SUURPERHEKUUMEILIJOIDEN HUHTIKUU: )
Vanhasta muistista meni jutut vielä maaliskuun ketjuun...
Mutta tästä se kevät todella alkaa...
Kommentit (232)
Lyhyet kommentoinnit:
Omppis : minä en hyväksyisi jos mieheni laittaisi tässä vauva asiassa vastaan. Ensin kerjäisin sitten uhkailisin ja lopulta kiristäisin, kunnes saisin tahtoni läpi. Mutta meillä onkin toisenlainen tausta kuin teillä. Meillä miehen äiti on niin katkeroitunu eikä halua tavata edes omia lapsenlapsia kun ei itse aikanaa saanut kuin kaksi lasta eli aina voin sanoa että "älä mua sitten syytä jos musta tulee yhtä hirveä kuin äitisi". Tai "pidätkö sä mua pelkkänä panona" !!! Ihan oikeasti en ole niin hirveä kuin kuulostaa ja kaipa kuitenkin suht ihana olen kun mieheni on vieläkin naimisissa kanssa (tänä vuonna on 16 hääpäivä).
Iuiu: arvaas ne äidit riiteli tänäänkin ja nyt tein kuten sanoit laitoin vähän pökköä pesään. Kysyin viattomasti että mitä mieltä te ootte sektioista ja alatiesynnytyksistä ja mikä kivunlievitys olisi paras vauvalle. Täytyy sanoa että on kapea katseisia ja tyhmiä ihmisiä ja PALJON.
Eltemia: Tervetuloa!
Katjalah: Miehet ei jotenkin ymmärrä tuota kestoilun perustarkoitusta sehän on vähän niin kuin harrastus ja elämänmuoto. Mulla ekolooginen tarkoitus on todella kaukana.
Vimpula: Tiedän miltä tuntuu menettää koira, meillä niitä on kaksi ja onneksi vielä nuoria.
Sinuvi: En ole säästänyt kestovaippoja kun mulla oli niin hakusessa mikä merkki on paras ja mikä malli on toimivin. nyt olen sen löytänyt ja myyn kaikki muut pois siksi tää on ollut viimeisen vuoden ajan yhtä ostamista ja huutiksessa myymistä. Olen ostanut vuodenaikana meidän vauvalle noin 280 kestovaippaa ja myynyt suurimman osan vähänkäytetyinä ja vielä myymättä noin 100kpl. Eli en ole kerinnyt muita käyttämään kun kestoja kun on pitänyt kaikkia testailla.
Palailen
Annlinn
Pikaisesti tulin kurkkaamaan. Taudit jyllää meidän perheessä niin voimalla että täytyy ehkä perua pääsiäisvieraiden tulo. Harmittaa , kun on muutenkin niin vaikea löytää sopivaa vierailuajankohtaa, kun viikonloput on aina niin kiinni varattuja jo pitkälle etukäteen. No, soiittelimme tän perheen äidin kanssa ja sovittiin että katsotaan huomiseen tilanne ja päätetään vasta sitten. Meillä toiseksi vanhin sai aamulla lääkärissä antibiootit ja meni sen jälkeen kouluun. Oli ihan vetkula kun palasi koulusta ja mitattiin kuume, oli 38,9. Yskä on ihan kamala. Minulla itsellä myös, tuntuu että yskin keuhkoni pellolle, varsinkin kun meen makuuasentoon. VIime yö meni valvoessa, nuorin itki ja kipuili koko yön. Nuha, yskä, kuume (yli 38) ja lisäksi mahavaivoja (annoin puuroa eilen eka kerran ja maha ei tykännyt ollenkaan). Yhä tänään kuumetta yli 38. Korvat käytiin tarkistuttamassa, ei ollut tulehdusta. No, jospa huominen oisi jo parempi. Toisaalta jos ne vieraat nyt tulisi, en kyllä toisaalta tykkäsi siitäkään kun paikat on ihan sekaisin eikä oo vielä ees käyty ruokakaupassa....blääh. Molempi parempi....
Vimpula, harmitus koiranne johdosta. Minä muistan ajalta jolloin asuin vielä kotona, kun meidän hurtta kuoli syliini, oli saanut jostain rotanmyrkkyä ja kuoli pois =((
Eltemialle tervetuloa.
Mutta taidan mennäummistamaan nojatuoliin hetkeksi silmät kun nuorin simahti, makuuasentoon ei kannata yrittää...
tanni
Aivan mahtavaa miimu - onnea ihan mahottomasti!! Mitens se laskettu aika tulee, loppuvuoteen, vai jo uudelle vuodelle, no uudelle taitaa mennä.. Ihanaa!
Ihana sun miehesi kun toi sulle niitä testejä:)
Annlinn - se on mulle kans vähän kuin tekosyy se ekoteko.. eli huutis harrastuksena. kierrätystä kierrätystä. Täytyyhän tekemiset jollain selittää, ja tuo kierrätys ja ekoilu kuulostaa hyvin tämän hetken jutullle:)
mut nyt täytyy mennä---
sinuvi
Huippu uutisia, onnea Miimu!! :)) Ihanaa odotusta sinulle!! :)) Pakko käydä välillä odotuspuolella kurkkimassa sun kuulumisia. Äläkä meitäkään heti jätä! :)
Annlinn, ihan nauratti lukea sun kommenttia! :)) Niinhän minäkin teen, uhkaan, lahjon ja kiristän! ;) Kuin pientä lasta! ;) Mutta en ihan vielä... kesällä sitten. Ja kyllä minä mieheni vielä pehmitän. Eihän mulla ole vaihtoehtoja! ;)
Nyt hyviä unia kaikille! Ja Sinuville KIITOS tsemppauksesta :)
Omppis
Siis 7. olisi tämä uusi tulokas? Ja poikia ovat kaikki? Enkeleitä matkaan ja tarrasukkia pienelle toivottelen sinulle!
Kiitos tervetulotoivotuksista! :)
Sinuvi kyseli clomeista. Ekaa raskautta yrittäessä mulle määrättiin ne sekä keltarauhashormonia, koska pillereiden lopettamisen jälkeen menkat oli puoli vuotta poissa -enkä edes tajunnut, ettei se ole ihan normaalia ja ettei silloin voi tietenkäään tulla raskaaksi...nuori ja höpsö olin. Silloin ei vielä ollut PCO-munasarjoja, mutta ilman pillereitä tosi epäsäännöllinen kierto oli aina ollut. Ekasta clomikierrosta sitten heti tärppäsi ja tuplasti:)
Pari vuotta tuosta eteenpäin alkoi uusi yritys ja aika nopeastikin muistaakseni tärppäsi luomusti, vaikka olikin pitkät kierrot, mutta oli tuulimuna ja kaavittiin rv8 pois. Sitten aloinkin yrittämään ja vauvayritys jäi moneksi vuodeksi. Syksyllä-04 annettiin taas haikaralle lupa ja taas tärppäsi jo parin kuukauden kuluttua, mutta vahvoista oireista huolimatta yksityiseltä gyneltä tuli ultrassa tyly tuomio rv9: tuulimuna -taas:( Taas kaavittiin. Oli kyllä valtava pettymys. Uusi yritys aloitettiin silti heti, mutta nyt kesti puoli vuotta tärppäämiseen. Jo alun alkaen tiesin, ettei raskaus tule jatkumaan ja se menikin spontaanisti kesken jo rv6. OLi jo melkoisen turta olo ja ajattelin saadaanko me enää ollenkaan vauvaa...
Pääsin keskenmenotutkimuksiin, koska oli kolme perättäistä km:a, mutta eihän mitään vikaa löytynyt, kun tuulimunaan ei ole mitään selitystä, muuta kuin luonnon oma "pikkupila", ja PCO-tyyppiset munasarjat. Lääkäri meinasi silti, että jotain tekemistä oli keskenmenoilla ja huonolla hormonitoiminnalla, koska luomuraskaudet keskeytyi, ts. että ovulaatiot eivät ole "hyviä". Siksi siis clomit sekä keltarauhashormonit. Tuohon aikaan kierrot oli tosi pitkiä ja epäsäännöllisiä: 40-90 päivää eli oviksia tosi harvoin.
Kuopus oli todellinen ihmevauva, kun sai alkunsa clomikierrosta, missä en ovuloinut (tikutin pelkkää negaa) -ennenkuin vasta kp35! Raskauden kesto selvisi vasta ultrassa. Oli melkoinen ja ihana ylläri kyllä! Odotus vaan alkoi ikävästi kovalla vuodolla ja luulin sen menevän heti kesken, siis heti plussauspäivänä. En teidä mitä se vuoto oli, vai oliko kenties kaksonen? No iso ja terve tyttö sitten saatiin!
Nelosesta aloin haaveilla jo yli vuosi sitten, ja valmistella luonnollisesti kroppaani toimimaan paremmin käyttämällä mm.luontaistuotteita, jotka tasapainottavat hormonitoimintaa, vyöhyketerapiaa, akunpunktiota...Kierto muotoutuikin aika hyväksi joiksikin kuukausiksi. Ja rahaa paloi. Ja sitten paloi hermo ja rahatkin loppui:) Tammikuussa menin yksityiselle gynelle valittamaan hormoneistani ja sain taas clomit ja terot. Meni tosin reilu kaksi kk, ennenkuin pääsin niitä käyttämään, kun clomit oli maasta loppu. Nyt siis vasta yksi clomikierto takana, josta ovuloin verikokeenkin mukaan, mutta ei vain tärpännyt. Ja tää kierto on menty siis luomusti "lomaillen" kuumeilusta. Ei mitään hajua oviksesta tai mistään, ja touhuja on ollut laiskasti, mutta on kuitenkin. Toivon, ettei kierto nyt kuitenkaan venyisi. Mutta eihän sitä koskaan tiedä, vaikka tulisi ylläri puun takaa! ;)
Tulipas romaani-sorry! Se lukee, ketä kiinnostaa mun hormonitoiminta :D
Plääh, kirjoittelin vaikka mitä vielä, mutta keskustelut oli hetken pois käytöstä, kun lähetin sen. Onneks ehdin kopioida edes osan.. Vastailen joku toinen päivä muihin puheenaiheisiinne: rahajuttuihin, asuntoon ym ja mun lempiaiheeseen, kestovaippoihin! :)
Nyt toivon teille rentouttavia pyhiä ja puhaltelen kauheasti plussatuulia!!!
Eltemia kp24/viimeksi 29, mutta voi olla nyt ihan mitä tahansa...
En ollut yhtään ajatellutkaan että pikkuhiljaa täältä alkaa porukka pompimaan tuolle odotuspuolelle. Vähän ikävä tulee, täytyy myöntää.
Vielä kun juuri tänään katselin tuota Vauva-lehden välissä joskus aikoinaan tullutta raskauskiekkoa ja mietin että jos ajoittais siten että saisi joku huhtivauvan tai sitten kesäkuun vauvan.
Olen sitten niin taikauskoinen että kyllä omatunto nyt kolkuttaa kun näin laskelmoin ja vielä kun sen ääneen sanon eli kaikki kauhukuvat piirtyy jo seinille.
Ajatella jos en vaikka tulisikaan enään koskaan raskaaksi tai sitten jos jostain syystä kaikki raskaudet päättyisi keskenmenoon tai sitten jos vauvalla olisi se paha trisomihäiriö josta luin kun tuota kuudetta odotin niin ja niitä on vaikka kuinka paljon vaihtoehtoja mitä voi sattua eli tuntuu aivan uskomattoman hyvältä tuurilta että olen saanut kuusi tervettä lasta.
Eli yöunet kyllä nyt meni tältä yöltä......
Mutta pärjäilkää ja yritetään olla ajattelematta mitään kauheuksia.
Annlinn
Eli mitä mä sanoin, ei se ole niin itsestään selvää että saa sen vauvan kun haluaa. Mä en olisi tuollaisesta kyllä koskaan selvinny. Ja arvatkaas mikä pahinta mulle yksi yksityislääkäri sanoi että kun mä kuudetta odotin että on aivan ihme ettei mulla ole ollut yhtään keskenmenoa . Eli siihen lopetin sen lääkärin luona käynnin ja vaihdoin uuteen.
Ihanaa Omppis että olet samoilla linjoilla. Musta miehet puuttuu aivan liikaa tähän perhesuunnitteluun kun ottaa huomioon että heille koko homma on vaan huvia. Tälläisinä hetkinä nostan kaikille lestadiolaismiehille hattua koska he ovat todella ymmärtäneet naisten tarpeet. Tulikohan vähän liian syvällinen kommentti....onneksi omakultani on jo nukkumassa ettei näe mitä tänne kirjoitan, saattaisi jopa saada sydärin....
Annlinn
sinulla jäi siyyen lyhyeksi täällä vierailu, mikä on tietysti tosi hieno asia. Jospa tuonne odotuspuolellekin taas saisi vilkkaampaa suurperhejutusrelua viriyeltyä, vielä viime kesänä siellä sitä ebemmän oli, mutta nyt näkyy aika vähiin hiipuneen.
Yritän tänään hakea sen testin niin pääsen epätietoisuudesta,,, vähän uskomattomalta se vaikuttaisi, jos nyt raskaana olisi. Ymmärtäisin saian paremmin, jos meillä olisi oikea seksielämä, mutta YHDESTÄ kerrasta taas - ja vieläpä kun imetän n.1400 krt päivässä. Aiemmin imetys on pitänyt kierron pois ainakin sen neljä kuukautta, eli aikausta olisi...
Eltemialle tervetulotoivotus minultakin. Toivottavasti myös sinun vierailusi jää mahdollisimman lyhyeksi ja pääset jatkamaan matkaa odotuspuolelle.
Jostain syystä väsyttää enkä jaksa kommentoida muille juuri nyt... _Tämän väsyn voisin liittää noihin kuviteltuihin/aitoihin raskausoireisiini, jos en olisi valvonut puolta yötä vetämässä kortisonia atoopikon jalkoihin.
koiran menetys sattuu myös... Itselläni on vieläkin ikävä kolme vuotta sitten kuollutta afgaaninarttuani, ja heljä vuotta sitten poisnukkunutta collienarttuani, jotka olivat rinnallani vaikean elämänvaiheen yli - esikoista odottaessa jäin yksin (minut jätettiin) rv13 paikkeilla ja olin 4v yksinhuoltaja. Ehdin jo haudata unelman suurperheestä kunnes sitten nykyinen miehebi astui kuvaan... Tämä asia selittänee sen, miksi ensimmäisellä ja toisella lapsella on tuo kuusi vuotta ikäeroa...
Tuo sepustus nyt ei liity mihinkään, mutta silloin todella ymmärsin miyen arvokas on koiran ystävyys. Etenkin afgaanin ihmistuntemukseen voi luottaa, afgaanini ei koskaan hyväksynyt esikoisen isää kun taas nykyisen mieheni koira otti heti ystäväkseen.
Ja Katjalah,onnea sullekin,kävi miten kävi!Hengessä mukana!!!
Kovasti ootte kirjoitelleet ja en meinaa perässä pysyä;)
2 päivää oli netti poissa käytöstä ja tekstiä tullut vaikka kuinka!
Täytyy syventyä paremmin jospa johonkin voisin jotain sanoa:)
Mutta täytyypä sanoa että itsekin tässä jo päiviä kuvitellut raskausoireita=o
Ollaan me harrastettu mutta ainakin yritetty suojata,vaan eipä noista kumiukoista tiedä!
Järkyttävää väsymystä ja palelua!Mutta todennäköistä mielikuvituksen tuotetta;-)
Leannax7
Mahtava juttu! :)
Ja kiitokset kaikille myötätunnosta minun surussa. On kyllä todella surkea olo vieläkin ja tyhjältä näyttää piha missä tottui koiran näkemään.. No, meiltä löytyy tuo suomenlapinkoira joka on myös ollut jo useamman vuoden meillä niin tuo kyllä oman lohdun tähän ikävään. Surettaa sitten vielä oma äiti kun sille tämä poismennyt koira oli kuin oma lapsi.. Äiti sairasti vuosia sitten syövän ja silloin näki kyllä minkä tuen ja turvan koira sanattomasti toi.. Enempi osasi lohduttaa kuin kukaan ihminen.. mutta siis tämä tästä..
Hyppään hieman iloisempaan aiheeseen eli kestoiluun :) Meilläkin on siis osakestoiltu kun tuo kakkonen syntyi. Esikon aikana ei kyllä käynyt mielessäkään mutta olinkin esikoisen saadessani 18-vuotias nuori tytön hempukka mille tuli vähän puun takaa raskaus:) No, iloinen yllätys oli silloin mutta tuli sitten tuota ikäeroa meilläkin ekan ja tokan väliin se 5-vuotta. Mutta siis kestoiluun.. eli meillä on minun äiti tosiaan ommellut joitain vaippoja ja joitain olen ostanut. Minulla on tuo ekologisuus mielessä ensimmäisenä tässä asiassa kun tiedän kyllä sen jätevuoren mitä vaipat tuo :O Ainut ongelma on minulla tuo yövaippa, että mikä pitää oikeasti sen useamman tunnin tuommoisella reippaalla 1-vuotiaalla.. meillä kun noiden kertisten kanssakkin on ongelmia välillä tuon pitävyyden kanssa.
Mutta nyt kauppalistaa tekemään ja ulos. Oikein mukavaa pääsiäisen aikaa kaikille :)
Vimpula
Tautitilanne meidän perheessä on sellainen että yöllä valvoessani nuorimman kanssa laitoin tekstiviestiä kaverilleni, ettei nyt valitettavasti voida ottaa vieraita vastaan . Blääh, harmittaa vietävästi, kun nähdään muutenkin vaan 1-2 kertaa vuodessa. Ollaan siis ex-naapureita Espoon vuosilta, ensimmäiset lapsemme ovat syntyneet 2 päivän ikäerolla. Laitoksella oltiin samaan aikaan muttei tunnettu vielä silloin toisiamme. Vasta kun kotiuduttiin ja muutettiin kumpikin samaan aikaan uusiin asuntoihin vierekkäisiin paritaloihin. SIitä se ystävyys alkoi, ollaan samanikäisiä, meillä on sama hääpäivä ja -vuosi ja niin edelleen. MUtta nyt siis jää tapaaminen varmaan kesään, toukokuun viikonloput on jo varattuna kaikenlaista...
Raahustin kuitenkin äsken nuorimman kaa ruokakauppaan, toiseksi nuorimman haki onneksi puistoon veljeni vaimo, joka on tullut jo kotimaisemiin pääsiäisen viettoon. Serkkupojan kanssa menivät siis puistotädin leikkipuistoon. Toiseksi vanhin köhii vielä mutta kuume on laskenut. Ehkä antibiootit rupeavat tepsimään?? Oma yskä on vielä aikamoinen. Nukkuminen ei oikein onnistu, heti kun menee vaakatasoon alkaa köhitys....
Ja testasin kun niin olin meinannut, kiertopäiviä jo 36 mutta negaa niin kuin oletinkin. No, täytyy asennoitua siihen että sykyllä on töihinmeno edessä, meillä kun ei todellakaan ole varaa jäädä miehen tuloille ja kodinhoidontuelle . Se vähän ottaa päähän.
Mutta nyt taidan mennä.
Mukavaa pääsiäisaikaa kaikille!
tanni
Tiedän, imetys varmaan sotkee mutta en vielä oo valmis sitäkään lopettamaan, meillä tuo kiinteitten syöminen on vielä minimaalista joten maito on pääasiallinen ravinnonlähde...
tanni
Mutta saa nähdä tyssääkö mun odotus heti ekoihin menkkoihin.. Tein tänään varmistustestin samaisella apteekin omalla ja viiva oli paljon haaleampi kuin eilen. Eli nyt ei kyllä uskalla ajatella koko raskausasiaa, ennekuin näkee miten tämä vkonloppu menee. Olin kyllä jo vähän ehtinyt innostua asiasta : ). Laskettuaika olis 19.12. Meillä siis 5 pojista syntynyt tammi-maaliskuussa, yksi syyskuussa. Että ensimmäinen loppuvuoden lapsi olis ollut.
Miten Tanni, Omppis, Ellada, Katjalah? Oletteko testailleet? Tulkaa sitten heti kertomaan uutiset : )!
Nyt on jatkettava siivouksia, meillekin tulossa pääsiäisvieraita. Mutta aion kyllä ehtiä tänne koneellekin vielä!
Miimu
Mä niin rakastan noita kestovaippoja ja pakkohan oli kommentoida tuohon yövaippa juttuun.... eli meillä on aina hahtuvavillahousut tai merinovillahousut. Päivällä pitkälahkeiset ja illalla ja yöstä lyhytlahkeiset. Ja näitä villiksiä meillä on yli 20kpl siksi tää toimii niin hyvin. Yövaippojen ykkonen oli meillä Nupsukan yövaippa. Imuteho oli aivan mahtava ja olihan se vaippa aamusta märkä mutta koskaan ei meillä ole lakanat kastuneet niin hyvät on noi villikset.
Nyt me käytetään vaan Palleroita ne on meille aivan loistavat vielä kun otan ne brodeerauksella jossa on meidän murun nimi tai jotain muuta hellyyttävää.....
Me siis rakastetaan sisävaippa villahousu yhdistelmää ja mitään muita vaatteita meillä ei ole kuin puseroita ja villiksiä jotka on toinen toistaan kauniimpia.
Kestovaippat on avanneet mulle aivan uuden ja ihmeellisen ja ihannan maailman.
Anteeksi tämä vuodatukseni mutta en vaan halua että jollekin jää epäselväksi se MITEN PALJON RAKASTAN KESTOVAIPPOJA!!!!Olipas ihanaa, sanoa se!!!!
Annlinn
Eltemia - kylläpä sulle saisi kovin jo tulla vauva, noin 'kovan' työn takana ovat nykyisetkin olleet! Aika rankkaa, voi vain kuvitella, millaista kaikki tuo aika on ollut. Toivottavasti kiertosi palautuisi 'normi'mittaan, että ei aika valuisi käsistä ovista odotellessa..
Itselläni on ollut kaksi km'ää tätä kuopusta yrittäessä. Eka meni jotain rv7 kesken, ja toisen km huomattiin kun oli rv11, kuitenkaan en ennättänyt 'olla raskaana' kuin päivän, sillä nuo tapahtui peräjälkeen. Lääkärille ihmettelin kun kuukautiset vain ei ala, että pääsis yrittämään uutta. No verikokeista selvisi että raskaushormonia on kroppa täynnä muistaakseni 10 000hcg-arvo. No ultra kertoi sitten että pienen syke olikin loppunut jo rv7. Mutta vaikka olin sen yhden päivän onnellisesti raskaana, kyllä se pettymys ja suru vain oli yllättävän kovaa totuuden paljastuessa, ettei sieltä nyt tulekaan meille vauvaa.
Ja nyt on se tilanne, että vauva 8kk, imetys on kaputt (satunnaisesti vaan) ja menkkoja taas odotellaan. Hmm pitäisiköhän ostaa r-testi...
katjalah - kerrohan mitä se testi kertooo..toivottavasti mukavan yllätyksen:)
Leanna - hmm pitäisiköhän sinunkin hakea se testi:)
tanni - höh harmi negasta. Ja flunssasta. Mutta senkin ja vierailun mönkäänmenemisen kestäisi paremmin, jos olisi tullut vaikka se toivottu plussa:)
Miimu74 - Alä menetä toivoasi. Eihän se viivan vahvuudesta ole kiinni. Viiva kuin viiva, jos se on kontrolliviivaa vahvempi silloin se on plussa. Onko sulla menny raskaudet yliajalle? Vai saatko itsenäisyyspäivän vauvan, vai jouluvauvan?
Vielä omaa sen verran että kuopus vihdoin nukkui hyvän yön.. 3 alkoi vuorostaan niiskuttaa..
nyt täytyy mennä heräs pieni unilta,
Sinuvi
pakko kysyä..
ensiksikin ihanaa kun on vihdoinkin tuo kuivausrumpu, helpottaa niin mahdottomasti ja tekee mukavan tuosta pyykinpesusta. Mutta ihmetyttää se nukan määrä mikä pyykistä tulee. Tosi hienoahan se on kun se lähtee pois. Mutta loppuuko se missään vaiheessa, se nukan irtoaminen? Ehkä sitten kun kaikki
vaatteet on käyny rummun läpi muuutamia kertoja.. No kertokaapa kokemuksianne.
nyt mies tuli ja toi kahvin kaveriksi jotain hyvää..
see you.
ps. nyt on uudet (kaapista kyllä ) verhot ikkunoissa silitettyinä tietty, jee jee, jotain selkeetä on taas saanut tehtyä:) täällä pöhkö tsemppaa itteään.
miehen kanssa istuttiin kahvilla ja availin postia.. no siellä oli mulle työjuttuja(mainosjuttuja) jolloin miehelle sanoin että minä ihan panikoin kun ajattelenkaan töitä. Mies ihanainen siihen että tämänhetkisesti jos työt jatkuu, hän kyllä elättää meidät ettei sun tarvii edes ajatella töitä kodin ulkopuolella. Olenhan suunnitellut että olen siihen saakka että kuopus on 3v. Mutta täytyy sanoa että työn määrä kotona on ihan kohtuullinen.. eli mieskin vaikuttaa tyytyväiselle kun olen kotona.
Siitä tulikin mieleeni sellainen (kun katsoin itseäni kokovartalopeilistä), että miten pukeudutte kotona ollessanne. Nyt kun mun mies tuli kotiin, itse olin mukavissa collegehousuissa, ja todella vanha mutta kiva kuviollinen teepaita päällä. Jotenkin tuntui että hei, eipä taida miehen silmää hivellä tämä meikäläisen pukeutumistyyli. Vaikka tyyli olis sama, niin kyllä pitäis hankkia uusia vaatteita, ettei tarviis kauhtanoissa kulkea (mutta kun ne on vaan niin kotoiset:)) Joka päivä kyllä laitan tukan ja meikin kuntoon, on kivempi ruveta päivän haasteisiin kun on naamataulu kunnossa. Mutta pukeutuminen on kyllä hieman rempallaan. Mun vaatteet on lähinnä juhlavaatteet ja mukavat kotivaatteet..Saisi hankkia niitä mukavia, KAUNIITA kotivaatteita.
Laittakaapas kivoja nettiosoitteita jos teillä on tiedossa, joilla voisi tälläinen kotimamma netistä hankkia uutta ylle.
Pitäis kovaa kyytiä tehdä listaa mitä kaupasta ostais tai siis pääsiäisen ajan ruuat suunnitella, sillä kauppareissu on vielä edessä.
Ihana välillä huilata touhuamisen välillä tässä koneella..
sinuvi again.
tuosta kuivausrummusta ei ole kokemusta mutta toivoisin, että olisi! Eli meiltä ei löydy kuivausrumpua mutta tarkoitus olisi hommata. Pyykinmäärä on iso ja kuivaustilat surkeat. No, onneksi kesä tulee niin saa ulos ainakin välillä pyykkiä raahata..
Ja Sinuvi.. Sinun pukeutumistyyli kuulostaa kovin samanlta kuin minun ;) Samaa olen itsekkin miettinyt, että voisihan sitä kotonakin näyttää "ihmismäiseltä"... :P Tykkään kyllä nimittäin pukeutua ja laittautua mutta nyt kotona ollessa se asia on ihan retuperällä. Meikkaankin nykyään huomattavasti vähemmän kuin ennen vaikka ennen en voinut kuvitella edes lähikauppaan meneväni ilman meikkiä niin nyt huomaan monesti olevani kaupassa ilman meikkiä ja harjaamaton tukka piilotettu myssyn alle.. Ja ei tosiaan mahda miehen silmiä hivellä.. minäkin innolla otan vastaan uusia nettiosotteita noiden vaatteiden saralta. Ai niin, ja on sulla ihana mies!! Arvostaa ainakin tätä kotiäidin hommaa :) Ei kaikki vaan..
Annlinn: kiitokset vinkeistä kestojen osalta! :)
Mutta nyt pikkumies levittelee muffinsivuokia taka-alalla vuorostaan. Ukkelit tuntien seuraavana vuorossa on roskis joten täytyy mennä!
Vimpula
Mies yllätti sitten ja toi kauppareissulla pari apteekin omaa testiä ja ihan selkeän plussan sain. Kp nyt 26/28. Toivottavasti menkat ei ala viikonloppuna. Aina yhtä uskomattomalta ja epätodelliselta tuntuu tämä : ). Mutta nythän se jännäily sitten toden teolla alkaa.... Ja jännitän edelleen teidän muiden puolesta, oispa kiva saada "kohtalotoveri": )!
Nyt ei kykene kommentoimaan...
Miimu