Mitä ihmettä?!? Siis WHAT?!
Mulla oli Visalla 1000 euroa ja nyt kun kävin tsekkaamassa netissä sen saldon, niin se oli nollilla! Mulla on 1000 euroa nostettavissa ja saldoa 0. Mitä hemmettiä? En ole maksanut laskua!
Olen painiskellut tuon laskun kanssa jo pari vuotta. Maksanut 100 pois alkukuussa ja sitten olen joutunut ostamaan loppukuusta muutamilla kympeillä visalle. EI ole ollut rahaa maksaa kaikkea pois näin opiskelevana kotiäitinä.
Mitä tämä oikein on? Mahtavaa joka tapauksessa :D
Kommentit (73)
koska kyseessä on ex mies, niin ennen kuin tanssit onnesta ripaskaa, niin selvittäkää yhdessä, että MIKSI se on exä. missä meni viimeksi pieleen..
itse en ainakaan käyttäisi sitä luottotiliä koska tod.näk. se on jonkun näppäily virhe ja tottakai paljastuu ajankanssa kun alkavat ihmetellä mihin raha on menny. mulla kävi vasta nordean luottotilin kanssa sillä tavalla, että mun tililtä oli veloitettu jonkun lentoliput ja lasku oli melkein 700€ ne hyvitti sen pankissa, mut ei osannu sanoa et miten niin oli päässy käymään =O meinas tulla sydänkohtaus kun tuli luottotilin lasku missä oli noin iso ostos mun tililtä!!
Ja sitten puhutaan aidasta, kun muut puhuu aidan seipäästä. Ei kannata kommentoida jos ei tiedä mihin kommentoi:)
Ja sitten puhutaan aidasta, kun muut puhuu aidan seipäästä. Ei kannata kommentoida jos ei tiedä mihin kommentoi:)
ei sitä aina jaksa pitkää ketjua lukea
tainnut sujua hyvin kun ei mitään kuulu.. ;)
...samaa perhettähän tässä lapsen myötä yhä ollaan (ja siksi autoin siinä laskussakin) vaikka olenkin menossa nyt naimisiin tällaisen uuden naisen kanssa.
tainnut sujua hyvin kun ei mitään kuulu.. ;)
tule äkkiä ap kertomaan miten meni! :))
sen tietysti ymmärtää. Kertomus oli kyllä hyvin keksitty minustakin.
tule äkkiä ap kertomaan miten meni! :))
Omalla kohdalla tosi vaikea tilanne menossa ja nyt eletään ratkaisun aikoja, jotka vaikuttaa pitkälle tulevaisuuteen.
Saisinkohan mä yhtä happy endin? =' ) Niisk....
Täälläki jännätään tätä juttua.=)
Eikä kehtaa raportoida, miehen olessa kylässä.... ja nyt ovat hakemassa lasta mummolasta.......
(aika provolle kuulostaa, vaikka tiedän oikeitakin tapuksia jotka on palannu yhteen.. nutta että musta tkorkkarit mustaa hmetta ..... kuka miettii pukeutumistaan av:llä)
kuinka kosi ja sain 5 karatin timaggi sormuksen joka paljastuikin myöhemmin lasinpalaseksi koska sormuksesta jäi vihreä rengas sormeen... tiutau tilhi..
Eikä kehtaa raportoida, miehen olessa kylässä.... ja nyt ovat hakemassa lasta mummolasta.......
(aika provolle kuulostaa, vaikka tiedän oikeitakin tapuksia jotka on palannu yhteen.. nutta että musta tkorkkarit mustaa hmetta ..... kuka miettii pukeutumistaan av:llä)
keksitty tai ei, niin kiva tarina: lukeehan sitä tosi monet kirjojakin jotka on - apua! - ihan fiktiota!
Heti alkuun kerron, että kaikki meni hinosti, ettette joudu jännityksessä lukemaan raporttiani eilisestä :)
Mies tuli hakemaan mut ja mentiin ravintolaan, jolla oli meille ennen suuri merkitys. Mieheni kosi minua siellä :) Mentiin siis siellä kihloihin, naimisiin ei koskaan ehditty. Tarkoitus oli mennä vauvan vähän kasvettua, mutta sitten kävi miten kävi. No joo, toivoni kasvoi kun kertoi mihin oltiin menossa.
Mulla oli jo autossa sellainen "sähköä ilmassa" fiilis. Sitä tunnetta mulla ei ole ollut koskaan kenenkään muun kuin exän kanssa. Mies kehui mua kauniiksi ja mä olisin ollut valmista kauraa siirtymään suoraan jälkiruokaan. En kuitenkaan uskaltanut puhua muusta kuin "virallisista" asioista, koska en tiennyt hänen tarkoitusperistään vielä.
Ravintolassa syötiin ja puhuttiin. Käytiin läpi kipeitäkin asioita. Mies sanoi, että oli halunnut antaa mulle tilaa päästä siitä olotilasta, jossa olin ja johon ei kokenut mahtuvansa. Sanoi odottaneensa mua. Mulla valui kyyneleet tässä vaiheessa. Mä kerroin, että olen katunut päätöstäni ja sen tekoaikoihin en ollut lainkaan kunnossa tai oma itseni. Mies sanoi tienneensä sen koko ajan. Ilta oli ihana :) Niin kuin jotain positiivista psykoterapiaa, jossa vaikutuksen sai kokea heti.
Mies sanoi, että haluaa meidän olevan jälleen perhe. Mun naama oli varmaan ihan turvonnut tässä vaiheessa. Mistä mun elämääni on tipahtanut näin ihana ihminen? Ihan oikeasti, olenko mä ansainnut tämän? Varma olen kuitenkin siitä, että minäkin haluan meidän olevan taas perhe.
Päädyimme illalla miehen kotiin, meidän kotiimme. Oli jännä fiilis mennä omaan kotiin kylään. Mies huomasi mun olevan hiukan hämillään ja tuli mun eteen seisomaan, ihan lähelle. Sitten se katsoi mua ja suuteli. Apua, mä punastun vieläkin, vaikka vaan kirjoitan tästä ;) Loput on sensuroitua ;)
Päivä on mennyt vauhdilla ja nyt vasta pääsin koneelle, anteeksi kaikille, kun olen pitänyt teitä piinassa :) Me mennään huomenna lapsen kanssa yhdessä yökylään "kotiimme". Sovittiin illalla, että ens viikonloppuna se on taas meidän yhteinen koti.
Kaikki tapahtuu nyt aika äkkiä, mutta mulla on vahva tunne siitä, että se on oikea ratkaisu. Mies on kuitenkin mun mieheni, ei kukaan tuntematon. Mä olen niin onnellinen! Mun äitini porasi puhelimessa kun kerroin sille illan tapahtumista. Tuntuu, että maailma on taa hiukan parempi kaikka elää :)
Kiitos kun sain jakaa tämän kanssanne!
T: Ap
ja kaikkea hyvää teille kolmelle jatkossa, ihana perhe teillä :D
Onnea hurjasti! Harvalla on yhtä ihanaa miestä!
suosiossa. Hmph.