HUHTIKUUN HELMET VIIKKO 15
Kommentit (129)
Onnittelut pienestä pojasta.
Verticialta piti kysymäni, aiheuttiko mämmin syönti närästystä? Itse tykkäisin syödä myös /kera vaniljakastikkeen, mutta viimeksi syötyäni närästi pitkän aikaa. Muulloin en närästyksestä tiedä, mutta raskaana ollessa jotkin ruoat aiheuttavat närästystä ja nyt oli tuo mämmi ainakin.
Missäs tuuti asuu kun krookuksen varsia jo näkee? Täällä lunta varmaan metri vielä, vaikkei tämä nyt mitään lappia ole (eli oulun alapuolella ollaan). No eiköhän se kevät tännekin asti tule. Suomi pitkä maa.
Ja pitkä tämä odotus. Nyt vähän myös eriteasiaa vähän sellaista verensekaista vuotoa tänään tullut (ei pelkästään oranssin-punertavaa valkovuotoa). Toivo alkaa pikkuhiljaa kyteä jos vaikka ensiyönä lorahtaisi lapsivedet, mutta pessimistihän ei pety, tuutia lainaten.
Nyt muuten alkaa täydenkuun aika. Muistelisin, että vauvoja syntyy paljon täydenkuun aikaan en tiedä onko se täysin tarua, mutta katsotaan..
Täyden kuun aikaa t.pikkuäiti rv 40+5
eli 5 raskaus ja nyt ekaa kertaa supistuksia omasta takaa :) nyt ollu joku 4-5h tulee 4-20 min välil... sit tuli jotain jojo limaa mitä lie ketasen ruskeeta... uihku ei auttan.. mut ei näil suppareil synnytetä... menee juhannus vauvaksi :D hahahaha
Iso ehkä, että jotain vois lähipäivinä tapahtua. Ilmeisesti limatulppaa tullut ja jopa lapsivettä, semmoista vähän verensekaista limaista, vaaleanpunaista jutskaa. Supistuksia pitkin yötä, tosin aika mitättömiä. Miehen kanssa puhuttiin kannattaako hänen lähteä töihin, mutta kun ei tämän selvempää ole niin lähti. Vajaassa tunnissa ajelee takaisin (ja sitten se toinen vajaa tunti menisi matkalla sairaalaan). On niin epätodellinen olo, kun tämä raskaus on nyt kestänyt tänne asti, tuntuu myös siltä, että ehkä juhannuksena voi syntyä.
Eipä nyt supista. Tekisi mieli mennä nukkumaan on tämä nyt sen verran valvottanut...jotain nyt tuntuu. Esikoisen synnytys meni aivan erikaavalla, tunne on kuin ensikertalaisella taas. En tajua tätä hommaa nyt alkuunkaan. Varmaan kohta synnytän tuossa lattialla kun en älyä milloin synnytys alkaa..
Taidanpa juoda aamukahvit kuitenkin kun on taas ihan normaali olo.
epämääräisissä tunnelmissa pikkuäiti rv40+6
(SUPISTAA ..TÄYTYY MUISTAA HENGITTÄÄ)
Tuli noustua vähän väärällä jalalla ja menin heti ensi töikseni alakertaan kiukuttelemaan aamupalaa syövälle miehelle. Ei tainut olla mitään syytä ees. Nyt taas parempi.. Alan vaan olla niin kypsä tähän eloon.. tahtois jo vauvan tälle puolelle kehoa!
Onnea Sivrille pojasta - nyt on niinku 8-8 tilanne :D
Ja muutama siellä kovasti oireilee, eiköhän loppuviikosta ole sitten muutama pääsiäistipu lisää kuoriutunut! Tsemppiä koitokseen!
Mä näin ekaa kertaa unta missä mulla oli vauva sylissä niin että näin myös sen kasvot. Oli söpö vaaleahiuksinen tyyppi :)
Kiva kun nyt on siinä pisteessä että jos vaavi tupsahtaa niin on sitten täysiaikainen, kun jossain vaiheessa ollut huoli siitäkin että se tulis paljon aikaisemmin.. Kaikki kuitenkin jaksaa hokea että "kyllä se yli menee, kaikki ekat lapset menee aina yli". Ärsyttävää! Päivä kerrallaan tässä mennään ettei pala pinna kokonaan.
Tässä listapäivitystä myös kera Sivrin.
Päivänjatkot!
t.iza 37+0
1.4 Amelia tyks
1.4 Magda83 tyks
2.4 Sirppu hyvinkää
2.4 Omenaunelma jorvi
2.4 Pikkuäiti K-S ks
3.4 Maaly Jorvi
3.4 Colatoffee Kättäri
4.4 hunaja kättäri
4.4 Hentsu 86 jyväskylän ks
4.4 Toukka 80 Jorvi
5.4 Hanica NKL?
6.4. Adelia NKL
6.4 Mikumamma Kättäri(haikara)
6.4 Silmu OYS
6.4 Orvokki1 HYS
7.4 Satuilija NKL
7.4 kmk74 PKKS
7.4 Emminen tyks
8.4 Nokilintu Jorvi
8.4 Mimmu Kättäri
8.4 Tirppana2 mks
8.4 Kolmonen 3 VKS
10.4 Kevätperhonen Oys
10.4 Shinon LKS
10.4 Prinsessanäiti TYKS
10.4 pö, seks
11.4 Lexington SAKS
11.4 Pigu TAYS
11.4 Paaru NKL
11.4 Heli1975 ?
12.4 Bisguit K-MKS
13.4 Emoko2009 Kättäri
13.4 Bäxter ?
14.4 lokamamma NKL
14.4 Vuffi TYKS
14.4 Muruz TAYS
15.4 Paik TYKS
16.4 Päkkänä NKL
16.4 Naperotx4 TYKS
17.4 Verticia TYKS
17.4 Pikku-Tiuhti NKL
18.4 Mire82 TAYS
18.4 Papu-78 ?
19.4.Amanda 82 PHKS
19.4 Candelafi NKL, Kättäri tai Jorvi
19.4 Sihteeri KSKS
21.4 Miia56 Jorvi
20.4 Mirru OYS
22.4 Ange TYKS
24.4 tuuti, jorvi
24.4 Aurora SATKS
24.4 Tuulikello Seks
24.4. Barbamama, Hyvinkää
24.4 Hipsu81, VKS
26.4 Mirulii KOKS
28.4 Sailori TYKS
29.4 Tuiskutuuli TAYS
29.4 Iza80 NKL
29.4 Lumikide TAYS
29.4 Santra79 Kättäri
29.4 PikkuKeiju KOS
29.4 Nasu89 Kaks
29.4 Ullika K-s
30.4 Eetujaellu Porvoo
1.5 jbaby
SYNTYNEET:
TYTTÖJÄ: 8
POIKIA: 8
18.3.2009 (38+2) Tsili, TYTTÖ 2800g, 46 cm
23.3.2009 (38+3) Taapero82, POIKA 3620g, 51cm
24.3.2009 (38+1) Revyy, POIKA 3410g, 48 cm
24.3.2009 (38+4) Aaku, POIKA 3670g, 51 cm
27.3.2009 (39+1) Sirppu, TYTTÖ, 3440g, 50 cm
28.3.2009 (38+5) Orvokki1, TYTTÖ, 3800g, 50 cm
29.3.2009 Juliaana, POIKA, 3380g, 50cm
30.3.2009 (38+5) Sonja80, POIKA, 4225g, 51 cm
30.3.2009 (40+1) Numerokolme, POIKA, 3650g, 51cm
30.3.2009 (38+0)Pötsipamela TYTÖT A:2540g, 45cm/B2910g, 48cm
31.3.2009 (39+0) Sande75, POIKA, 3430g, 51 cm
2.4.2009 (39+6) Helmielina, TYTTÖ, 2960g, 48,5 cm
3.4.2009 (40+3) Jo-hanna TYTTÖ 3720g, 52cm
4.4.2009 (39+3) Sivri, POIKA, 3200g, 49cm
5.4.2009 (40+0) Karasan, TYTTÖ, 3690g, 49cm
meikkis sit suppaili 6h tääl ja menin nukkuu... supistukset lähti pois tossa 3h unilla mutta aamu vessa reissul tuli limasta jojoo joka keltasen, ruskeeta ja veri viiruja...
katsellaan :)
santra rv 37+0
Taas tuli ulkoistettua porukka miehen kyytiin ja päiväkotiin, pääsiäissiivous luvassa. Ihana rauha.
Santra ja Pikkuäiti siellä tekee lähtöä. Huijui. Pätispä tuo täysikuu meilläkin :-) Pikkuäidille tiedoksi, että täälläkin (Helsingin naapuristossa) oli vielä viikko sitten lunta ihan riittämiin, mutta hieman vesisadetta ja 5 päivää +5 niin johan on keväinen meininki. Noi krookukset on istutettu vanhasta muistista ekaksi sulavalle paraatipaikalle, terassin nurkalle ja tuulensuojaan. Mä en mikään suuri puutarhuri ole, eikä ole suuri tämä puutarhakaan, mutta ton verran on tarttunut vanhempien kasvatus.
Nyt on kahvi valmiina, eli hauskaa päivää kaikille
tuuti, rv 37+5
soitin jo miehen takaisin. toivottavasti ei väärä hälytys. ei tällä kertaa muuta. mummo tulee pian nukkuvaa vahtimaan.
ehkä siis kuitenkin..
se on pikku äidillä kyllä nyt menoo :) tsemppiä!!!!!
mä ootan juhannukseen asti :D
Jokohan nyt pääsisit tositoimiin, tsemppiä kovasti!
Ja onnea Sivrille ja Karasanille pienistä nyyteistä. Ihanaa, kun joka päivä tulee nyt vauvauutisia :)
(.) Eilen oli se äippäpolikäynti ja täytyy heti aluks todeta että meni ihan putkeen!! Neiti oli kääntynyt jo vähän otollisempaan asentoon itse eli nyt oli pää vasemmalla puolella alaviistoon. Siitä pienellä painalluksella (ei sattunut yhtään!) kääntyi heti ensi yrittämällä pää alaspäin. Arvatkaapa oonko onnellinen :D No, pieni saumahan on vielä, että kääntyy takas, mut sitä nyt seurataan joka viikko ultralla. Tarkasti samalla kohdunsuuntilanteen ja yllätys oli aika suuri; kanavaa jäljellä enää 1cm ja sormelle auki! Eli kyllä ne mun viikonlopun supistukset jotain teki! Painoarvio oli tällä hetkellä (jo!) 3150g eli ei haittaa vaikka vähän ennen la tuliskin. Toivotaan ainakin!
Mä näin viime yönä niin todentuntuista unta, että mietin tosissaan aamulla oliko se sittenkin totta. Limatulppa tuli pönttöön, mut taisin sittenkin vain uneksia.... Mutta täällähän on jo monella se tilanne, joten eläydyin varmaan vaan teidän juttuihin...? Tosi vetistä valkovuotoa täälläkin, mut limoista ei taida vielä olla merkkiäkään.
Sailoriko kysyi, että päästäänkö telkkarin kautta seuraamaan Tayssilaisten synnytystä? Hauska ajatus, mut ei sittenkään.... Enpä taida kuvausryhmää pyytää paikalle, mähän oon vähän kuin eka synnyttäjä, kun eka syntyi sektiolla. Oonko mä muuten ainut "aktiivikirjoittaja", joka synnyttää Tampereella? En nyt ainakaan muista, että ois muita ollut. Eilisellä äitiyspolikäynnillä oli kyllä ihan hirveesti isomahaisia äitejä odottamassa, taatusti oli jollain muullakin huhtikuussa la. Eivät sitten ehkä oo tietoisia näin ihanasta palstasta!
Keneltähän kuullaan seuraavat vauvauutiset, jännää.....
Lumikide ja Emmi 37+0 joka vihdoin ymmärsi kääntyä :)
Juu, että huomenta vaan täältäkin, tokkuraisin silmin ja nakkisormin kirjottaa hän. 10 minsan välein tuli yöllä tosi kipeitä suppareita. Joskun hesarin aikaan hukkasin kännyn sänkyyn enkä tiedä miten usein niitä tuli sen jälkeen. Sitten nukahdin muutamaksi tunniksi. Joskus viiden aikaan heitin panadolia huiviin ja sen jälkeen on ollutkin sekalaista torkkumista.
Miehen lähetin kuitenkin vielä töihin. Mitä sekin täällä nurkissa tekee vaan kyselemässä että onko kurja olo. Hienosti kyllä jakso alkuyöstä tsempata. Äitin pitäisi tulla auttamaan pääsiäissiivouksessa. Mietin tässä juuri, että perunko vai en. Nyt yritän tankata paha olo päällä aamupalaa, että jos tuleekin lähtö niin ois edes vähäsen virtaa. Nyt on päällä jatkuva jomotus ja väli ehkä noin 20 minsaa. Saattaa olla, että loppuu siis kohta lyhyeenkin.
Pikkuäiti varmaan on jo matkalla nyytin hakuun. Tsemppiä sinne. Sivrille isot halit ja onnittelut pikkuisesta. Muille kärvisteleville jaksuja tähän päivään.
Meikä oikasee sängyn päälle!
Päkkänä ja Saku 38+6
On varmaan jo matkalla mutta onnea synnytykseen!!!
mä kävin ja kirjoittamassa kerran ja tuo juttu sanoi että "viesti tallennettu" mutta en mä sitä mistään löydä....
no meidän suunnalle ei mitään ihmeellistä... tänään olisi hyvä päivä synnyttää on niin ihan ilma...:) Meillä siis tosiaan viikonloppuna pojan synttärit mitkä on jakautuneet sunnuntaille ja maanantaille joten kaveri saa tulla joko tänään taikka huomenna tai sitten vasta ensi viikolla:) KIITOS;)
Oltiin eilen ikeassa parisen tuntia ja kyllähän tuota roinaa taas tuli mukaan kannettua.....
Ois neuvola tänään joten sieltä kuulumiset tulen kertomaan myöhemmin..
Auringoista kevät päivää kaikille!!!
mikumamma ja jötköpötkö 40+3
siis piti toivottaa hyvää synnytystä pikkuäidille
Kannustushuutoja täältä niille joilla saattaa olla jo lähellä lähtö, kuten santra79 ja pikkuäiti, mutta myös muille.
( . ) neuvolassa käytiin, no painoa ei ollu tullu kuin 100 g / vko, eli jotain hyvää oli vatsataudista, en siis saanu minkään valtakunnan sanomisia. Hemppaa ei otettu, mutta eiköhän se oo nyt pysyny aika kuosissa. Mutta jee, mötkö on vihdoin tajunnu kiinnittyä, joten toivoa on että putkahtaa maailmaan jo lähiaikoina, tai parin viikon sisään, on viikot kuitenkin 40+1. Sykkeet oli tasaset 145, eli tosi tasasia koko raskauden ajan. Muuten ei mitään ihmeempiä, jos syntyy pyhinä ni täytyy soitella sinne neuvolaan tiistaina... Toivottelin kyllä tädille kauniisti et toivottavasti ei nähtäis näissä merkeissä enää ens viikolla...
Huomasin kanssa semmosen että on parempi et mies menee töihin, ku illalla vihlo alapäähän ja irvistelin, ni joka kerta se oli jo kysymässä että onko kaikki okei? Joo onhan se ihanaa että huolehtii, mutta en kohta viitti puhista pienestä ettei sen tarvi saada slaakia. Saa täällä rauhassa ähistä, puhista ja irvistellä, katselijana ainoastaan koira, joka ei kommentoi, toki tuijottaa.
Onnea muuten vauvautuneille, joita oli tullu lisää... Ihanaa vauva-arkea!!!
Eiköhän siinä nyt ollu suurimmat tältä erää... Suppareita niitä toivoville ja tarvitseville ja tehokkaita synnytyksiä, että saadaan pääsiäistipuja.
Satuilija ja mötkö rv 40+1
Pikkuäiti onpi synnyttelemässä varmaan :)
Hän myöskin kyseli tuosta mämmistä ja närästyksestä niin mulla ei ainakaan mämmi ole närästänyt vaikka olen sitä ihan kiitettävät määrät syönyt, heh :D Koko raskausaikana ei ole itseasiassa närästänyt lainkaan :)
Ja tänään pitää hakea mämmiä lisää vielä, jos jaksan :) .
Ei vaan ole niin mukavia nuo kauppareissut enää ollut kun joka kerta mun edessä jonossa on joku juoppo tai muuta mukavaa.. Eilenkös se oli ku se juoppo siinä tiputteli rahojaan lattialle ja alkoi siinä niitä sitten keräämään huojuen ja pelkäsin et se kaatuu mun päälle. Ja sitten ku se oli noukkinut ne niin jotain sepitti et on se kumma ku ei muita kiinnosta, et kyl hän ainaki kerää kaikki kolikot talteen mitä kadulta löytää, puhui niinkuin ne ei hänen olisikaan.. Just..
Maha jatkaa kipuilua vaan täällä. :( Aamusta iltaan ja illasta aamuun. En enää muista koska olis viimeks tullu nukuttua hyvin :(
Huomenna olis neuvola sitten taas.. ..nyt kuitenkin pitkälleen taas näiden kipujen kanssa.
Verticia & masukkiasukki Rv 38+5
No nyt lähden minäkin synnärille.. Väli 3-5 minsaa ja todella kipeitä. Punaruskeata vetistä mömmöä tulee alakerrasta.
Palaillaan asiaan!
Päkkänä ja Saku 38+6
Menin sitten ajatuksissani painamaan entteriä.. Mutta tzempit päkkänälle :)
Karvojenpoistosta hei.. Tekeekö kellään muulla sellaista et karvojen poiston jälkeen vetää iho ihan kirkuvan punaiseks, kutiaa ja kirvelee?
Mulla ei oo koko raskauden aikan ollu mitn ongelmii, säärikarvoista puhelen siis, mut nyt edellisel kerralla tuli jälessä ajelusta niin iho tuommotteeks. Ja nyt sit kokeilin semmosella veet sienellä mikä pitäis olla hellempi ku ei oo mitään terää tms. Niin taas on jalat ihan kirkuvan punaset ja kutiaa niin perkeleesti ja kirvelee. Ja sitten ku ne ei ime mitään rasvaakaan..
Mietein vaan et onko mulla joku allerginen raskaus reaktio et mun jalat haluaa pysyä karvapeitteessä vai mikähän täs on.. Ku ei oo aikasemmin ollu mitään tällaista..
Taitaa saada mies vaa silitel karvasii säärii jatkossa, tätä kutinaa ja kirvelyy ei meinaa kestä hulluka.. ..ilman raapimatta ja sitten tulee taas verta ja taas kirvelee ja..
Et semmosta..
Verticia ja karvat kummstelee..
Heippa!
Onnea uusille huhtiäideille Karasanille ja Sivrille.
Noh niin ja hengessä ollaan mukana ketkä on lähteny tositoimiin, Pikkuäiti ja Päkkänä ainakin. Toivottavasti Santra myös ?
PÄIVITYSTÄ jos joku näppärämpi osaa laittaa. Laskin tuossa eilen että Juliaanan vaavi syntyi 39+2, la oli sama kuin Colatoffeella. Pieni Rade varaus tähän.
Mä en halua vielä liittyä lähtevien joukkoon. Meinasin nyt ruveta siivoon esikon huonetta muuttokuntoon. Lauantai olis hyvä päivä trullin syntyä, mut ei haittaa jos menee ens viikkoon : ) Äkkiähän se olo voi tästä muuttua. Fyysisesti olo on hyvä ja raivaria ei oo tullu moneen päivään. Huomasin muuten, että eipähän oo oksettanut eikä ollut paha olo, kun en oo jounut kahvia, 3 päivän aikana yks vajaa muki. Sattumaa tai ei, tällä linjalla pysytään nyt. Ai niin joo mut tässähän voi vierähtää 3 viikkoa vielä!!!
Mukavaa päivää kaikille.
Paik ja Lahaja 39 tasan
1.4 Amelia tyks
1.4 Magda83 tyks
2.4 Sirppu hyvinkää
2.4 Omenaunelma jorvi
2.4 Pikkuäiti K-S ks
3.4 Maaly Jorvi
3.4 Colatoffee Kättäri
4.4 hunaja kättäri
4.4 Hentsu 86 jyväskylän ks
4.4 Toukka 80 Jorvi
5.4 Hanica NKL?
6.4. Adelia NKL
6.4 Mikumamma Kättäri(haikara)
6.4 Silmu OYS
6.4 Orvokki1 HYS
7.4 Satuilija NKL
7.4 kmk74 PKKS
7.4 Emminen tyks
8.4 Nokilintu Jorvi
8.4 Mimmu Kättäri
8.4 Tirppana2 mks
8.4 Kolmonen 3 VKS
10.4 Kevätperhonen Oys
10.4 Shinon LKS
10.4 Prinsessanäiti TYKS
10.4 pö, seks
11.4 Lexington SAKS
11.4 Pigu TAYS
11.4 Paaru NKL
11.4 Heli1975 ?
12.4 Bisguit K-MKS
13.4 Emoko2009 Kättäri
13.4 Bäxter ?
14.4 lokamamma NKL
14.4 Vuffi TYKS
14.4 Muruz TAYS
15.4 Paik TYKS
16.4 Päkkänä NKL
16.4 Naperotx4 TYKS
17.4 Verticia TYKS
17.4 Pikku-Tiuhti NKL
18.4 Mire82 TAYS
18.4 Papu-78 ?
19.4.Amanda 82 PHKS
19.4 Candelafi NKL, Kättäri tai Jorvi
19.4 Sihteeri KSKS
21.4 Miia56 Jorvi
20.4 Mirru OYS
22.4 Ange TYKS
24.4 tuuti, jorvi
24.4 Aurora SATKS
24.4 Tuulikello Seks
24.4. Barbamama, Hyvinkää
24.4 Hipsu81, VKS
26.4 Mirulii KOKS
28.4 Sailori TYKS
29.4 Tuiskutuuli TAYS
29.4 Iza80 NKL
29.4 Lumikide TAYS
29.4 Santra79 Kättäri
29.4 PikkuKeiju KOS
29.4 Nasu89 Kaks
29.4 Ullika K-s
30.4 Eetujaellu Porvoo
1.5 jbaby
SYNTYNEET:
TYTTÖJÄ: 8
POIKIA: 8
18.3.2009 (38+2) Tsili, TYTTÖ 2800g, 46 cm
23.3.2009 (38+3) Taapero82, POIKA 3620g, 51cm
24.3.2009 (38+1) Revyy, POIKA 3410g, 48 cm
24.3.2009 (38+4) Aaku, POIKA 3670g, 51 cm
27.3.2009 (39+1) Sirppu, TYTTÖ, 3440g, 50 cm
28.3.2009 (38+5) Orvokki1, TYTTÖ, 3800g, 50 cm
29.3.2009 (39+2) Juliaana, POIKA, 3380g, 50cm
30.3.2009 (38+5) Sonja80, POIKA, 4225g, 51 cm
30.3.2009 (40+1) Numerokolme, POIKA, 3650g, 51cm
30.3.2009 (38+0)Pötsipamela TYTÖT A:2540g, 45cm / B:2910g, 48cm
31.3.2009 (39+0) Sande75, POIKA, 3430g, 51 cm
2.4.2009 (39+6) Helmielina, TYTTÖ, 2960g, 48,5 cm
3.4.2009 (40+3) Jo-hanna TYTTÖ 3720g, 52cm
4.4.2009 (39+3) Sivri, POIKA, 3200g, 49cm
5.4.2009 (40+0) Karasan, TYTTÖ, 3690g, 49cm
myös Päkkänälle. Ja Santra toivon mukaan pääsee kohta kans lähtemään, ellei ole jo mennyt.
Mä olen kahvin suhteen kuin tupakoitsija, olisko oikea termi tapakahvittelija. Jos on vapaahetki, esim lapset päiväunilla tai just menneet hoitoon, palkitsen itseni kupposella. Vaikka närästäis miten. Ja sit syön Rennietä levyn päivässä. Nytkin oli pakko siivouksen päälle juoda päiväkahvit pihalla, kun on niin mahtava päivä, vaikka närästäis miten. No ehkä pääsiäisen voi sit olla ilman kahvia, kun niitä vapaahetkiä ei ole taas ihan heti luvassa.
Jep, siinä tän päiväiset,
tuuti
Ihanaa kun tulee noita huhtivauvoja. Tänne tulee sit ehkä toukokuussa. Tosin hieman toiveita, kun esikoinen syntyi vähän varoittamatta. Mutta pessimisti ei pety...
Karasan oli tosiaan ollut kotona hurjan pitkään. Tosin kakkosta kun oltiin hakemassa, niin ne laittoi vielä käymään kotona ja silloin laitoin ruoan ja söimme ja lähdimme takas, niin ehdittiin olla 3 h sairaalassa ennenkuin syntyi. Mutta itsellä oli luottavainen olo, kun oli käynyt näytillä.
Verticialle tsempit jälleen kerran, toivottavasti miehen työt ei tosiaan mene alta. Meillä alkoi kuulemma töissä yt:t mutta eipä onneksi koske minua. hah.
Mulla on valkovuoto edelleen sitä kirkasta ja tosi märkää. Aina väliin housut kastuu. Ei merkkiäkään limatulpasta tms. Ja vatsa on kovalla, eli ei merkkejä sieltäkään.
Mutta rairuoho näyttää jo hienolta ja krokuksen varret on nousseet pihalla, varmaan seuraavalla aurinkoisella kelillä saadaan ekat kukat. EI malta odottaa. Tosin ei vissiin tuota aurinkoa ole isommin luvassa lähipäivinä. Mutta onneksi sentään pääsiäisloma.
tuuti, jolla odottavan aika on pitkä