Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Repeäisitkö nauruun, jos treffikumppanisi ilmoitttaisi ammatikseen autonasentajan?

Vierailija
11.12.2008 |

Tai peltisepän? Itsellä voisi olla pokassa pitelemistä.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffikumppanini voisi tosin revetäkin, kun kuulisi minun olevan työtön, kolmen lapsen kotiäiti.

Vierailija
22/39 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne nauruunrepeilijät ovat sitten ohjelmassa "sinkkuäidille sulhanen"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ap, että olet oman puoliskosi löytänyt.

Vierailija
24/39 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma jos ei oma äly riiitä siihen hommaan.. tai sen insinöörimiehesi??

Vierailija
25/39 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos kuulisin treffiseuran olevan ydinfyysikko Nasalta, saattaisisin revetäkin.

Vierailija
26/39 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kovin monen autonasentajan kanssa voisin päätyä treffeille, koska silloin kun vielä treffailin, pistin deitti-ilmoitukseen vaatimukseksi akateemisuuden. Mutta itse asiassa päädyin naimisiin sen ainoan (tai mistä mä tiedän, en käynyt treffeillä kuin ehkä joka viidennen kanssa enkä niistäkään kaikista tiedä valehtelivatko) ei-akateemisen kanssa joka ilmoitukseen vastasi. Sillä oli tarpeeksi pokkaa ilmoittaa että joskaan hänellä ei ole akateemista tutkintoa, hänellä on muuten juuri sentyyppinen sivistystaso kuin mitä olettaa mun etsivän - ja oli oikeassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/39 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinööri:

Ruipelo, squashia harrastava, niiskuttava nörtti, huonosti istuvassa Dressmanin puvussa.



Autonasentaja:

Lihaksikas, jäntevä, reipasotteinen ja suoraselkäinen ja sanainen mies.

Vierailija
28/39 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/39 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
30/39 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tuskin siitä mitään vuosisadan rakkaustarinaa tulisi. Ei asentajan eikä insinöörin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/39 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai insinööri, olisit edes DI. Enpä nyt niin tuota insinööritutkintoa liputtaisi.. Tuo peltiseppä voipi kuulu tienata paljon enemmän kuin sinä, esim. peltitöiden tekijöistä varsinkin tulevaisuudessa voi olla pulaa.



DI

Vierailija
32/39 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä palkka, silti ei liikaa vastuuta, aikaa perheelle, harrastuksille ja luovuudelle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/39 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siitä jutusta ei tulis mitään, niin olisin sen kaa kuitenkin frendi, se vois tarvittaessa aina katsoa mun autoa jos siinä olis vikaa.

Vierailija
34/39 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuommosia jossain kasvaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/39 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska hän olisi ihan oikea henkilö treffeille mun kanssa.



parempi vaan ku ap-insinööripariskunta pysyy siellä kirjojensa parissa vaan ja muistakaa käyttää julkisia ni ei tarvii viedä autoa huoltoon rahvaan joukkoon.

Vierailija
36/39 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan siis repeäisi. Autonasentajamieheni on IHANA. Vastuullinen perheenisä, joka ei ole naimisissa työnsä kanssa, eikä ole turhantärkeä. - Kroppakin pysyy töistä hyvässä kunnossa (raskaan kaluston puolella asentajana).



Sitä vastoin repeäisin nauruun jos kaveri olisi insinööri. Niiden kuivien/asiallisten miesten kanssa joita työpaikka on pullollaan en viihtyisi (no vanhemman insinöörikunnan edustajat yli 50v ovat sitten yleensä "persoonallisempia"). Ei tekisi mieli miestä joka olisi tylsyyden ruumiillistuma ja vähemmän miehinen.



Testoteroni JYRÄÄ.



P.S. Miehellä palkka vielä suht sama/hitusen isompi kuin minulla- huoh.

Vierailija
37/39 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

39:n kuvaus autonasentajasta oli kuin oisit mun miehestä kirjoittanut!!! :) Ihana mies ja isä, joka huoltaa talon (ja vähän muidenkin) autot, vaikka työkseen ei autojen kimpussa häärikään, vaan vähän isompien moottoreiden...

Vierailija
38/39 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitavat rempalleen menneitä.

Vierailija
39/39 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

insinööriksi päästäkseen edes lukiota? Kaverin mies meni peruskoulun jälkeen amikseen ja väittää olevansa insinööri. Eipä paljoa vaadita. Kaukana ainakin akateemisesta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä