Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Farmaseutit / alan opiskelijat!
11.12.2008 |
harkitsen alalle hakemista, yliopistona olisi kaiketi kuopio. Tilanteeni on "siviilissä" se, että olen eskaiköisen lapsen Yh, eikä hoitoapuja lapselle pahemmin olisi opiskeluaikanani. Ihan käytännön selviämistäni tässä suunnittelen jos kouluun pääsisin:
Millaisia ja miten pitkiä koulupäiviä alalla on? osuuko edes suurinpiirtein virka-ajan sisälle? Kuinka raskas opiskelutahti on? Miten opiskelu jakautuu teorian/kirjallisten tehtävien/ käytännön harjoitusten välillä?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa