Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poliisi arvioi Pride-kulkueen osanottajamääräksi noin 900'000 kansalaista

Vierailija
27.06.2026 |

Wow

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittu tapahtuma!

Vierailija
2/17 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittu tapahtuma!

Suurin ja kaunein 🥰

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni ehkä 30 kertaisesti pieleen.

Vierailija
4/17 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, sinne on lähtenyt puolet valkeakoskelaisista ja melkein kaikki KIuruvedeltä?

Vierailija
5/17 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö FRIIKIT osaa kuin valehdella.

Vierailija
6/17 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpöhöpö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono laskutaito friikillä.

Vierailija
8/17 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Suomen tapahtuma, yhdistää kansakunnan vauvasta vaariin😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhaata ja höpölöpöä, ois huippusuksee jos 100,000 yli villienkin odotusten. 

Vierailija
10/17 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

10000 max. Kantasuomalaiset on mökillä nyt


Vassarit ja vässykät varmaan tuolla sitten

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, sinne on lähtenyt puolet valkeakoskelaisista ja melkein kaikki KIuruvedeltä?

Remeskylästä lähti kaksi bussilastia.

Vierailija
12/17 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä pride-porukalla on kyllä laskutaito hukassa. Aina on tapahtumien osanottoarviot yläkanttiin. Jos kuvissa vilahtelee kymmenen ihmistä niin se pyöristetään tuhansiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

..vai oliko ne kaikki 900.000 yön timoja?

Jotenkin vaan tuntuu ettei ne muuta kuin halveksi prideääliöitä

Vierailija
14/17 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ihmeellä näyttäkö pätkääkään pride marssista televisiossa, koska sen näkeminen saa voimaan minut pahoin, mulle todellakin tulee sen katsomisesta oksettava olo, koska se on niin iljettävää, niin iljettävää, voiko maailmassa iljettävämpää olla. 

Välittömästi vaihdankin kanavaa. Kenen idioottimaisin idea on tuo saatanoitten kulkue.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, sinne on lähtenyt puolet valkeakoskelaisista ja melkein kaikki KIuruvedeltä?

Remeskylästä lähti kaksi bussilastia.

jep ja 49 muuta.. eli 50*50 = 2500kpl eli melkein mijoona. 

Vierailija
16/17 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

pride hienoa, somput hienoa, 

suomilapset huonoa juttu, suvikset huonoa

 

Ja suomea sinilippuineen ja lakeineen pitäisi muka muuta kuin halveksia, ei onnistu. Hyi helvetti miten oksettava maa. 

Vierailija
17/17 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää ihmeellä näyttäkö pätkääkään pride marssista televisiossa, koska sen näkeminen saa voimaan minut pahoin, mulle todellakin tulee sen katsomisesta oksettava olo, koska se on niin iljettävää, niin iljettävää, voiko maailmassa iljettävämpää olla. 

Välittömästi vaihdankin kanavaa. Kenen idioottimaisin idea on tuo saatanoitten kulkue.

https://www.iltapulu.fi/pride-ylhlt-pin/20260627180582

Ikävä kyllä tulee, on varoitettu. Uutiset näyttää lisää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi