Lue keskustelun säännöt.
Onko isompi parempi?
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tiettyyn rajaan asti paksumpi on parempi. Pitkä satuttaa.
Koolla on väliä, mutta ei niin paljoa, kuin miehet tuntuvan ajattelevan. Keskivertokalulla pärjää ihan hyvin ja esim 15-16cm on jo erinomainen.
Vierailija kirjoitti:
Tiettyyn rajaan asti paksumpi on parempi. Pitkä satuttaa.
Sopivan kokoinen kalu täyttää paikat ihanasti.
Ei se mene noin, vaikka tiukassa istuu luulo.