Lue keskustelun säännöt.
G:Viimeisin kokemasi romanttinen hetki?
29.11.2008 |
G:Viimeisin kokemasi romanttinen hetki?
Millainen?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänG:Viimeisin kokemasi romanttinen hetki?
Millainen?
sitten hän jätti minut n kk myöhemmin riideltyämme yö kaudet ja siinä se varmaan mun elämäni osalta olikin romantiikka.