Lue keskustelun säännöt.
Ny rillataan
27.06.2026 |
Atrillit tirisee kaasurillissä. Perunasalaattia kylkeen.
Kommentit (7)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eikö ollut varaa lihapitoiseen makkaraan?
Kaasugrillissä... Mikset laittanut söähköuuniin?
Vierailija kirjoitti:
Eikö ollut varaa lihapitoiseen makkaraan?
Ei. Piti jäädä rahaa myös Pirkka-olueen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Kaasugrillissä... Mikset laittanut söähköuuniin?
Söähkö on kallista.
Atrilli on koiranruokaa.