Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MLL:n kirpparilla nähtyä Haukilahdessa

Vierailija
15.03.2009 |

Onko tämä ihan tavallinen käytäntö MLL:n kirppareilla?

Mammat tunkevat vaatteita Ikea-kasseihin, suurin piirtein kaiken mikä käteen osuu, sitten mennään täysien nyssyköiden kanssa nurkkaan istumaan ja käymään vaatteita läpi.

Minusta aika ärsyttävä tapa, puolet pyödistä tyhjennetään mammojen kasseihin. Minä en ainakaan viitsi jäädä odottelemaan, mitkä vaatteista mahdollisesti palautetaan pöydille ja mitkä eivät. Taikka mennä kyselemään, meinaako Arvon Matami ostaa juuri tuon kivan näköisen vaatteen, mitä itsekin olisin halunnut katsella.

Lisäksi jonot kassalle olivat aivan mielettömät. Tavara kuitenkin oli tosi perus kirpparikamaa, osa vieläpä todella ylihinnoiteltua.

Täytyy sanoa, että tykkään enemmän asioida tavallisilla kirppareilla, joissa saa rauhassa katsella vaatteita ja ehkä neuvotella hinnasta myyjän kanssa. Mutta tämä meininki oli pahempaa kuin Hulluilla Päivillä, kun mammat kilvan kahmivat tavaraa kasseihinsa.

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä ainakin aion antaa tuosta Ikea-kassimeiningistä palautetta. Antakaa muutkin, joita asia ärsyttää!

Vierailija
42/91 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin juuri itsekin palautetta MLL:lle. Kahtena viikonloppuna olen nyt turhaan yrittänyt tunkea pöytiin Matinlahden koululla ja Toppelundin koululla,

Viimesillään raskaana on aivan mahdotonta repiä lumppuja toisten olkien yli. Vaatteet on törkeän ylihintaisia ja tämä ikea-kassi ilmiö on todella noloa!

En aio itse enää lähteä kirpparille jossa tavarat on lajiteltu pöydille. Mielestäni on todella alentuvaa hamstrata vaatteita kasseihin ja istua sitten jossakin lattialla niitä perkaamassa. Itse en ikimaailmassa kehtaisi näin toimia. Voiko ihminen todella suomalaisessa yhteiskunnanssa olla niin köyhä että täytyy noin toimia?

Toivon että MLL:n yhdistykset menisivät itseensä ja miettisivät mikä on järkevää toimintaa, ja minkälaista lastenvaatteiden kierrätyskulttuuria suomessa oikein viljellään? Vanha perinteinen kirpputori kunniaan! Ostaminen myyjiltä on mukavaa ja yleensä saa hyviä paljousalennuksia, kun neuvottelee hinnasta. Tuskin kukaan saa huonommin myytyä tai ostettua rauhallisemmassa ja sopuisammassa ilmapiirissä.

Lisäksi näille kirpputoreille kannattaisi varmaan löytää tilat joihin ihmiset mahtuvat Mikään päiväkodin eteinen ei palvele. Kun kirpputorit kerran ovat noin suosittuja niin minkä ihmeen takia ei varata kunnon tiloja ja oteta myyjiä niin paljon kun ilmoittautujia?!'

Toivottavasti joku MLL järjestäjä lukee tämän viestiketjun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bobon ystävämyynnissä en ole käynyt enää aikoihin kun raivostutti niin tuo vastaava käytös, mutta että kirppareillakin!?! En ikinä kehtaisi, siis vielä käytettyä tavaraa, ei ole todellista...

Vierailija
44/91 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ostaakaa pois kaikki sinne viemäni lastenvaatteet,ei tarvis enää kotiin takas mitään hakea...

Vierailija
45/91 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ostaakaa pois kaikki sinne viemäni lastenvaatteet,ei tarvis enää kotiin takas mitään hakea...

Vierailija
46/91 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli viemässä oon tytön vaatteita,enimmäkseen kokoa110-122.On kesävaatetta,mekkoa,ulkoiluvaatetta,kenkiäkin muutamat ja sit tavallista sisävaatetta.

Leluja en tähän hätään ehtinyt läpikäydä,mut sit niitä syksyllä taas....

TERVEMENOA OSTOKSILLE!!!!

Vierailija
47/91 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikien vaatteita. 128-148 cm.

Vierailija
48/91 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi poikien vaatteita 68-80 cm, esim. MEXX ja Timberland (yhdellä käytettyjä, hyväkuntoisia).

Tervemenoa minunkin puolesta ;).

Vierailija
49/91 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista tavaraa oli? Oliko paljon?

Vierailija
50/91 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niin on että myyjät tekevät parhaat kaupat ennen aukioloaikaa. Sen olen huomannut. Ylihinnoittelua on noilla kirppiksillä todella paljon. En viitsi enää mennä koko kirppikselle. Sain ihan tarpeeksi.

Vierailija
51/91 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niin on että myyjät tekevät parhaat kaupat ennen aukioloaikaa. Sen olen huomannut. Ylihinnoittelua on noilla kirppiksillä todella paljon. En viitsi enää mennä koko kirppikselle. Sain ihan tarpeeksi.

Talkoolaiset kai saa shoppailla etukäteen.

Vierailija
52/91 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylihuomenna on sitten H-hetki!

Onko viimeisimmät strategiat hiottu? Muistakaa energiatankkaus ennen suoritusta!

Venyttely ennen ja jälkeen myös tärkeää.

MANKKAA, HERE WE COME!!

Vierailija
53/91 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa, että mekin päästään kokeilemaan tätä survival-harrastusta ;)

Vierailija
54/91 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 10-13

Sunnuntaina 29.3. siis.

Vierailija
55/91 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirpparilla?

Vierailija
56/91 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta. Ehtii hakea Ikeasta lapsillekin rohmuamiskassit. Me tullaan koko suku.

..

Vierailija
57/91 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylässäkin on ollut noita mll:än kirppareita! ite oon käyny muutaman kerran.

Vierailija
58/91 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suurinta osaa se ei tunnu häiritsevän kun taa soli väkeä jonoksi asti :-)

Ja tosiaan siellä kannattaa viipy vähän pidempää kun mammat 1-11/2 h päästä palauttavta ne 4 muuta reimatecia tankoon valittuaan sen yhden ja silloinon jo rauhallista.....

Vierailija
59/91 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin meren mutaa. Huomauttavat ikeakassimammoille, että omiin kasseihin hamstraaminen kielletty. Siis näille nurkissa levittelijöille. Jos lapioi kassiinsa ja marssii kassalle maksamaan, ok.

Tuskin kovin moni sen jälkeen kehtaisi mennä salaa jonnekin kulman taakse (jos edes mahdollista) perkaamaan kasaansa..

Vierailija
60/91 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joillakin Mll:n kirppareilla käynyt ja kaikissa on myyjä ollut pöydän takana, jonka kanssa hinnasta sovitaan ym. Ei ole edes ollut mitään itsepalvelukirpparia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi