.4 Vuffi TYKS
14.4 Muruz TAYS
15.4 Paik TYKS
16.4 Päkkänä NKL
16.4 Naperotx4 TYKS
17.4 Verticia TYKS
17.4 Pikku-Tiuhti NKL
18.4 Mire82 TAYS
18.4 Papu-78 ?
19.4.Amanda 82 PHKS
19.4 Candelafi NKL, Kättäri tai Jorvi
19.4 Sihteeri KSKS
21.4 Miia56 Jorvi
20.4 Mirru OYS
22.4 Ange TYKS
24.4 tuuti, jorvi
24.4 Aurora SATKS
24.4 Tuulikello Seks
24.4. Barbamama, Hyvinkää
24.4 Hipsu81, VKS
26.4 Mirulii KOKS
28.4 Sailori TYKS
29.4 Tuiskutuuli TAYS
29.4 Iza80 NKL
29.4 Lumikide TAYS
29.4 Santra79 Kättäri
29.4 PikkuKeiju KOS
29.4 Nasu89 Kaks
29.4 Ullika K-s
30.4 Eetujaellu Porvoo
1.5 jbaby
SYNTYNEET:
TYTTÖJÄ: 9
POIKIA: 9
18.3.2009 (38+2) Tsili, TYTTÖ 2800g, 46 cm
23.3.2009 (38+3) Taapero82, POIKA 3620g, 51cm
24.3.2009 (38+1) Revyy, POIKA 3410g, 48 cm
24.3.2009 (38+4) Aaku, POIKA 3670g, 51 cm
27.3.2009 (39+1) Sirppu, TYTTÖ, 3440g, 50 cm
28.3.2009 (38+5) Orvokki1, TYTTÖ, 3800g, 50 cm
29.3.2009 (39+2) Juliaana, POIKA, 3380g, 50cm
30.3.2009 (38+5) Sonja80, POIKA, 4225g, 51 cm
30.3.2009 (40+1) Numerokolme, POIKA, 3650g, 51cm
30.3.2009 (38+0)Pötsipamela TYTÖT A:2540g, 45cm / B:2910g, 48cm
31.3.2009 (39+0) Sande75, POIKA, 3430g, 51 cm
1.4.2009 Emminen, TYTTÖ, 3460g, 53cm
2.4.2009 (39+6) Helmielina, TYTTÖ, 2960g, 48,5 cm
2.4.2009 (40+3) Jo-hanna TYTTÖ 3720g, 52cm
4.4.2009 (39+3) Sivri, POIKA, 3200g, 49cm
5.4.2009 (40+0) Karasan, TYTTÖ, 3690g, 49cm
8.4.2009 (38+6) Päkkänä POIKA 3310g, 48cm
Onnea Emmiselle ja Päkkänälle! Hurjan kuuloinen synnytys Emmisellä! Mukavaa että Lumikiteen vaavi kääntyi:)
Pää ei toimi, edelleenkin täynnä räkää:(
Kirjoittelen taas kun muistan mitä piti kirjoittaa!
Suppareita tarvitseville ja meille muille malttia! Kyllä se juhannus sieltä tulee;)
Sailori&Panu 37+2
Päkkänällä ainakin toimii tiedottaminen, taitaa ymmärtää meitä malttamattomia.
Eilen jo elin toivossa että josko vaikka yöllä lähettäis ku päivän aikaan vähän kipuili, mutta todella vähän... niinpä siis sain herätä aamulla ja todeta että ei, ei lähdetty mihinkään yöllä. Naapurin teinit piti jotain bileitä eilen koko päivän, ja se on mukava ku kuulet biisit himaan, no puolen yön aikaan mies meni sit sanomaan et josko vähän hiljemmalle ku ne huudatti mattia ja teppoa niin että kuultiin selkeesti sanat. No hiljenihän ne, ja ei niistä muuten mitään haittaa ollu. Huvitti vaan etteikö nyt vaikka sit jotain rokkia ois voinu valita.
Taidan lähtee ton malttamattoman koiran kanssa köpöttelee, ku se suorastaan jo vaatii!!! Tuun taas myöhemmin ainakin lukemaan päivän tapahtumia.
Satuilija ja mötkö 40+2
No juu, ei nyt ihan. Mut tosi kurja ilma ulkona on :( .Aurinko on kadonnut ja puut menee vaakatasossa, ei nyt ihan :D
Pian pitäisi lähteä tuonne kylmään, neuvola on yhdeltätoista..
Eilen oli jotenkin tosi omituinen olo mahassa, ei ole sellaista olotilaa ollut vielä. Eikä sitä osaa oikein selittää mitenkään. Mut oli niinku tuli ois ollu persiin alla koko ajan, ei tullu istumisesta mitään, ei makaamisesta. Eikä ollu mikään et maha ois ollu kipee. Oli vaan outo olo mahassa..
Mut on mennyt yön aikana ohi. Ja jälleen yksi huonosti nukuttu yö. Joka kääntöön herääminen ja sitten ku teki vessareissun niin alkoi hulabaloot mahassa :D
Tuleeko kellään muulla muuten yöllä ku käy rakon tyhjennyksellä niin sen jälkeen alamaha tosi kipeeks? Vois vähä kuvitel et rakko ollu täys ja sit se yrittää rentoutuu ja kutistuu ja aiheuttaa näin kipua? Mulla tekee joskus öisin tuota, eikä ole kivaa :(
Siis onpa taas ollu aamu...esikoinen kiukutellu vaan vaikka mistä mahdollisesta... itse asiassa eilinenkin aamu taisi mennä samaa kaavaa...... itseäni vielä ärsyttää kun tietää miten pahvia noi seinät on ja naapurit kuulee ihan puhe äänenkin läpi.... kiva kun toinen huutaa mitä sattuu esim... kiellän jonkun asian poika nostaa mellakan... pistän jäähylle ja sitten alkaa sama narina:anna hali, äiti kulta,kylmä, kuuma, vettä väsyttää,anna hali,ääiiittiiii... ihan kuin sitä täällä rääkättäis vaikka pistää vain "jäähylle" kun on tehnyt jotain mitä ei saisi tehdä... sama juttu on ton syömisen kaa... kai ne siitä tasottuu....
noh tulipas parempi mieli :)
Eilinen neuvola ei tuonut mitään uutta.... paineet hyvät...ei oo tullu painoa ja vauvan sydänäänet hyvät.... seuraava aika olisikin sitten ensi tiistaina ja jos vauva ei tahdo ulos tulla niin torstaina sain luvan soittaa yliaikaiskontrollia...
eli kaippa se pihalla on viimeistään 20 päivä? tuntuu kyllä aika pitkältä...
Poika meneekin mammulle pariksi tuntia niin äippä lähtee viikonlopun juhlia vasten ostelemaan kaikkea turhaa...... kauheen kalliiksi nää synttärit taas tulee... onneksi vaan kerran vuodessa;)
joku muuten tais kysellä tuosta synttäriohjelmasta? minkä ikäiselle?
meillä siis poika täyttää neljä ja vaikka ns.lapsikavereita tulee niin en kyllä mitään ohjelmaa rupea järjestelemään .... uskoisin että pelkkä"leikkiminen" riittää... ehkä ensi tai viimeistään sitä seuraavalla vois ajatella jotain...
mutta nyt jos vaikka rupeisi laittamaan itseään kuntoon että pystyy ihmisten ilmoille lähtemään:)
mikumamma ja jötköpötkö 40+4
Täällä meillä ainakin tulee ihan mukavasti. Aurinko tosin paistaa, joten ihan kelpo keli!
Neuvolasta juuri kävelin kotiin, eipä siellä ihmeitä. Kaikki arvot samoissa kuin viime viikolla, paitsi että mun hermo alkaa olla lyhyempi! :D Rauhassa odotellaan.. Blaah..
Eli Adelialle kateellisena täällä, kun mullahan myös viime viikolla arveltiin tuollaista 4kg kokoluokkaa vauvalle. Että jos sinä mahd pääset arvioon ja ehkä jopa käynnistykseen, niin minä kans!!! :)
Päkkänälle valtavat onnittelut! Tosi ripeää infoa! :) Ja onnitellaan vielä Emmistäkin, en muista olenko sanonut onnitteluja jo aiemmin, mutta eihän tuplatkaan mitään haittaa!
Verticia - Mulla on supistanut jo pitkään aina vessassa käynnin jälkeen. Voisiko sullakin olla jotain harkkasupistusta tuo pissaamisen jälkeinen tunne? Mulla siis menee maha ihan kovaksi aina pissan jälkeen, myös päivällä, joskus ihan kivuttomasti, joskus jonkun tuntemuksen kanssa.
Tuulikellon neuvolalääkäriselostus nauratti. On heitäkin näköjään moneen junaan! :D
Pitäs varmaan jotain lounasta värkätä itselle.. Sit jos yrittäis niistä neljästä s:stä sitä siivousta... Onpa intoa, juu.. On on..
Paaru 39+5
Ja ei ollut oma th kun sillä oli jotain kiirettä niin toinen täti sitten otti minut vastaan joka aina laittaa kaikki ihan uusiksi mitä oma th on sanonut.. Ja ensiviikon käyntikin on tälle toiselle, kun oma th on lomalla :(
Mutta joo minähän olen noita verensokereita mitannut. Kerta viikkoon ennen aamupalaa, aamupalan jälkeen, lounaan ja päivällisen jälkeen. Näin on toimittu jo kuukausi ainakin ja oma terveydenhoitaja on ollut tyytyväinen ja sanonut, että samaa rataa jatketaan. Nyt sitten tämä toinen täti sanoi, että kahdeksan kertaa päivässä pitää mitata ja kahteen kertaan viikossa eli viikonloppuna ja arkena. Ja ennen ja jälkeen aamupalan, lounaan, päivällisen ja iltapalan..
Sormenpäät tykkääki tosi hyvää tuommoisesta määrästä mittaamisia!! Mulla kun kipeytyy sormenpäät nykyisin entistä herkemmin ja pitkäks aikaa jää sellainen pieni mustelma pistokohtaan.. Että kivat sillekin th:lle vain!
No juu, painoa oli tullut 400g lisää eli nyt lähtöpainosta 1,4kg lisää. Kohdunpohjankorkeus vaan kasvaa kasvamistaan, oli nyt 39 ja reippaasti käyrien yläpuolella.
Sydän sykki 131-168 tuolla asukkaalla. Minua jäi vähän hämäämään, kun ensin sen sydän löi ihan hirveesti ja sitten se tasaantu ja laski ja laski ja sitten se taas nousi ja laski ja laski.. Teki semmoista omituista laskua mitä ennen en ole kuullut ääniä kuunnellessa. Mut th sanoi et mainiolta kuulostaa.. No ehkä se sit oli sitä..
Mut sitten oli ekaa kertaa pissassa proteiinit plussalla. Eiks raskausmyrkytykses ole proteiinit plussalla? Ja sitten oli leukkarit plussalla kanssa mut sokrut ei.. Mut sano et juu ei tässä mitään, tämä on ihan normaalia ?!?! ja sitten ens viikolla ku on neuvola niin ainoa ero on et otan näytteen jo kotona, enkä neuvolassa..
Mua vaan alko ihmetyttää tuo, et tää on ihan normaalia.. Miten teil muilla on toimittu ku protskut ollu plussalla ku niit joillaki ainaki ol..??
Nii ja sanoi tuo th että en vielä viikkoon synnytä mut sit on jo tosi lähellä hänen mielestään. Ja mitäs muuta se sepusti nii että tyksi ottaa vasta ensisynnyttäjän sisään kun on mennyt vähintään 12pvä yli lasketun ajan eli 29pvä olis mennyt sen 12pvä yli sitten.. Kyllä mä mieluummin haluisin sen huhti kuin touko vauvan.. Mutta kuhan ny joskus tulee ulos..
No juu, eipä tässä sen kummempia.. Taidan haukata jotain pientä ja mennä sohvalle makaamaan. On niin järkyttävä väsymys ja tuo yksi muljaa tuolla mahassa minkä kerkee :/
Verticia & masukkiasukki Rv 38+6
Onnittelut kaikille vauvan saaneille!!!!
Täällä ei ole ihmeempiä tuntemuksia. Te, jotka jo synnititte tai muistatte edellisistä raskauksista, millaisia "ennakkovaroituksia" näin jälkikäteen ajatellen oli? Itse en aiemmista muista oikein mitään.
Mulla on supistellut jo pidemmän aikaa. Ei mitenkään erityisen kivuliaasti kuitenkaan. Parina iltana on "vetänyt" reisien sisäpinnoista supistusten yhteydessä. Vatsakin on ollut pari päivää sekaisin... No, on se kumma, että mullekin tämä on neljäs kerta ja silti tämä on aina yhtä jännää.
Vauva tuntuu liikkuvan normaalisti ja hikka vaivaa melko usein. Jonkinlainen rytmikin vauvalla jo on, saa nähdä, onko sama syntymän jälkeen.. Edellisellä ainakin oli.
Hyvää vointia kaikille ja tsemppiä matkaan!
-Muruz 39+2
mulla oli nyt proteiinit ä.plussalla ja meidän "täti" oli kyllä huolissaan. Sain verenpainemittarin kotiin ja mun täytyy nyt sitä seurailla kun oli alapaine nousussa. Jouduin vannomaan että jos nyt pyhien aikana huomaan turvotuksen lisääntyneen, päänsärkyä... niin täytyy mennä tyksiin näytille.
Että kyllä täällä ainakin oltiin pissakokeesta huolissaan joten tyksiin sitten vaan jos tuntuu että olo huononee! Toiv. kuitenkin ettei tule mitään.
Ja joo, kyllä se on yksi merkki raskausmyrkytyksestä.
Ärsyttävää kun mahalla on hikka, se ei ymmärä lopettaa nikotteluu!
Mä oon ihan puhki kun kävin ruokaostoksilla ja cittarissa oli maailmanlopun meinki. Hirveesti porukkaa vaikka kävi aamulla, nyt siellä on varmaan vielä kamalempaa.
Hyvää Pääsiäistä tytöt:) Pääsiäismunaahan me ei enää välttämättä tarvita, hekoheko;)
Sailori
Ihanaa, nyt niitä helmiä tupsahtelee.