ihmeellinen tummentunut läiskä rinnan alla kaarituen alapuolella?
mikäköhän on, ei ole yhtä tumma kuin luomi mutta ihoa tummempi ja rusehtava, pikkurillin kynnen kokoinen?
Kommentit (8)
niin se on savipuoli. Lähtee nitzoral hilseshampoolla. Eli laitat sitä shampoota siihen, annat vaikuttaa minuutin ja peset pois. Mulla oli 1e kolikon kokoinen ja muotoinen sellainen ja lähti 3 hoitokerralla kokonaan pois.
sitä kutittaakin välillä. Olen nikkeliallerginen ja ne hakaset ovat ärsyttäneet ihoa. Olen näyttänyt läiskää lääkärille ja se on sinänsä vaaraton mutta kosmeettinen haitta kuitenkin.
näyttämässä lääkärillä. Hän sanoi heti, että se on savipuoli ja neuvoi ostamaan nitzoralia. Antoi reseptin, mutta ihan samaa shampoota saa apteekista ilman reseptiä halvemmalla.
kuvaus kuulostaa aika hyvin omalta läiskältäni. ap
kuvaus kuulostaa aika hyvin omalta läiskältäni. ap
ja niihin ei ainakaan auttanut mitenkään nizoral voiteena, että oliskohan toi shampoo tehokkaampaa? Ne läiskät on olleet jo 2 vuotta.
ja niihin ei ainakaan auttanut mitenkään nizoral voiteena, että oliskohan toi shampoo tehokkaampaa? Ne läiskät on olleet jo 2 vuotta.
savipuolesta ongelmaa muuallakin kropassa, joten ajattelin, että olisiko samaa. Saattaa se olla silsaakin, kun ei voiteet edes lievitä.
10
ihmettelen suuresti.