Suosittele matkakohdetta
Minne matkustaisit usassa kesäkuun alussa?2viikkoa, äiti ja teini. Budjetti 4000e. Kaikkea ei toki tarvitse käyttää. Nähtävää koettavaaa, vähän shoppailua, uimista.
Kommentit (20)
Florida, itse ainakin haluaisin nähdä Evergladesin sekä Key Westin. Mutta mahtaako tuo 4000 riittää?
Vierailija kirjoitti:
Itävaltaan
Tämä joku toinen kerta. -ap
Vierailija kirjoitti:
San Fransisco
Siellä olen käynyt ja pitkä lento mietityttää. Länsirannikko kiinnostaa, tuntuu ettei pelkkä SF. -ap
Vierailija kirjoitti:
Florida, itse ainakin haluaisin nähdä Evergladesin sekä Key Westin. Mutta mahtaako tuo 4000 riittää?
Floridassa en ole käynyt ja tuo Florida sinänsä kiinnostaa. Tosin autoilua siinä tulee paljon, koska Key Westiin ja takaisin samaa tietä. Mietin myös haluanko autoilla usassa ja olla ainoa kuljettaja kaksin matkustettaessa. -ap
Miksi 4000 € budjetti ? Ei oikein kahteen viikkoon riitä. Jos sillä pitää saada myös lennot, hotellit jne. Miamia suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Floridassa en ole käynyt ja tuo Florida sinänsä kiinnostaa. Tosin autoilua siinä tulee paljon, koska Key Westiin ja takaisin samaa tietä. Mietin myös haluanko autoilla usassa ja olla ainoa kuljettaja kaksin matkustettaessa. -ap
Key Westiin saa tilattua kuljetuksen päiväreissulle Miamistakin jos se vaihtoehto sopii, muistaakseni get your guide -sivustolla vai viatorissa oli.
Taasko sä olet täällä kyselemässä, mihin matkustaa kahden teinin kanssa. Usko jo, että budjettisi riittää vain Puuhamaahan tai Visulahden vahakabinettiin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi 4000 € budjetti ? Ei oikein kahteen viikkoon riitä. Jos sillä pitää saada myös lennot, hotellit jne. Miamia suosittelen.
Ai miksi budjetti. No, yleensä teen asioita mihin minulla on varaa. Sillä mielellä en matkusta, että lyhennän visalaskua matkan jälkeen monta kuukautta, vaan se raha pitää olla olemassa. Jonkun verran joustovaraa toki. -ap
Vierailija kirjoitti:
Taasko sä olet täällä kyselemässä, mihin matkustaa kahden teinin kanssa. Usko jo, että budjettisi riittää vain Puuhamaahan tai Visulahden vahakabinettiin.
En ole sama, mutta molemmissa on tullut käytyä lasten kanssa kerran. Suomen matkailluun en nyt vinkkejä tarvitse. Nuokin kohteet siitä päästä, että kerta riitti. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Key Westiin saa tilattua kuljetuksen päiväreissulle Miamistakin jos se vaihtoehto sopii, muistaakseni get your guide -sivustolla vai viatorissa oli.
Kiitos. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai miksi budjetti. No, yleensä teen asioita mihin minulla on varaa. Sillä mielellä en matkusta, että lyhennän visalaskua matkan jälkeen monta kuukautta, vaan se raha pitää olla olemassa. Jonkun verran joustovaraa toki. -ap
Budejetista sen verran, että kannattaa varmasti käydä katselemassa vähän noita paketteja ja hintoja luotettavien matkanjärjestäjien sivuilta ennen kuin tekee tuollaisia budjetteja.
Esim. Aurinkomatkoilla ei ole mitään tarjolla Miamissa 2 viikoksi 1+1:lle alle 4000€:lla. Halvin nyt maaliskuulle 4637€.
Ja meinasit vielä shoppailla ja käydä retkillä?
Kannattaisikohan miettiä kohde uudelleen? Kreikka, Italia, Bulgaria, Espanja-linjalta?
Varmasti halpojakin tarjouksia tulee, mutta niissä on sitten omat riskinsä. Nykyään suosisin vain luotettavia ja isoja järjestäjiä ja lentoyhtiöitä. Nekään eivät ole nykyisin riskittömiä. Isojakin on kaatunut. Ja maksu luottokortilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo 4000€ ei nyt vaan kuule 2 viikkoon kahdelle riitä, eli jos siis lennot, hotellit, syömiset, juomiset, shoppailut retket, pääsymaksut jne kaikki lasket siihen 4000€:n mukaan.. hinnat ovat Usassakin nousset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Budejetista sen verran, että kannattaa varmasti käydä katselemassa vähän noita paketteja ja hintoja luotettavien matkanjärjestäjien sivuilta ennen kuin tekee tuollaisia budjetteja.
Esim. Aurinkomatkoilla ei ole mitään tarjolla Miamissa 2 viikoksi 1+1:lle alle 4000€:lla. Halvin nyt maaliskuulle 4637€.
Ja meinasit vielä shoppailla ja käydä retkillä?
Kannattaisikohan miettiä kohde uudelleen? Kreikka, Italia, Bulgaria, Espanja-linjalta?
Varmasti halpojakin tarjouksia tulee, mutta niissä on sitten omat riskinsä. Nykyään suosisin vain luotettavia ja isoja järjestäjiä ja lentoyhtiöitä. Nekään eivät ole nykyisin riskittömiä. Isojakin on kaatunut. Ja maksu luottokortilla.
En miettinytkään pakettimatkaa. Niitä ei mielestäni ollutkaan usaan kesällä. Lentohintoja katselin ja se olisi noin puolet budjetista. Mistään retkistä en puhunut, vaan nähtävyyksistä. Länsirannikko on tutumpi, joten vaikkapa Miami, Orlando voisi olla kohde nyt.
Vierailija kirjoitti:
Miami oli järkytys! En olisi halunnut meksikolaiseen slummiin!
Kesällä voi päästä sinne Larmien laavulle tuohon hintaan. On sekin Amerikkaa.
2 viikkoa?
Fort Lauderdale ja Eino Grön + suomiyhteisö.